- האם ניתן לרכוש יותר ממספר נוסף אחד באפליקציה?ניתן לרכוש עד 20 מספרים נוספים באפליקציה.
- העברתי את כרטיס ה-SIM למכשיר אחר. האם האפליקציה תמשיך לעבוד?אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
תגיות: #החלפתי טלפון #החלפתי מכשיר #החלפת מכשיר #החלפת טלפון #העברתי כרטיס #העברתי סים #העברתי SIM #החלפתי #העברתי
- החלפתי SIM במכשיר למספר ראשי אחר, וכעת האפליקציה הפסיקה לעבוד. מה עליי לעשות?תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על מספר הסים הראשי החדש.
מילות מפתח: #לא עובדת #לא עובד #לא מוציא שיחות #אין שירות #בעיה באפליקציה #תקלה #לא מתקשר #לא מחייג #אין סמסים #שגיאה #החלפתי מספר #מספר אחר #החלפתי סים #החלפתי SIM #שיניתי מספר #החלפת כרטיס סים #החלפת כרטיס SIM
- כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?
עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.
עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.
ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.
תגיות: #הרשאות #הרשאה #לאשר #permission# permissions
- לא השתמשתי באפליקציה במשך תקופה מסוימת, וכעת האפליקציה אינה עובדת. מה עליי לעשות?לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגון WhatsApp , רשתות חברתיות ועוד, אנו ממליצים למחוק את הרישום או להחליפו למספר אחר. עם רכישת חבילת המספר הנוסף, במידה והמספר בו השתמשת בעבר בוטל, תקבל מספר אקראי אחר לשימוש.
תגיות: #לא עובד #לא עובדת #הפסיקה לעבוד #אין שירות #לא השתמשתי #אי שימוש #לחדש שירות #להחזיר שירות #3 חודשים #שלושה חודשים #90 יום
- אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App IDה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שבו המכשיר שלך משתמש אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
תגיות: #מנסה לקנות #app id# app_id #מזהה אפליקציה #לא מצליח לקנות #לקנות שירות
- רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציהכדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
תגיות: #קניתי #שילמתי #לא עובד #לא קיבלתי #לא התעדכן #פרימיום #Premium #שירות בתשלום #לא מצליח
- הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד
על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:
- וודא שהגלישה פתוחה
- וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
- אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
- אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
תגיות: #לא עובדת #לא עובד #לא מוציא שיחות #אין שירות #בעיה באפליקציה #תקלה #לא מתקשר #לא מחייג #אין סמסים #שגיאה
- התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"
יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש.
תגיות: #שגיאה #אינו פעיל #לא פעיל #לא עובד #אין שירות #לא עובדת #לא מתקשר #בעיה #תקלה
- אני מנסה לרכוש שירות Premium ב-App store, אך החבילות מופיעות כלא זמינותמקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא – החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple.
תגיות: #מנסה לקנות #לא זמין #חבילה לא זמינה #רוצה לקנות #לא מצליח לקנות #לקנות שירות #App store #שירות לא זמין
- התקנתי את המספר הנוסף, אך אני מקבל שגיאה כי היישום לא תומך בגרסת אנדרואיד ישנההשקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר.
מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, אנדרואיד, android
- איך ניתן למצוא את אפליקציית המספר הנוסף ב-Google play או App store?
שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או "secondary number".
ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים:
ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum
ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082
הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה.
תגיות: #להוריד #להוריד אפליקציה #להוריד את האפליקציה #להתקין #להתקין אפליקציה #להתקין את האפליקציה #חנות #חנות האפליקציה Google play# App store# #לא מוצא את האפליקציה #למצוא את האפליקציה #חנות #גוגל פליי
- מה כוללת חבילת החלפת מספר?חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה.
מילות מפתח: #החלפת מספרת #להחליף מספר #להחליף את המספר #לשנות את המספר #לשנות מספר #מה זה נותן לי #מה זה מאפשר
- האם קיימת אפשרות שמי שמשלם על השירות לא יהיה בעל המכשיר?למשתמשים בעלי מכשיר Android אשר רוכשים שירות בחנות של PayPal קיימת אפשרות לשתף את דף התשלום עם אדם אחר. כך המשתמש יבחר את החבילה הרצויה, בעוד שהתשלום יתבצע על ידי אחר באמצעות PayPal. אלה השלבים:
- בוחרים קניה דרך חנות PayPal
- בדף שנפתח לוחצים על כפתור שיתוף
- בוחרים מתוך אפשרויות שליחת הקישור.
מילות מפתח: #רוצה לשלם #אפשר לשלם #לא נמצאת אצלי #לא מותקנת אצלי #מישהו אחר #אדם אחר #מתנה #במתנה
- האם קיימת הגבלת שיחות ו-SMS בתוכנית Premium?משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות. היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
תגיות: Premium# #פרימיום #מנוי בתשלום #שירות בתשלום #הגבלה #הגבלת #מוגבל #הגבלת שיחות #הגבלת דקות שיחה #הגבלת הודעות #הגבלת SMS
- האם ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ראשי שאינו ישראלי?
ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי.
בטבלה הבאה ניתן לראות את המדינות בהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל את קוד הרישום למספר טלפון מקומי.
הטבלה מתעדכנת מעת לעת.
מועד העדכון האחרון הינו חודש פברואר 2025
Albania Australia Austria Bahrain Belarus Belgium Bosnia and Herzegovina Brazil Bulgaria Canada Croatia Cyprus Czech Republic Denmark Egypt Estonia Finland France Georgia Germany Greece Hungary Iceland Ireland Israel Italy Jordan Latvia Lebanon Liechtenstein Lithuania Luxembourg Macedonia Malta Moldova Montenegro Netherlands Norway Palestine Poland Portugal Romania Serbia Slovakia Slovenia South Africa Spain Sweden Switzerland Syria Thailand Turkey Ukraine United Arab Emirates United Kingdom United States Vietnam תגיות: #מספר זר #מספר חו"ל #מספר חול #SIM זר #סים זר #SIM חו"ל #סים חו"ל #מספר לא ישראלי #מספר שאינו ישראלי
- האם ניתן להגדיר מספר שאינו ישראלי בתור המספר הנוסף באפליקציה?בנוסף לאפשרות לרכישת מספר נוסף ישראלי, ניתן לרכוש גם מספר נוסף הולנדי.
תגיות: #מספר זר #מספר חו"ל #מספר חול #SIM זר #סים זר #SIM חו"ל #סים חו"ל #מספר לא ישראלי #מספר שאינו ישראלי
- האם המספר הנוסף באפליקציה נשאר אצלי ללא הגבלת זמן?המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו. במקרה של הפסקת שימוש באפליקציה, במידה והמשתמש נרשם לאתרים ושירותים שונים באמצעות המספר הנוסף, על המשתמש לבטל את הרישום ולהסיר את החשבונות שפתח, מאחר והמספר שחזר למאגר פנויים עשוי להיות מוקצה כעת למשתמש אחר.
תגיות: #נשאר אצלי #נשאר שלי #הגבלת זמן #כמה זמן #לא משתמש #לא השתמשתי #לא אשתמש
- כיצד לבטל את שירות המספר הנוסף?אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון לכל אחד מהמספרים שלך באופן הבא: כניסה לתפריט הראשי >>בחירת המספר אותו רוצים למחוק(במידה ויש כמה מספרים נוספים) >> חשבון >> מחק חשבון
מחיקת החשבון:
- מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה.
- במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של iPhone, פעולת מחיקה מפנה את המשתמש לחנות לצורך ביטול מנוי והפסקת תשלומים.
- במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות.
- חשוב לדעת - למרות הביטול האוטומטי בחנות גוגל פליי ופייפאל, מומלץ לגשת לחשבון המנויים שלכם בחנויות הללו ולוודא שהמנוי אכן בוטל.
- חשבון המשתמש באפליקציה(של המספר שנמחק) מוקפא, לא ניתן להשתמש באפליקציה במספר שנמחק, והמשתמש אינו מקבל שיחות נכנסות או SMS.
- מתחילה ספירה של 90 יום לשחרור המספר הנוסף למאגר מספרים פנויים, והפסקת שיוך המספר הנוסף.
- במהלך 90 יום מהקפאת השירות, המנוי יכול לרכוש חבילה ולחדש את השימוש בשירות.
מילות מפתח: #לבטל #ביטול #להפסיק #הפסקת שירות #לעצור #להתנתק #איך אני מתנתק #איך מתנתקים #איך מפסיקים #איך מבטלים #להסיר התקנה #מסיר התקנה
- אינני מקבל את הסיסמא לצורך רישום האפליקציהבמידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
תגיות: #סיסמא #סיסמה #ססמא #ססמה #קוד רישום #רישום לאפליקציה #הרשמה #לא מקבל SMS #לא מקבל סמס #לא מקבל קוד #לא מקבל את הקוד
- קיבלתי קוד אימות בעל 4 ספרות, אך אינני נדרש/ת להזין אותובחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
תגיות: #קוד אימות #קוד רישום #קוד האימות #איפה מכניסים #איפה מזינים #רישום לאפליקציה #נרשמתי לאפליקציה #עשה רישום #עשיתי רישום #רשם אותי #רשם לבד #נרשם לבד
- איני מוצא את האפליקציה בחנות Google Play
הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum
האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת.
בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.
תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.
אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:
- נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
- לוחצים על Clear data
- לוחצים על Force stop
- נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.
תגיות: #גוגל פליי #Google play #חנות של גוגל #חנות של Google# Google #רוצה להתקין #לא מוצא #לא מוצאת #לא נמצאת #לא קיימת #לא יכול למצוא #לא יכולה למצוא #לא מצליח למצוא #לא מצליחה למצוא
- אין לי אפשרות להוריד את האפליקציה מחנות google play במדינה בה אני נמצא/ת. האם ניתן לקבל קובץ התקנה (APK) שלא דרך החנות?
הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.
תגיות: #גוגל פליי #Google play #חנות של גוגל #חנות של Google# Google #רוצה להתקין #לא יכול להתקין #לא יכולה להתקין #לא מצליח להתקין #לא מצליחה להתקין #קובץ התקנה #קובץ להתקין #לשלוח קובץ #לקבל קובץ
- אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה
עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.
תגיות: #יתרה #יתרות #יתרת שיחות #יתרת הודעות #יתרת סמס #יתרת SMS #יתרת מסרונים #ניצול #שימוש #כמה השתמשתי #כמה ניצלתי #חידוש חבילה #חידוש #לא התאפס #לא התעדכן
- מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?
כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.
תגיות: #קבצים #הרשאת גישה #הרשאות גישה
- באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?
ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.
תגיות: #רשת סלולרית #רשת מפעיל #מפעיל סלולרי #להתנייד #לנייד #סלקט #סלקום #פלאפון #פרטנר #גולן #הוט
- האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?
ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.
תוכלו לראות שם חבילה בשם "החלפת מספר".
פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7.
תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר
- האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?
קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של סלקט בשעות היום, בטלפון - 8715*, שלוחה 3.
תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר #לבחור מספר #לבחור את המספר #לשלם על מספר #מספר לבחירה #מספר לבחירתי
- כיצד אוכל להבטיח שהמספר הנוסף שקיבלתי יישאר אצלי ולא יתחלף למספר אחר?המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.
תגיות: #לשמור מספר #לשמור את המספר #להשאיר את המספר #לא להחליף #לא יתחלף #לא לשנות #לא ישתנה #ללא הגבלה #ללא הגבלת זמן #שלא אאבד
- היכן נשמרים פרטי אנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה, ואיזה שימוש נעשה בהם?פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט.
תגיות: #פרטיות #ספר טלפונים #ספר הטלפונים #אנשי קשר #אנשי הקשר
- האם המספר הנוסף ניתן לאיתור? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף עם המספר הראשי של המכשיר?
האפליקציה שומרת על מספרך הפרטי:
- מקבל השיחה רואה שיחה נכנסת מהמספר הנוסף ולא את מספרך הפרטי.
- גם המחייג למספר הנוסף אינו רואה את המספר הראשי.
- המפעיל הסלולרי ברשת בה נמצא המספר הראשי אינו חשוף לפרטי מנויים אליהם חייגת או שחייגו אליך לאפליקציה, ובחשבון שלך לא ירשמו המספרים שחויגו או מהם הגיע שיחה.
עם זאת, יש לשים לב:
- במידה ויש לך תא קולי על מספר ראשי, שיחות הנכנסות לאפליקציה יועברו לתא קולי זה באין מענה, תפוס או במצב דחיית שיחות. קיימת אפשרות הגדרת תא קולי ייחודי לאפליקציה.
- בהינתן צו שופט סלקט תקשורת מחויבת לספק את פירוט השיחות המלא
- במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
תגיות: #יומן שיחות #רשימת שיחות #לוג שיחות #פרטיות
- כיצד נשמר תיעוד שימוש באפליקציית המספר הנוסף? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף אליי ולמספר הפרטי שלי?
תיעוד רישום שימוש במספר הנוסף נשמר במערכות חברת סלקט. מבחינת מפעיל הרשת הסלולרית שלך השיחות מתבצעות מול המספר הנוסף, זה גם מה שיופיע בחשבונית.
המספרים המשויכים לשירות הינם בבעלות חברת סלקט וניתנים בהשאלה למשתמשים, אלא אם כן המשתמש מנייד מספר בבעלותו לרשת סלקט תקשורת, והופך אותו למספר הנוסף.
במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
סלקט תקשורת מחויבת בהינתן צו שופט לספק את פירוט השיחות המלא.
תגיות: #לאתר #לקשר #לשייך #פרטיות #שומרים פרטים
- מישהו אחר נרשם ל-WhatsApp או לשירות אחר עם המספר הנוסף שהיה שייך לי בעבר.
המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה.
במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום,
אשר במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות.
בתום 90 ימי ההקפאה, המספר הנוסף משתחרר למאגר מספרים פנויים, ויכול להיות מוקצה למשתמש אחר.
מספר ימים לפני סיום תקופת התוכנית, המשתמש מקבל הודעה על הפסקת שירות צפויה,
ובה אנו מנחים אותו לבטל רישום לכל שירות או רשת חברתית, כגון WhatsApp, לשם נרשם באמצעות המספר הנוסף.
במידה והמספר שהיה בשימושך בעבר כבר השתחרר והוקצה למשתמש אחר, והינו פעיל בשירות – אין באפשרותנו לבטלו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות.
- מדוע קיים הבדל מחירים על אותו חבילת שירות בין חנויות של Google ו-PayPal?
עלויות הסליקה בגוגל גבוהות מעלויות הסליקה בפייפאל.
ולכן אנו משקפים את ההנחה ללקוח בפייפאל,
שם העמלה נמוכה יותר.
תגיות: #הבדל מחירים #יקר יותר #עולה יותר #זול יותר #מחיר שונה #מחירים שונים #עלות שונה #כמה עולה
- רכשתי מנוי באפליקציה והחלפתי מכשיר טלפון. כיצד ניתן להעביר את שירות המנוי באפליקציה בין שני המכשירים?במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת: תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי). את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלב ראשון - בחירת חשבון לניהול החבילה במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים (הישן והחדש), חבילת המנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש. במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש. גם במקרה של מעבר מ-Android ל-iOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת. שלב שני - אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש – האשף ינחה להסיר אותו באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים. לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת השיחות וה-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה או התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים. תגיות: #מנוי #מתחדש #subscription #להעביר #החלפתי #להחליף #מכשיר_חדש #SIM_חדש #לבטל #Paypal #פייפל
- רכשתי חבילה ואני לא מעוניין בה. כיצד אוכל להחליף אותה בחבילה אחרת?
לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים.
במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת החבילות הזמינות הנוספות. כאן תוכלו לבצע ביטול לחבילה הקיימת, לרבות ביטול חיובים עתידיים עבור חבילה מתחדשת, וכן לרכוש חבילה נוספת (חד-פעמית) או חבילה אחרת.

מילות מפתח: #רוצה לבטל #רוצה להחליף #להחליף חבילה #קניתי בטעות #בטעות #רכשתי בטעות #לא רוצה #להחליף #החלפה #החלפת חבילה
- אילו שירותים בתשלום יש במספר הנוסף? ומה מחירי החבילות?כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה: היכנסו לתפריט הראשי ולאחר מכן כנסו ל - Go to store/לחנות, או לחילופין ל-"הוסף מספר".
תגיות: #חבילות #כמה עולה #שירותים #בתשלום #מחיר #מחירון #חנות #רוצה לקנות #לקנות #לרכוש
- האם קיימות חבילות המכילות רק שיחות או רק הודעות SMS באפליקציה?כל החבילות בשירות המספר הנוסף כוללות גם דקות שיחה וגם הודעות SMS.
מילות מפתח: #רק שיחות #רק הודעות #רק SMS #רק סמס #בלי שיחות #לא כולל שיחות #ללא שיחות
- כיצד ניתן לשלם בכרטיס אשראי ולא ב-Paypal?
נכנסים לחנות ובוחרים PayPal. מתקדמים בתהליך הרכישה עד המעבר לכניסה ל-PayPal. יש ניתן להזין פרטי כרטיס אשראי, או לחילופין להכנס לחשבון הפייפאל שלכם ולשלם איתו.
תגיות: #אשראי #ויזה VISA# #ישראכרט Mastercard#
- רכשתי מנוי באפליקציה, כיצד אוכל לקבל חשבונית?
לקוחות Apple– החשבונית יוצאת ישירות מחנות App store.
לקוחות Google Play יכולים לבקש חשבונית מס ישירות מ-Google Play
לקוחות שרכשו באמצעות Paypal – לקבלת חשבונית, העבירו לנו את הפרטים הבאים:- שם מלא
- ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.
- המספר הנוסף שלכם
- כתובת מלאה
- כתובת דוא"ל
מילות מפתח: #חשבונית #Paypal #פייפל #חשבונית מס #חנות #רכישה #רכישות #גוגל #גוגל פליי #Google #Google Play #אפל #אפ סטור #Apple #App store