מרכזיה בכף היד

ניהול השיחות בעסק מכל מקום ובכל זמן? נשמע כמו חלום. האמנם, לא תאמינו כמה זה פשוט. כיום, מרכזיה קווית רגילה בעסק מאפשרת לבצע ניהול ניתובי שיחות, ביצוע חסימות, האזנה לשיחות וכדומה. אולם, כאשר מדובר במרכזיה מסוג זה, ניהולה מתאפשר באמצעות כניסה למערכת מהמחשב בעסק בלבד. אם אינכם שוהים במקום העבודה, כניראה שתאלצו להאזר בסבלנות עד לרגע בו תשובו במטרה לבצע את הפעולות הרצויות במחשב. אנו בסלקט מבינים את הצורך של בעלי עסקים לשליטה על השיחות בעסק ולכן, פיתחנו את יישומון מרכזיה בכף היד המאפשר ביצוע מגוון פעולות בלחיצת כפתור אחת. ניהול ומעקב אחר השיחות הנכנסות מעולם לא היה פשוט יותר, כך שגם אם הנכם שוהים בחופשה מחוץ למשרד תוכלו להיות בשליטה מתמדת ולדאוג שלקוחותיכם יקבלו מענה מהיר ואפקטיבי מעובדיכם.

ניהול השלוחות הפעילות


נמצאים מחוץ למשרד ולפתע עדכן העובד שאינו חש בטוב ונאלץ להיעדר מהעבודה? אין לכם ממה לחשוש! בסוויץ’ אחד תוכלו לנתב את השיחות הנכנסות ישירות למספר טלפון אחר ולהמנע מפספוס לקוחות פוטנציאליים. יישומון מרכזייה בכף היד מכיל מספר מוביל ממנו ניתן לנתב לעד 7 שלוחות (מכשירים סלולריים או קווים נייחים) אשר יקבלו את השיחה בו-זמנית, כך שהמענה לשיחות בעסק שלכם יהיה מהיר, יעיל ואפקטיבי. ניהול השיחות ישירות מהסמארטפון הנו פיתרון חדשני אשר ידאג שאתם, כבעלי העסקים, תוכלו להשאר בקונטרול על השיחות הנכנסות מכל מקום ובכל זמן נתון.

הקלטת שיחות אוטומטית


הקלטת השיחות הנכנסות בעסק מעולם לא היתה קלה כל כך. יישומון מרכזיה בכף היד מעניק לכם את היכולת לאפשר הקלטת שיחות באופן אוטומטי למספר הראשי בעסק. לא משנה מי מהעובדים ענה לשיחה, שירות ההקלטה יהיה פעיל בכל עת וההקלטה תשלח אליכם אוטומטית בסיום השיחה לדוא”ל שתגדירו מראש. אין כל צורך להכנס למערכת ניהול כלשהי במטרה להאזין לשיחות שהוקלטו, כל ההקלטות נשלחות בדחיפה אוטומטית אליכם ונמחקות משרתינו לצורך השמירה על פרטיותכם.

הוצאת שיחה מהמספר של העסק


במידה והנכם מעוניינים ליצור קשר עם לקוחות מהטלפון הנייד, כעת תוכלו לעשות זאת תוך הצגת מספרו של בית העסק ללקוח. חיוג באמצעות חיווי המספר בעסק מעניק ללקוח תחושה של חברה בעלת מוניטין הפועלת מתוך משרדים. תוכלו לבצע זאת בקלילות באמצעות הורדת יישומון המספר הנוסף לכל אחד ממקבלי השיחות וקישורם לשירות המרכזיה בכף היד. בסיום הפעולה יוכל העובד להכנס למספר הנוסף ולבחור האם ברצונו לחייג מהמספר הסלולרי או ישירות ממספרו של בית העסק.

הורידו כעת את היישומון מחנות האפליקציות של Google Play