כניסה למערכת

מכשיר סלולרי אחד, סים אחד – שני קווים, איך זה עובד?

בסיטואציות רבות היינו שמחים שיהיה לנו מספר נוסף על אותו מכשיר נייד שברשותנו.

המספר הנוסף שונה מהמספר בו אנו עושים שימוש יומיומי בעקבות מגוון סיבות אפשריות: צורך בהפרדה בין חיים אישיים ועבודה וסיבות נוספת שלכולן משותף הצורך בשמירה על פרטיות המספר הקבוע שלנו, טיסה עם המספר הישראלי שלנו לחו"ל, פרסום מוצר או שירות באתר פומבי (יד2, הומלס וכו') ועוד.

מספר חסוי? תחשבו שוב

פנייה ממספר חסוי זוכה לחשדנות ממי שמקבל את השיחה, שבמקרים רבים עתידה לא להיענות, ולכן, יש צורך בפנייה ממספר טלפון גלוי, שניתן לחזור אליו ואף לשמור אותו לשימוש עתידי ממקבל השיחה במסגרת שירות מתמשך.

מי שמעוניין במספר נוסף, עליו לרכוש כרטיס סים ומכשיר טלפון נוסף – מה שהופך את התהליך למורכב ומסורבל.

בנוסף, ישנן מספר אפשרויות לקבלת קו שני נוסף. לעיתים, אפשרויות אלו עלולות לגרור עלויות חיוב גבוהות, וברוב המקרים אף מסתמנות כלא יעילות ומסורבלות לשימוש.

מספר נוסף – האפשרויות

האלטרנטיבה השכיחה לקו שני הינה רכישת קו סלולרי מאחת החברות הסלולריות הקיימות.

חלק מצומצם מאוד של מכשירים סלולריים מאפשר הכנסת כרטיס סים נוסף, אולם מדובר במכשירים ייחודיים ובמספר דגמים מצומצם.

רוב המכשירים אינם מאפשרים שימוש זה. ולכן, מבקש השירות ייאלץ לרכוש סלולרי נוסף, שישמש כמכשיר ייעודי להוצאת שיחות מכרטיס הסים שנרכש – מה שיחייב נשיאה של שני מכשירים.

אפשרות נוספת היא הצטרפות לשירותי קו נוסף, עם הוספת קידומות מיוחדות בטרם הוצאת שיחה. לרוב, מדובר בשירותים מסורבלים הכרוכים בעלות גבוהה יחסית, וכאלו שאינם מעניקים מענה מיידי למשתמשי הקצה.

אפליקציית "המספר הנוסף" של סלקט

רוצים להוציא שיחה ממספר טלפון נייד נוסף אמיתי? באיכות של שיחת סלולר ולא אינטרנט? בר החלפה בכל עת? במסלול התואם את השימוש והצרכים המשתנים?

הורדת האפליקציה פשוטה וידידותית, היא ניתנת להורדה בחנויות השונות של גוגל ואפל, כשבסיום ההרשמה מתקבל קו שני נוסף על גבי המכשיר הסלולרי הנמצא ברשות המשתמש.

יתרונותיה של האפליקציה

היתרון המובהק של האפליקציה הוא יכולתה לספק איכות שיחה זהה לשיחה המבוצעת בשימוש בכרטיס סים, לעומת האיכות הנמוכה של שיחות המבוססות VOIP ותלויות באיכות רשת האינטרנט, המוצעות באפליקציות האחרות.

בנוסף, אפליקציית המספר הנוסף מציעה מבחר פיצ’רים ויכולות נוספות כגון: הקלטת שיחות, חסימת קבלת שיחות, היכולת להפנות למספר אלטרנטיבי בשעות נבחרות ועוד.

במידה ואתם בעלי עסק ויש לכם שירות מספר כוכבית מקוצר, תוכלו לקשרו ישירות למספר הנוסף, ובכך לקוחות אשר יחייגו אל הכוכבית יגיעו ישירות לקו הסלולרי השני שיצרתם.