כניסה למערכת

שאלות ותשובות – הורדה, הרשמה, רכישה וביטול

  • כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?

    עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.

    עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.

    ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.

    תגיות: #הרשאות  #הרשאה  #לאשר  #permission#  permissions
  • לא השתמשתי באפליקציה במשך תקופה מסוימת, וכעת האפליקציה אינה עובדת. מה עליי לעשות?
    לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגון WhatsApp , רשתות חברתיות ועוד, אנו ממליצים למחוק את הרישום או להחליפו למספר אחר. עם רכישת חבילת המספר הנוסף, במידה והמספר בו השתמשת בעבר בוטל, תקבל מספר אקראי אחר לשימוש.
    תגיות: #לא עובד  #לא עובדת  #הפסיקה לעבוד  #אין שירות  #לא השתמשתי  #אי שימוש  #לחדש שירות  #להחזיר שירות  #3 חודשים  #שלושה חודשים  #90 יום
  • אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App ID
    ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שלך אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
    תגיות: #מנסה לקנות  #app id#  app_id  #מזהה אפליקציה  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות
  • רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה
    כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
    תגיות: #קניתי  #שילמתי  #לא עובד  #לא קיבלתי  #לא התעדכן  #פרימיום  #Premium  #שירות בתשלום  #לא מצליח
  • כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך..." מה עליי לעשות?
    בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר אנשי קשר לאפליקציית Num2. חשוב לציין כי אפליקציית Num2 משתמשת בהרשאת אנשי קשר לטובת עבודה תקינה של היישום בלבד. האפליקציה אינה אוספת מידע של אנשי קשר במכשירך.
    תגיות: #הודעת שגיאה  #שגיאה  #מנסה למחוק  #רוצה למחוק  #למחוק את אנשי הקשר  #למחוק אנשי קשר  #מחיקת אנשי קשר
  • העברתי את כרטיס ה-SIM למכשיר אחר. האם האפליקציה תמשיך לעבוד?
    אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
    תגיות: #החלפתי טלפון  #החלפתי מכשיר  #החלפת מכשיר  #החלפת טלפון  #העברתי כרטיס  #העברתי סים  #העברתי SIM  #החלפתי  #העברתי
  • החלפתי SIM במכשיר למספר ראשי אחר, וכעת האפליקציה הפסיקה לעבוד. מה עליי לעשות?
    תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על המספר הסים הראשי החדש. ראו "איך לבצע העברת חשבון".
    מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי מספר  #מספר אחר  #החלפתי סים  #החלפתי SIM  #שיניתי מספר  #החלפת כרטיס סים  #החלפת כרטיס SIM
  • כשאני מקבל שיחה למספר הנוסף, היא מצלצלת במכשיר טלפון נוסף, פרט למכשיר בו מותקנת האפליקציה
    קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים:
    • בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account.
    • שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi
    • שני המכשירים קרובים פיזית זה לזה (למשל, נמצאים באותו בית)
    גם אם המשתמש ענה לשיחה במכשיר השני, ולא הזה עליו מותקנת האפליקציה, השיחה תתעדכן ותופיע ביומן השיחות של המספר הנוסף.
    תגיות: # מכשיר נוסף #טלפון נוסף #טלפון אחר #מכשיר אחר #iPad #אייפד #שני מכשירים #שני טלפונים #שיחה נכנסת #צלצול #יומן #יומן שיחות #אייפון #iPhone #IOS
  • הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד

    על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

    1. וודא שהגלישה פתוחה
    2. וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
    3. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
    4. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
    תגיות: #לא עובדת #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה
    גם ב
  • התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"
    יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com
    תגיות: #שגיאה  #אינו פעיל  #לא פעיל  #לא עובד  #אין שירות  #לא עובדת  #לא מתקשר  #בעיה  #תקלה
  • אני מנסה לרכוש שירות Premium ב-App store, אך החבילות מופיעות כלא זמינות
    מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא – החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple.
    תגיות: #מנסה לקנות  #לא זמין  #חבילה לא זמינה  #רוצה לקנות  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות  #App store  #שירות לא זמין
  • התקנתי את המספר הנוסף, אך אני מקבל שגיאה כי היישום לא תומך בגרסת אנדרואיד ישנה
    השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר.
    מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, אנדרואיד, android
  • איך ניתן למצוא את אפליקציית המספר הנוסף ב-Google play או App store?

    שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או  "secondary number".

    ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים:

    ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082

    הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה.

    תגיות: #להוריד  #להוריד אפליקציה  #להוריד את האפליקציה  #להתקין  #להתקין אפליקציה  #להתקין את האפליקציה  #חנות  #חנות האפליקציה  Google play#  App store#  #לא מוצא את האפליקציה  #למצוא את האפליקציה  #חנות  #גוגל פליי
  • כאשר אני מנסה לחייג חזרה למספרים שחייגו למספר הנוסף שלי, האפליקציה מחייגת לעצמה במקום
    וודאו כי לאפליקציה ניתנה הרשאה לגישה לאנשי קשר של המכשיר. ראו גם: איך לתת הרשאות לאפליקציה לאחר שהותקנה? מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת גישה לאנשי קשר?
    מילות מפתח: #מחייג לעצמי  #לא מצליח לחייג חזרה  #לא מצליח לחזור  #לחזור למי שהתקשר  #מתקשר לעצמו  #האפליקציה מתקשרת לעצמה
  • רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.
    אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת(חבילת 120 דקות) – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש חבילת 1,500 דקות או 3,000 דקות.
    מילות מפתוח: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP
  • מה כוללת חבילת החלפת מספר?
    חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה.
    מילות מפתח: #החלפת מספרת  #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #לשנות את המספר  #לשנות מספר  #מה זה נותן לי   #מה זה מאפשר
  • האם קיימת אפשרות שמי שמשלם על השירות לא יהיה בעל המכשיר?
    למשתמשים בעלי מכשיר Android אשר רוכשים שירות בחנות של PayPal קיימת אפשרות לשתף את דף התשלום עם אדם אחר. כך המשתמש יבחר את החבילה הרצויה, בעוד שהתשלום יתבצע על ידי אחר באמצעות PayPal. אלה השלבים:
    • בוחרים קניה דרך חנות PayPal
    • בדף שנפתח לוחצים על כפתור שיתוף
    • בוחרים מתוך אפשרויות שליחת הקישור.
    מי שמקבל את הקישור יוכל לשלם על החבילה, אשר יכולה להיות חד-פעמית או מתחדשת, ותופעל אצל מנוי המספר הנוסף. 
    מילות מפתח: #רוצה לשלם  #אפשר לשלם  #לא נמצאת אצלי  #לא מותקנת אצלי  #מישהו אחר  #אדם אחר #מתנה #במתנה
  • האם ניתן להגדיר מספר שאינו ישראלי בתור המספר הנוסף באפליקציה?
    בנוסף לאפשרות לרכישת מספר נוסף ישראלי, ניתן לרכוש גם מספר נוסף הולנדי.
     תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • האם המספר הנוסף באפליקציה נשאר אצלי ללא הגבלת זמן?
    המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו. במקרה של הפסקת שימוש באפליקציה, במידה והמשתמש נרשם לאתרים ושירותים שונים באמצעות המספר הנוסף, על המשתמש לבטל את הרישום ולהסיר את החשבונות שפתח, מאחר והמספר שחזר למאגר פנויים עשוי להיות מוקצה כעת למשתמש אחר.
    תגיות: #נשאר אצלי  #נשאר שלי  #הגבלת זמן  #כמה זמן  #לא משתמש  #לא השתמשתי  #לא אשתמש
  • האם קיימת הגבלת שיחות ו-SMS בתוכנית Premium?
    משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות. היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
    תגיות: Premium#  #פרימיום  #מנוי בתשלום  #שירות בתשלום  #הגבלה  #הגבלת  #מוגבל  #הגבלת שיחות  #הגבלת דקות שיחה  #הגבלת הודעות  #הגבלת SMS
  • האם באפליקציה קיימת אפשרות הקלטת שיחות?
    אפשרות הקלטת שיחות זמינה ללקוחות אשר רכשו חבילת 3,000 דקות למספר נייד, או חבילה למספר נייח, בחנות האפליקציה. עקב מדיניות הספקיות Google Play ו-Apple, אפשרות הקלטת שיחה אינה מובנית ביישום המספר הנוסף, אלא ניתנת כהטבה לאחר רכישת שירות בתשלום, אצל מפעיל הרשת הסלולרית אליה משתייך המספר הנוסף (רשת סלקט תקשורת). הקלטת השיחה מתבצעת במערכות המפעיל ונשלחת למשתמש באמצעות דוא"ל. למען שמירה על פרטיות המשתמש, הקלטות השיחה נמחקות ממערכות המפעיל לאחר השליחה.
    מילות מפתח: #הקלטה #הקלטות #הקלטת שיחות #הקלטת שיחה #הקלטת השיחות #להקליט שיחות #להקליט את השיחות #להקליט #רוצה להקליט #אפשר להקליט
  • האם אוכל להפעיל את אפליקציית WhatsApp במספר הנוסף?
    חשבון WhatsApp שני על מכשיר טלפון נתמך היום במרבית הטלפונים החדשים עם מערכת הפעלה Android 8 ומעלה. אנו ממליצים להגדיר בחשבון WhatsApp אימות דו שלבי, שיבטיח את פרטות חשבון WhatsApp עבור המספר הנוסף. לאופן הגדתר אימות דו שלבי ב-WhatsApp לחץ כאן. לצפייה במדריך להגדרת האפשרות במכשירך לחץ כאן. במכשירי Android ישנים יותר ניתן להתקין אפליקציית WhatsApp for Business ובה להגדיר את המספר הנוסף. להורדת אפליקציית WhatsApp business למכשירך לחץ כאן.
    תגיות: #WhatsApp  #ווטסאפ
  • האם שירות המספר הנוסף הקיים על מכשיר יעבוד גם בחו"ל?
    ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי. להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות התומכת באפשרות זו בחנות האפליקציה(כלל החבילות, חוץ מחבילת 120 דקות, תומכות באפשרות של שימוש ב-VOIP). לאחר הרכישה על המשתמש לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> הפעלת שימוש ב-VOIP.  וודאו כי החבילה שרכשתם מאפשרת שימוש במצב VOIP! היכולת להפעיל את המצב תלויה בגודל החבילה ובמדינה בה התקנת את האפליקציה. כמו כן, קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף עבור משתמשים ללא חבילה הכוללת שימוש ב-VOIP, תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת שיחות בחו"ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא. שירות שיחות תקין תלוי בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו"ל ומפעיל הרשת של המנוי. שימו לב, כי מכיוון שהמספר הנוסף עושה שימוש בשיחות וגלישה של המספר הראשי, אנו ממליצים בעת השהיה בחו"ל להפעיל את האפליקציה במצב VOIP על גבי סים מקומי או Wi-Fi, ולא על גבי סים במצב נדידה (Roaming), זאת על מנת להימנע מחיובים חריגים אצל מפעיל הרשת אליו משתייך הסים.
    תגיות: #בחו"ל  #בחול  #בחוץ לארץ  #מחוץ לישראל  #לא בישראל  #לא רק בישראל
  • האם ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ראשי שאינו ישראלי?

    ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.


    תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • כיצד לבטל את שירות המספר הנוסף?
    אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון בתפריט הראשי >> חשבון >> מחק חשבוןמחיקת החשבון:
    • מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה.
    • במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות.
    • במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של iPhone, פעולת מחיקה מפנה את המשתמש לחנות לצורך ביטול מנוי והפסקת תשלומים.
    מה קורה לאחר ביצוע מחיקת חשבון?
    • חשבון המשתמש באפליקציה מוקפא, לא ניתן להשתמש באפליקציה, והמשתמש אינו מקבל שיחות נכנסות או SMS.
    • מתחילה ספירה של 90 יום לשחרור המספר הנוסף למאגר מספרים פנויים, והפסקת שיוך המספר הנוסף.
    • במהלך 90 יום מהקפאת השירות, המנוי יכול לרכוש חבילה ולחדש את השימוש בשירות.
    • עצם מחיקת החשבון אינה מבטלת את התשלומים של מי שרכש שירות מנוי חודשי. על המשתמש להיכנס לחנות האפליקציה בעקבות הפנייה לקישור, ולבטל את שירות המנוי.
    מילות מפתח: #לבטל  #ביטול  #להפסיק  #הפסקת שירות  #לעצור  #להתנתק  #איך אני מתנתק  #איך מתנתקים  #איך מפסיקים  #איך מבטלים  #להסיר התקנה  #מסיר התקנה
  • כיצד לאפשר נוטיפיקציות במכשירי Android השונים

    במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם.

    מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה

    עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות:

    1. כנס להגדרות המכשיר
    2. הקש על "ישומים"
    3. בחר Num2
    4. בחר ניהול הרשאות וודא שכל ההרשאות מופעלות

    מכשירי Android גרסת 6.0.1

    1. הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה.
    3. הקש על סמל התפריט ובחר אופטימיזציה או מיטוב סוללה.
    4. בחר בכל היישומים.
    5. הקש על Num2, ואז בחר Don't optimize.

    מכשירי Android גרסה 9

    עבור מכשירים עם גרסת אנדרואיד 9, וודאו שתכונת הסוללה המותאמת אינה מונעת מ- Num2 לשלוח אליכם התראות:

    1. הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה.
    3. בחר Adaptive Battery.
    4. הקש על Restricted apps, וודא כי Num2 אינו מופיע ברשימה.

    אפליקציות צד שלישי

    Clean Master

    אפליקציה זו של צד שלישי מנהלת חיסכון בסוללות ו- RAM.

    1. בקר בכרטיסיית הכליםTools  של האפליקציה.
    2. בחר Notification Cleaner
    3. הקש על סמל גלגל השיניים 
    4. השבת תכונה זו עבור Num2 בלבד, או עבור כל ההתראות.

    Security Master

    ייתכן שאפליקציית האבטחה של צד שלישי חוסמת את Num2 לשלוח התראות:

    1. כנס למנקה ההתראה של האפליקציה (Notification cleaner).
    2. הקש על סמל גלגל השיניים .
    3. וודא כי Num2 אינו מסומן ומופיע תחת אפליקציות – התראות מאושרות (Apps – Notifications Allowed).

    הערה: במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך להסיר את ההתקנה של האפליקציה על מנת לקבל התראות לנייד.

    רשימת דגמי Android

    להלן רשימה של מכשירי ודגמי אנדרואיד הידועים כבעלי הגדרות העשויות להשפיע על קבלת נוטיפיקציות לאפליקציית Num2.

    (Asus Zenfone (Android 7.0

    שלב 1: ודא שה- Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ניהול צריכת חשמלPower Management.
    3. בחר ב- Auto-start Manager.
    4. מצא את Num2 וודא שהוא מופעל.

    שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על Mobile Manager.
    2. הקש על Boost.
    3. הקש על Enable Super Boost ובחר רשימת אפליקציות מוגנות/ Protected app list.
    4. ודא כי Num2 מופיע ברשימה

    Asus Zenfone 2

    ודא שמותר ל- Num2 להתחיל בהפעלה ממנהל ההפעלה האוטומטי:

    1. הקש על יישומים.
    2. הקש על מנהל הפעלת אוטומטית (Auto-start manager).
    3. העבר את Num2 למצב מאושר.

    Huawei Honor 6

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. הקש על הגדרות.
    2. הקש על חיסכון בחשמל/Power Saving.
    3. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
    4. העבר את Num2 למצב מופעל.

    שלב 2: הפעל את Num2 במנהל ההתראות

    1. מתפריט ישומים הקש על הגדרות.
    2. הקש על מנהל ההתראות/Notification Manage.
    3. בחר Notify עבור Num2 כדי לקבל התראות דחיפה.

    Huawei Honor 8

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager
    4. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps  (או "סגור אפליקציות לאחר נעילת המסךClose apps after screen lock)
    5. העבר את Num2 למצב מופעל.

    שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללה עבור Num2

    1. מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/Apps
    3. הקש על 'מתקדם'/Advanced
    4. בחר התעלם ממיטוב סוללה/Ignore battery optimizations
    5. בחר Num2 והתעלם מהאפליקציה.

    שלב 3: אפשר התראות מ-Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. בחר ב"לוח ההודעות ושורת המצב"/Notification Panel & Status Bar
    3. הקש על מרכז ההודעות/Notification Center ומצא את Num2
    4. וודא שהרשאות הודעות דחיפה/Allow Notifications והצגת עדיפות/Priority Display פועלות

    Huawei P8 lite

    שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה

    1. מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
    2. החלק שמאלה והקש על מנהל ההפעלה/Startup Manager.
    3. הקש על Num2 והבטיח שהוא מוגדר להפעלה אוטומטית בעת הפעלת המערכת.

    שלב 2: אפשר התראות מ- Num2

    1. מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
    2. החלק שמאלה והקש על מנהל ההתראות/Notification Manager.
    3. הקש על "כללים"/Rules  וודא ש- Num2 מוגדר לשליחת התראות ללוח ההודעות. בדוק אם הגדרות אחרות בתצוגה זו עשויות לחסום התראות.

    Huawei Mate 8 & Huawei Nova Plus

    ודא ש-Num2 פטור מתכונות מיטוב הסוללות של המכשיר שלך:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללות/Battery Manager.
    4. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
    5. העבר את Num2 למצב פעיל.

    LeEco/LeTV

    שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הרשאות/Permissions.
    3. הקש על נהל השקה אוטומטית/Manage Auto Launch. אם אפשרת ליישומים אחרים להפעלה אוטומטית, תראה שהפעלת ל-[x] אפליקציות להפעלה אוטומטית
    4. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה והקש על ניהול חסכון בחשמלPower saving management.
    3. בחר הגנת אפליקציותApp Protection.
    4. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    הערה: אם הפעלת ניקוי מסך נעילה/Lock Screen Cleanup ו-Ultra Long Standby during Sleep, עליך להשבית אותם כדי לאפשר התראות Num2.

    Lenovo

    הפעל את הגדרת ההתחלה האוטומטית עבור אפליקציית Num2:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על Power Manager.
    3. בחר Background app management.
    4. העבר את Num2 ל-Allow auto-start.

    (OnePlus (Android 7.0 and earlier

    עבור גרסאות מערכת המוקדמות מ- Android 8.0 Oreo, ודא כי Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/ Apps.
    3. הקש על סמל גלגל השיניים  בצד שמאל למעלה.
    4. בחר הפעלה אוטומטית של אפליקציה/ App Autolaunch.
    5. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    (OnePlus (Android 8.0 and later

    שלב 1: בדוק שאחסון האפליקציות מוגדר להתנקות כרגיל

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על מתקדם/Advanced.
    3. בחר ניהול אפליקציות אחרונות/Recent apps management.
    4. וודא שהאפשרות Normal clear  מופעלת.

    שלב 2: אל תכלול את Num2 בהגדרות אופטימיזציה של הסוללה

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על סוללה ואז על מיטוב של סוללה/Battery Optimization.
    3. הקש על Apps not optimized  ובחר בכל היישומים.
    4. מצא את Num2 והבטיח שהוא מוגדר כ-Don't optimize.

    OnePlus 3

    התאם את מיטוב הסוללה שלך כדי לאפשר התראות מ-Num2 כאשר הוא פועל ברקע:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על סוללה.
    3. בחר מיטוב סוללה/Battery Optimization.
    4. הקש על אייקון  Overflow Optimization.
    5. בחר מיטוב מתקדם/Advanced Optimization.
    6. העבר את Num2 למצב כבוי

    OPPO

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager, ואז על יישומים מוגנים/Protected Apps.
    4. הוסף את Num2 כדי לאפשר הגנה.

    שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללות עבור Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/Apps, ואז על מתקדם/Advanced
    3. בחר התעלם ממיטוב סוללות/ Ignore Battery Optimizations.
    4. עדכן את Num2 כדי להתעלם מאופטימיזציה.

    שלב 3: אפשר התראות מ- Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על Notification Panel & Status Bar.
    3. הקש על מרכז ההתראות/Notification Center.
    4. מצא את Num2 והפעל את ההודעות מאפשרות ותצוגת עדיפות/allow notifications and  priority display

    Samsung

    שלב 1: קבע עדיפות להודעות מ- Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומיםApps.
    3. בחר Num2.
    4. תחת הגדרת אפליקציות/App Setting, הקש על התראות/Notifications
    5. עדכן על הגדר בעדיפות/Set as priority.

    שלב 2: רשום את Num2 לאפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ניהול מכשירים/Device management.
    3. בחר סוללה/Battery.
    4. הקש על אפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps.
    5. הוסף את Num2 לרשימה זו.

    Xiaomi

    למדריך תיקון בעיית נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi Redmi 4X לחצו כאן. אופן מתן הרשאה לקבלת נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi:

    1. בדוק כי ניתנה הרשאה ל- Num2 להפעלה אוטומטית:
    2. ממגירת האפליקציות, הקש על אבטחה/Security.
    3. הקש על הרשאות/Permissions.
    4. הקש על התחל אוטומטי/Autostart.
    5. העבר את Num2 למצב הפעלה.
  • האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?
    המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
    תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
  • אינני מקבל את הסיסמא לצורך רישום האפליקציה
    במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
    תגיות: #סיסמא  #סיסמה  #ססמא  #ססמה  #קוד רישום  #רישום לאפליקציה  #הרשמה  #לא מקבל SMS  #לא מקבל סמס  #לא מקבל קוד  #לא מקבל את הקוד
  • קיבלתי קוד אימות בעל 4 ספרות, אך אינני נדרש/ת להזין אותו
    בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
    תגיות: #קוד אימות  #קוד רישום  #קוד האימות  #איפה מכניסים  #איפה מזינים  #רישום לאפליקציה  #נרשמתי לאפליקציה  #עשה רישום  #עשיתי רישום  #רשם אותי  #רשם לבד  #נרשם לבד
  • איני מוצא את האפליקציה בחנות Google Play

    הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.

    אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:

    • נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
    • לוחצים על Clear data
    • לוחצים על Force stop
    • נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא מוצא  #לא מוצאת  #לא נמצאת  #לא קיימת  #לא יכול למצוא  #לא יכולה למצוא  #לא מצליח למצוא  #לא מצליחה למצוא
  • אין לי אפשרות להוריד את האפליקציה מחנות google play במדינה בה אני נמצא/ת. האם ניתן לקבל קובץ התקנה (APK) שלא דרך החנות?

    הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא יכול להתקין  #לא יכולה להתקין  #לא מצליח להתקין  #לא מצליחה להתקין  #קובץ התקנה  #קובץ להתקין  #לשלוח קובץ  #לקבל קובץ
  • אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה

    עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.

    תגיות: #יתרה  #יתרות  #יתרת שיחות  #יתרת הודעות  #יתרת סמס  #יתרת SMS  #יתרת מסרונים  #ניצול  #שימוש  #כמה השתמשתי  #כמה ניצלתי  #חידוש חבילה  #חידוש  #לא התאפס  #לא התעדכן
  • מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?

    כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.

    תגיות: #קבצים  #הרשאת גישה  #הרשאות גישה
  • באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?

    ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.

    תגיות: #רשת סלולרית  #רשת מפעיל  #מפעיל סלולרי  #להתנייד  #לנייד  #סלקט  #סלקום  #פלאפון  #פרטנר  #גולן  #הוט
  • האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?

    ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.

    פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על מנת שיצרו איתך קשר וביחד תוכלו לבחור מספר מתוך רשימה ולרכוש את השימוש בו.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר
  • האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?

    קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר  #לבחור מספר  #לבחור את המספר  #לשלם על מספר  #מספר לבחירה  #מספר לבחירתי
  • האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?

    משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il.

    יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך מחוץ לרשת סלקט, על מנת לבטל את התשלומים, נדרשת פעולה יזומה שלך בחנות בה רכשת את השירות – Google playPayPal או App store. לצפייה בהנחיות לביטול תשלומים עבור שירות מתחדש ראו שאלה " רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?"

    תגיות: #לנייד  #להתנייד  #לעבור לרשת  #ניוד  #לעבור רשת
  • האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
    כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם לרגולציה, המשתמש יוכל גם לנייד את המספר בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף, וזאת לאחר שרכש שירות בסכום מצטבר של 30 ש"ח. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
    תגיות: #מספר שלי  #להפוך את המספר  #להפוך למספר הנוסף  #מספר ברשותי  #מספר ששייך לי  #להתנייד  #לנייד  #ניוד  #לעבור אליכם  #להעביר אליכם  #לעבור רשת  #לעבור לרשת
  • האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?

    כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה.

    תגיות: #הגבלה  #מוגבל  #שיחות נכנסות  #השיחות הנכנסות  #בשיחות נכנסות  #בשיחות הנכנסות  #דקות שיחה
  • כיצד אוכל להבטיח שהמספר הנוסף שקיבלתי יישאר אצלי ולא יתחלף למספר אחר?
    המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.
    תגיות: #לשמור מספר  #לשמור את המספר  #להשאיר את המספר  #לא להחליף  #לא יתחלף  #לא לשנות  #לא ישתנה  #ללא הגבלה  #ללא הגבלת זמן  #שלא אאבד
  • האם קיימת מגבלה בשיחות או SMS לאחר רכישת שירות Premium?
    בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה. המערכת עושה שימוש גם בערוץ DATA (אינטרנט) של הקו הראשי, ותלויה בקיומה של חבילת אינטרנט למשתמש בעת הקמת שיחה או קבלת או שליחת הודעות. השימוש המקסימלי בחבילת Premium הוא עד 3,000 דקות שיחה או 1,000 הודעות SMS בחודש.
    תגיות: #מגבלה  #הגבלה  #מוגבל  #כמה הודעות  #כמות הודעות  #כמות SMS  #כמה דקות שיחה  #כמה מותר  #מספר דקות שיחה
  • האם ניתן להשתמש במספר הנוסף רק עבור אפליקציות חיצוניות כמו WhatsApp וטלגרם? האם שירות זה הוא ללא עלות?
    על מנת להפעיל את שירות המספר הנוסף וכן להירשם באמצעות המספר לשירות WhatsApp, יש לרכוש חבילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. שימו לב, כי המספר נשאר ברשות המשתמש כל עוד החבילה פעילה ובמקרה של סיום או ביטול החבילה המספר יוחזר למאגר המספרים הפנויים ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במקרה כזה על המשתמש הנוכחי לבטל את החשבונות שפתח באקפליציות חיצוניות כגון ווטסאפ.
    תגיות: #WhatsApp  #טלגרם  #Telegram  #ווטסאפ  #להשתמש במספר הנוסף  #חינם  #ללא עלות  #ללא חיוב  #לא מחייבים
  • היכן נשמרים פרטי אנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה, ואיזה שימוש נעשה בהם?
    פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר
  • היכן נשמר קובץ אנשי קשר שייצאתי מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה?
    עבור לקוחות Android, קובץ ייצוא מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה נשמר בתיקיית אחסון ראשית של מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה או על SD card. ללקוחות iPhone, מערכת IOS אינה מאפשרת ייצוא אנשי קשר מהאפליקציה.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר  #קובץ  #ייצוא  #לייצא
  • לאיזו רשת שייך המספר המוקצה על ידי האפליקציה? האם החברה מקליטה את השיחות אותן אני מבצע באמצעות האפליקציה?

    היישום פותח על ידי חברת סלקט.

    הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה.

    תגיות: #רשת  #מפעיל #מפעילה סלולרית  #מקליטים  #הקלטת שיחות  #פרטיות
  • האם המספר הנוסף ניתן לאיתור? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף עם המספר הראשי של המכשיר?

    האפליקציה שומרת על מספרך הפרטי:

    1. מקבל השיחה רואה שיחה נכנסת מהמספר הנוסף ולא את מספרך הפרטי.
    2. גם המחייג למספר הנוסף אינו רואה את המספר הראשי.
    3. המפעיל הסלולרי ברשת בה נמצא המספר הראשי אינו חשוף לפרטי מנויים אליהם חייגת או שחייגו אליך לאפליקציה, ובחשבון שלך לא ירשמו המספרים שחויגו או מהם הגיע שיחה.

    עם זאת, יש לשים לב:

    1. במידה ויש לך תא קולי על מספר ראשי, שיחות הנכנסות לאפליקציה יועברו לתא קולי זה באין מענה, תפוס או במצב דחיית שיחות. קיימת אפשרות הגדרת תא קולי ייחודי לאפליקציה.
    2. בהינתן צו שופט סלקט תקשורת מחויבת לספק את פירוט השיחות המלא
    3. במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
    תגיות: #יומן שיחות  #רשימת שיחות  #לוג שיחות  #פרטיות
  • כיצד נשמר תיעוד שימוש באפליקציית המספר הנוסף? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף אליי ולמספר הפרטי שלי?

    תיעוד רישום שימוש במספר הנוסף נשמר במערכות חברת סלקט. מבחינת מפעיל הרשת הסלולרית שלך השיחות מתבצעות מול המספר הנוסף, זה גם מה שיופיע בחשבונית.

    המספרים המשויכים לשירות הינם בבעלות חברת סלקט וניתנים בהשאלה למשתמשים, אלא אם כן המשתמש מנייד מספר בבעלותו לרשת סלקט תקשורת, והופך אותו למספר הנוסף.

    במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.

    סלקט תקשורת מחויבת בהינתן צו שופט לספק את פירוט השיחות המלא.

    תגיות: #לאתר  #לקשר  #לשייך  #פרטיות  #שומרים פרטים
  • מישהו אחר נרשם ל-WhatsApp או לשירות אחר עם המספר הנוסף שהיה שייך לי בעבר.

    המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה. במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום, במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות. בתום 90 ימי ההקפאה, המספר הנוסף משתחרר למאגר מספרים פנויים, ויכול להיות מוקצה למשתמש אחר. מספר ימים לפני סיום תקופת התוכנית, המשתמש מקבל הודעה על הפסקת שירות צפויה, ובה אנו מנחים אותו לבטל רישום לכל שירות או רשת חברתית, כגון WhatsApp, לשם נרשם באמצעות המספר הנוסף. במידה והמספר שהיה בשימושך בעבר כבר השתחרר והוקצה למשתמש אחר, והינו פעיל בשירות – אין באפשרותנו לבטלו. אנו מתנצלים על אי הנעימות.

    תגיות: #פרטיות  #ווטסאפ #רשת_חברתית
  • מדוע קיים הבדל מחירים על אותו חבילת שירות בין חנויות של Google ו-PayPal?

    עלויות הסליקה בגוגל גבוהות בהרבה מאשר בפאיפאל ולכם אנו משקפים את ההנחה ללקוח בפאיפאל שם העמלה נמוכה יותר.

    תגיות: #הבדל מחירים  #יקר יותר  #עולה יותר  #זול יותר  #מחיר שונה  #מחירים שונים  #עלות שונה  #כמה עולה
  • רכשתי שירות subscription מתחדש, והחלפתי מכשיר טלפון. כיצד ניתן להעביר את שירות המנוי באפליקציה בין שני המכשירים?

    במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון.האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:

    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).

    את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלבי העברת חשבון: – בחירת חשבון לניהול החבילה

    • במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים, הישן והחדש, חבילת מנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש.
    • במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש.
    • גם במקרה של מעבר מ-Android ל-IOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת.

    – אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש, האשף ינחה להסיר אותו, באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים.– לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת שיחות ו-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה/התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים.

    תגיות: #מנוי  #מתחדש  #subscription #להעביר  #החלפתי  #להחליף  #מכשיר חדש  #SIM חדש  #לבטל  #Paypal  #פייפל
  • רכשתי חבילה ואני לא מעוניין בה. כיצד אוכל להחליף אותה בחבילה אחרת?
    לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים.  במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת החבילות הזמינות הנוספות. כאן תוכלו לבצע ביטול לחבילה הקיימת, לרבות ביטול חיובים עתידיים עבור חבילה מתחדשת, וכן לרכוש חבילה נוספת (חד-פעמית) או חבילה אחרת.                       

    לצורך ביטול חבילה חד פעמית, או לשאלות נוספות בנוגע להחלפת החבילה, עליך לפנות לתמיכה הטכנית של סלקט בכתובת num2@cellact.co.il.

    מילות מפתח: #רוצה לבטל  #רוצה להחליף  #להחליף חבילה  #קניתי בטעות  #בטעות  #רכשתי בטעות  #לא רוצה  #להחליף  #החלפה  #החלפת חבילה
  • אילו שירותים בתשלום יש במספר הנוסף? ומה מחירי החבילות?
    כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. ישנן חבילות חד פעמיות או מתחדשות. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה:  בתפריט הראשי >> Go to store/לחנות.
    תגיות: #חבילות  #כמה עולה  #שירותים  #בתשלום  #מחיר  #מחירון  #חנות  #רוצה לקנות  #לקנות  #לרכוש
  • האם קיימות חבילות המכילות רק שיחות או רק הודעות SMS באפליקציה?
    כל החבילות בשירות המספר הנוסף כוללות גם דקות שיחה וגם הודעות SMS.
    מילות מפתח: #רק שיחות  #רק הודעות  #רק SMS  #רק סמס  #בלי שיחות  #לא כולל שיחות  #ללא שיחות
  • מדוע חבילת מספר נוסף נייח יקרה יותר מחבילת מספר נוסף נייד?
    לעומת קו נייח פיזי רגיל, למספר נייח על גבי המספר הנוסף היתרונות הבאים:
    • זה קו נייח שאפשר לקחת לכל מקום – למענה הוא "נייד", לא מחובר לקיר.
    • ברכישת חבילת מספר נוסף נייח, מתאפשרת הקלטת שיחה עם שליחת ההקלטה ללקוח במייל.
    • ניתן לשימוש גם בחו"ל (כרגע חבילת מספר נוסף נייח זמינה על גבי סים ישראלי).
    • אפשרות ניוד של קו נייח קיים מרשת אחרת ושימוש בו כמספר נוסף.
    השירות מיועד למי שרוצה לקבל גמישות במיקום של הקו הנייח ויכולת הקלטה. שימו לב כי השירות הוא לשיחות בלבד, ללא סמס.
    מילות מפתח: נייח, קווי, בזק, יקר, חבילה, עולה הרבה, יקרה, יתרונות
  • האם שיחות מהמספר הנוסף עולות כסף?
    אם המנוי נמצא בתוכנית הכל כלול ללא הגבלה, אז אין תוספת עלות עבור השיחות. המספר הנוסף משתמש בדקות השיחה של המנוי ולכן בעצם שני המספרים חולקים את אותה תוכנית תמחור מול המפעיל. בכל מקרה גם אם המנוי בתוכנית של חיוב לפי דקות, אין תשלום נוסף לשיחה מעבר לתשלום למפעיל הסלולארי.
    תגיות: #עולה כסף  #אני משלם  #אני מחויב  #אתם מחייבים  #שירות בתשלום  #שיחות בתשלום
  • האם המספר הנוסף משתמש בגלישה סלולארית?
    למרות שהמספר הנוסף משתמש ביכולות החיוג של המכשיר ואינו מבצע את השיחה דרך גלישה סלולארית, עדיין נדרשת גלישה סלולארית לצורך הפעלה תקינה של השרות.
    תגיות: #גלישה  DATA#  #אינטרנט
  • האם שיחות של המספר הנוסף יופיעו לי בחשבון הטלפון?
    כן. שיחות של המספר הנוסף ירשמו אצל המפעיל בו המכשיר מנוי כשיחות רגילות מהמכשיר. יש לקחת בחשבון שמספרי המקור והיעד שחוייגו או חייגו מהם – לא יופיעו אצל המפעיל – אלא מספרים אחרים.
    תגיות: #חשבון  #חשבונית  #שיחות שביצעתי  #שיחות שעשיתי
  • רכשתי שירות בתשלום, אך איני מעוניין בו. כיצד ניתן לקבל זיכוי?

    ללקוחות iOS

    על מנת לבקש זיכוי עלייך להיכנס לקישור הבא: reportaproblem.apple.com

    התחברי לחשבון ה-iTunes עם שם משתמש וסיסמא שלך.

    לחפש את אפליקציית SecNum ולהקיש על כפתור Report a Problem

    ללחוץ Choose Problem ובחרי באפשרות "Didn't mean to purchase this item"

    לרשום הסבר קצר על סיבת בקשת זיכוי, וללחוץ Submit.

    אנו נקבל את הבקשה באופן מיידי והזיכוי יטופל עד 36 שעות לאחר מכן.

    תגיות: #זיכוי  #החזר  #לזכות  #להחזיר
  • כיצד ניתן לשלם בכרטיס אשראי ולא ב-Paypal?

    נכנסים לחנות ובוחרים Check out with PayPal (גם מי שאין לו Paypal). ניתן להזין במקום פרטי כרטיס אשראי:

    תגיות: #אשראי  #ויזה  VISA#  #ישראכרט  Mastercard#
  • איפה ניתן לראות פירוט של כל החבילות ושירותים בתשלום?
    לצפייה בכל חבילות ה-Premium עליך להיכנס לחנות האפליקציה באמצעות תפריט -> Go to store. בנוסף, בחנות של PayPal ניתן לרכוש חבילת Premium כמתנה לחבר.

    תגיות: #פירוט שירותים  #שירותים בתשלום  #שירותים שאני משלם  #על מה אני משלם  #על מה אני מחויב  #על מה מחייבים אותי  #רשימת שירותים
  • רכשתי שירות בתשלום. כיצד אוכל לקבל חשבונית?
    לקוחות Apple– החשבונית יוצאת ישירות מחנות App store. לקוחות Google Play מאזור כלכלי אירופאי או מרוקו, יכולים לבקש חשבונית מס ישירות מ-Google Play כפי שמתואר במדריך בעברית או מדריך באנגלית. לקוחות Google Play במדינות אחרות או לקוחות שרכשו באמצעות Paypal – לקבלת חשבונית העבירו אלינו למייל num2@cellact.com את הפרטים הבאים:
    • שם מלא
    •  ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.
    •  כתובת מלאה
    •  כתובת דוא"ל
    יש לציין במייל את הבקשה לקבלת חשבונית ואת אופן רכישת השירות (Google או PayPal). הבקשה תטופל וחשבונית תישלח אליך עד יום העסקים העוקב.
    מילות מפתח: #חשבונית #Paypal #פייפל #חשבונית מס #חנות #רכישה #רכישות #גוגל #גוגל פליי #Google #Google Play #אפל #אפ סטור #Apple #App store
  • האם ניתן לרכוש שירות ללא הגבלה, כך שלא אצטרך לחזור ולחדש אותו בכל חודש?
    קיימת אפשרות לרכוש חבילת Premium מתחדשת. עליך לגשת לתפריט הראשי >> לחנות >> לבחור את החנות המתאימה (PayPal, Google play או App store), ובחנות לבחור חבילת "המספר הנוסף – שרות מתחדש אוטומטי כל חודש כולל הקלטה"
    תגיות: #ללא הגבלה  #מתחדש  #לחדש  #אוטומטי  #מתעדכן לבד  #מנוי
  • רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?

    לרוכשים דרך PayPal או Google Play >>

    לרוכשים דרך AppStore >>

    מילות מפתח: #לבטל  #להפסיק  #ביטול  #הפסקת שירות  #להתנתק  #לנתק שירות  #מפסיק  #מתנתק  #מבטל