יש לכם מועדון לקוחות? רוצים אחד כזה? איך השירותים של סלקט חוסכים ומקדמים אתכם?

באופן מוכח וחד משמעי – מועדוני לקוחות סימן אגודל למעלה עם מילוי מלאמייצרים הרבה יותר לקוחות חדשים. סימן אגודל למעלה עם מילוי מלאשומרים על קשרים עם לקוחות. סימן אגודל למעלה עם מילוי מלאמטייבים ומייעלים את האופן בו הם פועלים ועובדים בארגון.

 

כל מי שרוצה להקים מועדון לקוחות או להגדיל את מועדון הלקוחות שלו, חייב לקרוא את הטקסט הבא אודות השירותים שסלקט מעניקה לבעלי עסקים או חברות עם מועדוני לקוחות

בוסט לארגון ולמועדון הלקוחות

בעלי עסקים, פירמות, חברות ומותגים עם מועדוני הלקוחות עושים שימוש ברוב המוחץ של השירותים שיש לסלקט להציע, מה שבהכרח מוביל לבוסט בהכנסות ובסדר הארגוני שלהם – וגם הלקוחות יוצאים נשכרים מהקשר עם הפירמה או בית העסק שהם אוהבים לצרוך את השירותים או המוצרים המוצעים על ידם. נפרט.

  • הודעות SMS שיווקי ודפי נחיתה:
  • הודעות SMS תפעולי:
  • עדכוני יתרת נקודות ללקוחות.
  • עדכון סיום חברות (יחד עם הנעה לפעולה להמשך חברות).
  • תזכורות לעובדים על ישיבה שבועית.
  • תזכורת למנהלי חנויות להעביר בסוף יום נתונים כספיים ועוד.
  • סקרים ע"י דפי נחיתה:
  • שליחת סקר לכל לקוח שרכש או בחנויות.
  • כדי לשפר את השירות.
  • לתגמל את המוכרנים.
  • סקר לכל מי שפנה למוקד השירות בסיום הטיפול.
  • TTS (טקסט לסאונד),שמעביר הודעות טקסט להודעות קוליות.
  • עבור שליחת הודעות למספרים כשרים (בעיקר לקהל החרדי) ולטלפונים נייחים.
  • לצורך קבלת תשובות מנמענים.
  • לצורך מתן אפשרות הסרה לנמענים אשר אינם מעוניינים לקבל הודעות בעתיד.
  • המספר הווירטואלי מאפשר לנמען להסיר את עצמו באופן עצמאי ומיידי מרשימת התפוצה באמצעות השבת הודעת "הסר" למסרון שקיבל. 
  • מיילים למועדוני לקוחות
  • מיילים התפעוליים עבור עדכוני יתרת נקודות.
  • עדכון סיום חברות.
  • תזכורות לעובדים על ישיבה שבועית.
  • תזכורת למנהלי חנויות להעביר בסוף יום נתונים כספיים.
  • מיילים שיווקים :
  • עדכוני מבצעים.
  • עדכוני הטבת יום הולדת.
  • עדכוני קולקציות חדשות.
  • אפליקצית המספר הנוסף:
  • מתן האפליקציה למנהלי חנויות ועובדים, על מנת שיוכלו להתקינה על מכשיר הטלפון שלהם, לצורך שיחות והתכתבויות הקשורות לעבודה, ללא צורך ברכישה ותחזוקת מכשירים סלולריים.
  • מקליט שיחות באופן אוטומטי, בהתאם להוראות רגולציה בנושא מכירה טלפונית.

 

אנו חיים בעידן בו עסק שמפעיל מועדון לקוחות, לא באמת מסוגל לתפקד ללא פתרונות תקשורת לעסקים בכלל, וחבילות SMS איכותיות בפרט.

מכאן, כדאי לבחור חברה איכותית וותיקה בתחום.

סלקט שמה דגש על שני ערכים מרכזיים: שירות וטכנולוגיה, מה שהופך אותנו לחברה המובילה בתחום פתרונות התקשורת לעסקים. 

 

Rate this post