כניסה למערכת

שאלות ותשובות – הורדה, הרשמה, רכישה וביטול

  • ניתן לרכוש עד 20 מספרים נוספים באפליקציה.
  • אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
    תגיות: #החלפתי טלפון  #החלפתי מכשיר  #החלפת מכשיר  #החלפת טלפון  #העברתי כרטיס  #העברתי סים  #העברתי SIM  #החלפתי  #העברתי
  • תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על מספר הסים הראשי החדש.
    מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי מספר  #מספר אחר  #החלפתי סים  #החלפתי SIM  #שיניתי מספר  #החלפת כרטיס סים  #החלפת כרטיס SIM
  • עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.

    עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.

    ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.

    תגיות: #הרשאות  #הרשאה  #לאשר  #permission#  permissions
  • לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגון WhatsApp , רשתות חברתיות ועוד, אנו ממליצים למחוק את הרישום או להחליפו למספר אחר. עם רכישת חבילת המספר הנוסף, במידה והמספר בו השתמשת בעבר בוטל, תקבל מספר אקראי אחר לשימוש.
    תגיות: #לא עובד  #לא עובדת  #הפסיקה לעבוד  #אין שירות  #לא השתמשתי  #אי שימוש  #לחדש שירות  #להחזיר שירות  #3 חודשים  #שלושה חודשים  #90 יום
  • ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שבו המכשיר שלך משתמש אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
    תגיות: #מנסה לקנות  #app id#  app_id  #מזהה אפליקציה  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות
  • כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
    תגיות: #קניתי  #שילמתי  #לא עובד  #לא קיבלתי  #לא התעדכן  #פרימיום  #Premium  #שירות בתשלום  #לא מצליח
  • על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

    1. וודא שהגלישה פתוחה
    2. וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
    3. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
    4. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
    תגיות: #לא עובדת #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה
  • יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש.

    תגיות: #שגיאה  #אינו פעיל  #לא פעיל  #לא עובד  #אין שירות  #לא עובדת  #לא מתקשר  #בעיה  #תקלה
  • מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא – החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple.
    תגיות: #מנסה לקנות  #לא זמין  #חבילה לא זמינה  #רוצה לקנות  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות  #App store  #שירות לא זמין
  • השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר.
    מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, אנדרואיד, android
  • שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או  "secondary number".

    ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים:

    ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082

    הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה.

    תגיות: #להוריד  #להוריד אפליקציה  #להוריד את האפליקציה  #להתקין  #להתקין אפליקציה  #להתקין את האפליקציה  #חנות  #חנות האפליקציה  Google play#  App store#  #לא מוצא את האפליקציה  #למצוא את האפליקציה  #חנות  #גוגל פליי
  • חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה.
    מילות מפתח: #החלפת מספרת  #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #לשנות את המספר  #לשנות מספר  #מה זה נותן לי   #מה זה מאפשר
  • למשתמשים בעלי מכשיר Android אשר רוכשים שירות בחנות של PayPal קיימת אפשרות לשתף את דף התשלום עם אדם אחר. כך המשתמש יבחר את החבילה הרצויה, בעוד שהתשלום יתבצע על ידי אחר באמצעות PayPal. אלה השלבים:
    • בוחרים קניה דרך חנות PayPal
    • בדף שנפתח לוחצים על כפתור שיתוף
    • בוחרים מתוך אפשרויות שליחת הקישור.
    מי שמקבל את הקישור יוכל לשלם על החבילה, אשר יכולה להיות חד-פעמית או מתחדשת, ותופעל אצל מנוי המספר הנוסף. 
    מילות מפתח: #רוצה לשלם  #אפשר לשלם  #לא נמצאת אצלי  #לא מותקנת אצלי  #מישהו אחר  #אדם אחר #מתנה #במתנה
  • משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות. היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
    תגיות: Premium#  #פרימיום  #מנוי בתשלום  #שירות בתשלום  #הגבלה  #הגבלת  #מוגבל  #הגבלת שיחות  #הגבלת דקות שיחה  #הגבלת הודעות  #הגבלת SMS
  • ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי.

    בטבלה הבאה ניתן לראות את המדינות בהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל את קוד הרישום למספר טלפון מקומי.

    הטבלה מתעדכנת מעת לעת.

    מועד העדכון האחרון הינו חודש פברואר 2025

    Albania
    Australia
    Austria
    Bahrain
    Belarus
    Belgium
    Bosnia and Herzegovina
    Brazil
    Bulgaria
    Canada
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Egypt
    Estonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Jordan
    Latvia
    Lebanon
    Liechtenstein
    Lithuania
    Luxembourg
    Macedonia
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Netherlands
    Norway
    Palestine
    Poland
    Portugal
    Romania
    Serbia
    Slovakia
    Slovenia
    South Africa
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    Syria
    Thailand
    Turkey
    Ukraine
    United Arab Emirates
    United Kingdom
    United States
    Vietnam
    תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • בנוסף לאפשרות לרכישת מספר נוסף ישראלי, ניתן לרכוש גם מספר נוסף הולנדי.
     תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו. במקרה של הפסקת שימוש באפליקציה, במידה והמשתמש נרשם לאתרים ושירותים שונים באמצעות המספר הנוסף, על המשתמש לבטל את הרישום ולהסיר את החשבונות שפתח, מאחר והמספר שחזר למאגר פנויים עשוי להיות מוקצה כעת למשתמש אחר.
    תגיות: #נשאר אצלי  #נשאר שלי  #הגבלת זמן  #כמה זמן  #לא משתמש  #לא השתמשתי  #לא אשתמש
  • אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון לכל אחד מהמספרים שלך באופן הבא: כניסה לתפריט הראשי >>בחירת המספר אותו רוצים למחוק(במידה ויש כמה מספרים נוספים) >> חשבון >> מחק חשבוןמחיקת החשבון:
    • מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה.
    • במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של iPhone, פעולת מחיקה מפנה את המשתמש לחנות לצורך ביטול מנוי והפסקת תשלומים.
    • במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות.
    • חשוב לדעת - למרות הביטול האוטומטי בחנות גוגל פליי ופייפאל, מומלץ לגשת לחשבון המנויים שלכם בחנויות הללו ולוודא שהמנוי אכן בוטל.
    מה קורה לאחר ביצוע מחיקת חשבון?
    • חשבון המשתמש באפליקציה(של המספר שנמחק) מוקפא, לא ניתן להשתמש באפליקציה במספר שנמחק, והמשתמש אינו מקבל שיחות נכנסות או SMS.
    • מתחילה ספירה של 90 יום לשחרור המספר הנוסף למאגר מספרים פנויים, והפסקת שיוך המספר הנוסף.
    • במהלך 90 יום מהקפאת השירות, המנוי יכול לרכוש חבילה ולחדש את השימוש בשירות.
    מילות מפתח: #לבטל  #ביטול  #להפסיק  #הפסקת שירות  #לעצור  #להתנתק  #איך אני מתנתק  #איך מתנתקים  #איך מפסיקים  #איך מבטלים  #להסיר התקנה  #מסיר התקנה
  • במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
    תגיות: #סיסמא  #סיסמה  #ססמא  #ססמה  #קוד רישום  #רישום לאפליקציה  #הרשמה  #לא מקבל SMS  #לא מקבל סמס  #לא מקבל קוד  #לא מקבל את הקוד
  • בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
    תגיות: #קוד אימות  #קוד רישום  #קוד האימות  #איפה מכניסים  #איפה מזינים  #רישום לאפליקציה  #נרשמתי לאפליקציה  #עשה רישום  #עשיתי רישום  #רשם אותי  #רשם לבד  #נרשם לבד
  • הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.

    אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:

    • נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
    • לוחצים על Clear data
    • לוחצים על Force stop
    • נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.
    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא מוצא  #לא מוצאת  #לא נמצאת  #לא קיימת  #לא יכול למצוא  #לא יכולה למצוא  #לא מצליח למצוא  #לא מצליחה למצוא
  • הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא יכול להתקין  #לא יכולה להתקין  #לא מצליח להתקין  #לא מצליחה להתקין  #קובץ התקנה  #קובץ להתקין  #לשלוח קובץ  #לקבל קובץ
  • עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.

    תגיות: #יתרה  #יתרות  #יתרת שיחות  #יתרת הודעות  #יתרת סמס  #יתרת SMS  #יתרת מסרונים  #ניצול  #שימוש  #כמה השתמשתי  #כמה ניצלתי  #חידוש חבילה  #חידוש  #לא התאפס  #לא התעדכן
  • כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.

    תגיות: #קבצים  #הרשאת גישה  #הרשאות גישה
  • ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.

    תגיות: #רשת סלולרית  #רשת מפעיל  #מפעיל סלולרי  #להתנייד  #לנייד  #סלקט  #סלקום  #פלאפון  #פרטנר  #גולן  #הוט
  • ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.

    תוכלו לראות שם חבילה בשם "החלפת מספר".

    פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. 

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר
  • קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של סלקט בשעות היום, בטלפון -  8715*, שלוחה 3.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר  #לבחור מספר  #לבחור את המספר  #לשלם על מספר  #מספר לבחירה  #מספר לבחירתי
  • המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.
    תגיות: #לשמור מספר  #לשמור את המספר  #להשאיר את המספר  #לא להחליף  #לא יתחלף  #לא לשנות  #לא ישתנה  #ללא הגבלה  #ללא הגבלת זמן  #שלא אאבד
  • פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר
  • האפליקציה שומרת על מספרך הפרטי:

    1. מקבל השיחה רואה שיחה נכנסת מהמספר הנוסף ולא את מספרך הפרטי.
    2. גם המחייג למספר הנוסף אינו רואה את המספר הראשי.
    3. המפעיל הסלולרי ברשת בה נמצא המספר הראשי אינו חשוף לפרטי מנויים אליהם חייגת או שחייגו אליך לאפליקציה, ובחשבון שלך לא ירשמו המספרים שחויגו או מהם הגיע שיחה.

    עם זאת, יש לשים לב:

    1. במידה ויש לך תא קולי על מספר ראשי, שיחות הנכנסות לאפליקציה יועברו לתא קולי זה באין מענה, תפוס או במצב דחיית שיחות. קיימת אפשרות הגדרת תא קולי ייחודי לאפליקציה.
    2. בהינתן צו שופט סלקט תקשורת מחויבת לספק את פירוט השיחות המלא
    3. במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
    תגיות: #יומן שיחות  #רשימת שיחות  #לוג שיחות  #פרטיות
  • תיעוד רישום שימוש במספר הנוסף נשמר במערכות חברת סלקט. מבחינת מפעיל הרשת הסלולרית שלך השיחות מתבצעות מול המספר הנוסף, זה גם מה שיופיע בחשבונית.

    המספרים המשויכים לשירות הינם בבעלות חברת סלקט וניתנים בהשאלה למשתמשים, אלא אם כן המשתמש מנייד מספר בבעלותו לרשת סלקט תקשורת, והופך אותו למספר הנוסף.

    במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.

    סלקט תקשורת מחויבת בהינתן צו שופט לספק את פירוט השיחות המלא.

    תגיות: #לאתר  #לקשר  #לשייך  #פרטיות  #שומרים פרטים
  • המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה.

    במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום,

    אשר במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות.

    בתום 90 ימי ההקפאה, המספר הנוסף משתחרר למאגר מספרים פנויים, ויכול להיות מוקצה למשתמש אחר.

    מספר ימים לפני סיום תקופת התוכנית, המשתמש מקבל הודעה על הפסקת שירות צפויה,

    ובה אנו מנחים אותו לבטל רישום לכל שירות או רשת חברתית, כגון WhatsApp, לשם נרשם באמצעות המספר הנוסף.

    במידה והמספר שהיה בשימושך בעבר כבר השתחרר והוקצה למשתמש אחר, והינו פעיל בשירות – אין באפשרותנו לבטלו.

    אנו מתנצלים על אי הנעימות.

  • עלויות הסליקה בגוגל גבוהות מעלויות הסליקה בפייפאל.

    ולכן אנו משקפים את ההנחה ללקוח בפייפאל,

    שם העמלה נמוכה יותר.


    תגיות: #הבדל מחירים #יקר יותר #עולה יותר #זול יותר #מחיר שונה #מחירים שונים #עלות שונה #כמה עולה

  • במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת: תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי). את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלב ראשון - בחירת חשבון לניהול החבילה במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים (הישן והחדש), חבילת המנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש. במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש. גם במקרה של מעבר מ-Android ל-iOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת. שלב שני - אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש – האשף ינחה להסיר אותו באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים. לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת השיחות וה-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה או התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים. תגיות: #מנוי #מתחדש #subscription #להעביר #החלפתי #להחליף #מכשיר_חדש #SIM_חדש #לבטל #Paypal #פייפל
  • לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים.  במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת החבילות הזמינות הנוספות. כאן תוכלו לבצע ביטול לחבילה הקיימת, לרבות ביטול חיובים עתידיים עבור חבילה מתחדשת, וכן לרכוש חבילה נוספת (חד-פעמית) או חבילה אחרת.                       

     

    מילות מפתח: #רוצה לבטל  #רוצה להחליף  #להחליף חבילה  #קניתי בטעות  #בטעות  #רכשתי בטעות  #לא רוצה  #להחליף  #החלפה  #החלפת חבילה
  • כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה:  היכנסו לתפריט הראשי ולאחר מכן כנסו ל - Go to store/לחנות, או לחילופין ל-"הוסף מספר".
    תגיות: #חבילות  #כמה עולה  #שירותים  #בתשלום  #מחיר  #מחירון  #חנות  #רוצה לקנות  #לקנות  #לרכוש
  • כל החבילות בשירות המספר הנוסף כוללות גם דקות שיחה וגם הודעות SMS.
    מילות מפתח: #רק שיחות  #רק הודעות  #רק SMS  #רק סמס  #בלי שיחות  #לא כולל שיחות  #ללא שיחות
  • נכנסים לחנות ובוחרים PayPal. מתקדמים בתהליך הרכישה עד המעבר לכניסה ל-PayPal. יש ניתן להזין פרטי כרטיס אשראי, או לחילופין להכנס לחשבון הפייפאל שלכם ולשלם איתו.

    תגיות: #אשראי  #ויזה  VISA#  #ישראכרט  Mastercard#
  • לקוחות Apple– החשבונית יוצאת ישירות מחנות App store.
    לקוחות Google Play יכולים לבקש חשבונית מס ישירות מ-Google Play 
    לקוחות שרכשו באמצעות Paypal – לקבלת חשבונית, העבירו לנו את הפרטים הבאים:

    • שם מלא
    •  ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.
    • המספר הנוסף שלכם
    •  כתובת מלאה
    •  כתובת דוא"ל
    מילות מפתח: #חשבונית #Paypal #פייפל #חשבונית מס #חנות #רכישה #רכישות #גוגל #גוגל פליי #Google #Google Play #אפל #אפ סטור #Apple #App store