כניסה למערכת

שאלות ותשובות – פיצ'רים

  • אני לא מצליח להשלים שיחת ועידה באמצעות האפליקציה: היישום נתקע כאשר אני לוחץ על "חבר"
    בדוק אם במכשירך מופעלת הגדרת wifi calling ובטל אותה: היכנס להגדרות המכשיר וחפש הגדרת wifi callingאם לא מצאת את ההגדרה, ניתן להיכנס להגדרות Wifi ולחפש את ההגדרה שם:לאחר שההגדרה נמצאה, עליך להיכנס ולבטל אותה
    תגיות: #שיחת ועידה  #שיחת וועידה  #לחבר ועידה  #לחבר וועידה  #להשלים ועידה  #להשלים וועידה  #להשלים חיבור  #לחבר שיחה
  • לאחר הפעלת מצב VOIP, השיחות מתנתקות באמצע

    שיחות המבוצעות במצב VOIP תלויות באיכות קו האינטרנט על גביו פועל השירות. במקרה של ניתוקי אינטרנט, או מעברים תכופים בין רשתות אלחוטיות שונות, תיתכן איכות שיחה ירודה, ואף ניתוק שיחה.

    תגיות: #VOIP   #ניתוק   #ניתוק שיחה   #ניתוקי שיחה   #השיחה מתנתקת
  • כאשר אני נמצא בשיחה באפליקציה במצב VOIP, וישנה שיחה נוספת, במצב החזק (on hold) במכשיר הראשי, לא שומעים אותי בשיחה הפעילה
    השימוש בקלט המיקרופון של המכשיר תוכן באופן זה על ידי יצרן המכשיר – לשיחת GSM, הנמצאת במצב החזק על מכשירך, יש עדיפות גבוהה יותר לשימוש במיקרופון, מאשר לשיתוף המיקרופון עם אפליקציות VOIP.
    תגיות: #VOIP #לא שומעים #אין שמע #שתי שיחות #שיחה נוספת #שיחה אחרת #שיחה במצב החזק #מצב החזק #on hold
  • כאשר אני מחייג מהאפליקציה במצב VOIP, האפליקציה קורסת
    ככל הנראה ברשותך מכשיר מדגם HUAWEI עם גרסת Android 5 – לצערנו, עקב מגבלת דגם מכשיר זה, לא ניתן לבצע חיוג VOIP מהאפליקציה.
    תגיות: VOIP# HUAWEI # Android 5# #אפליקציה קורסת #תקלה #אין שיחות #שיחה יוצאת #שיחות יוצאות #חיוג #לא יכול לחייג
  • איפה ניתן לראות שיחות נכנסות שחויגו ממספרים שאינם מותרים לחיוג, ונחסמו?
    כאשר האפליקציה במצב רשימת מותרים, היא לא תקבל שיחות נכנסות, פרט למנויים שנמצאים ברשימת מותרים. ביומן שיחות ניתן לראות שיחות נכנסות שנדחו על ידי האפליקציה והגיעו ממספר שאינו מורשה לחיוג. על פי אייקון שיחה ניתן יהיה לזהות שיחה שנדחתה.
    תגיות: #יומן שיחות  #שיחות נכנסות  #שיחות שנחסמו  #מספרים חסומים  #מספר חסום  #המספר החסום  #רשימה שחורה  #רשימת חסימה  #רשימת חסומים  #שיחות שנחסמו
  • כיצד ניתן לחסום שיחות ממספרים חסויים?
    קיימת אפשרות באפליקציה לחסום שיחות נכנסות ממספרם חסויים. איך מגדירים: נכנסים לתפריט הראשי >> הגדרות >> חסום מספרים חסויים
    תגיות: #מספר חסוי  #מספרים חסויים  #לחסום שיחות  #חסימת שיחות  #שיחות חסויות  #מספר חסום  #שיחה חסויה
  • רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.
    אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת(חבילת 120 דקות) – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש חבילת 1,500 דקות או 3,000 דקות.
    מילות מפתוח: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP
  • כיצד ניתן להגדיר / לבטל גיבוי אוטומטי לאפליקציה?
    גיבוי אוטומטי לאפליקציה מתבצע באמצעות הגדרות גיבוי של המכשיר – עבור מנויי Android הוא נעשה על ידי Google ועבור מנויי IOS על ידי I-Cloud. להגדרה / ביטול גיבוי אוטומטי של אפליקציית המספר הנוסף עליך לערוך את הגדרות גיבוי כלליות במכשירך.
    תגיות: #גיבוי  backup#
  • כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?
    ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר.
    תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי לקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #ייצוא לקובץ #ייצוא לגיבוי #לגבות #לייצא לגיבוי #לייצא לקובץ
  • כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?
    ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. 
    תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #העלאה מקובץ #העלאה מגיבוי #לשחזר #להעלות קובץ #לייבא קובץ #ייבוא קובץ
  • איפה ניתן לראות שיחות נכנסות שחויגו ממספרים ברשימת חסומים, ונחסמו?
    כאשר האפליקציה במצב רשימת חסומים מקבלת שיחה מאחד המספרים ברשימת החסומים – השיחה לא תועבר לאפליקציה. שיחות אלה גם לא יוצגו ביומן השיחות באפליקציה.
    תגיות: #יומן שיחות  #שיחות נכנסות  #שיחות שנחסמו  #מספרים חסומים  #מספר חסום  #המספר החסום  #רשימה שחורה  #רשימת חסימה  #רשימת חסומים  #שיחות שנחסמו
  • האם ניתן לקבוע באפליקציה שעות שבהן שיחות ייחסמו באופן אוטומטי?

    כן, קיימת אפשרות תזמון אוטומטי של שיחות נכנסות באמצעות הגדרת שעות עבודה באפליקציה/Out of office schedule.

    להגדרת שעות פעילות, היכנסו למסך אפשרויות/SET וסמנו את אפשרות "תזמון אוטומטי". במסך הגדירו את שעות הפעילו, ובחרו את הפעולה שתתצבע בשעות פעילות ומעבר להן עבור השיחות הנכנסות:

    • קבלת שיחה למכשיר
    • דחיית שיחה
    • הפניית שיחה למספר חיצוני
    • הפניית שיחה לתא קולי של האפליקציה
    תגיות: #שעות  #שעות עבודה  #שעות פעילות  #דחיית שיחות  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #הפנייה  #הפניית שיחות  #תזמון  #לתזמן
  • האם אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי היא בעלות נוספת?

    אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי לשיחות נכנסות זמינה בכלל חבילות השירות. לא נדרש תשלום נוסף מעבר לעלות חבילת השירות.

    תגיות: #שעות  #שעות עבודה  #שעות פעילות  #דחיית שיחות  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #הפנייה  #הפניית שיחות  #תזמון  #לתזמן  #כמה עולה
  • מה כוללת חבילת החלפת מספר?
    חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה.
    מילות מפתח: #החלפת מספרת  #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #לשנות את המספר  #לשנות מספר  #מה זה נותן לי   #מה זה מאפשר
  • איך ניתן להגדיר חסימה לשיחות נכנסות, ולאפשר קבלת שיחות רק ממספרים ספציפיים?
    קיימת אפשרות להגדיר באפליקציה מצב "רשימת מותרים" / White mode, שבו לא יתאפשרו שיחות נכנסות לאפליקציה, פרט לרשימת מספרים שהוגדרו מראש. אופן הגדרת המצב: נכנסים לתפריט ראשי >> הגדרות >> חסימת מספריםבוחרים מצב "רשימת מותרים" / White mode להוספת מספרים לרשימת מותרים יש ללחוץ על + , להוסיף מספר ולשמור אותו. רשימת מספרים שיכולים לחייג לאפליקציה תופיע בחלק התחתון של מסך "חסימת מספריםניתן להוסיף מספרים גם מתוך יומן שיחות באמצעות סימון שורה ובחירת אפשרות "הוסף לרשימת חסומים", כאשר האפליקציה נמצאת במצב "רשימות מותרים".
    תגיות: #לחסום שיחות  #חסימת שיחות  #חסימת מספר  #לחסום מספר  #שיחות נכנסות  #מטריד  #רשימה שחורה  #רשימת חסימה  #רשימת חסומים
  • האם ניתן להגדיר פתיח של תא קולי באנגלית?
    פתיח ברירת מחדל כרגע קיים בעברית בלבד. ניתן להקליט פתיח אישי בשפה הרצויה.
    תגיות: #תא קולי  #פתיח  #משיבון  #לשנות שפה  #אנגלית  #להקליט פתיח  #להקליט הודעה  #לשנות הודעה
  • כיצד ניתן לבצע שיחת ועידה באמצעות המספר הנוסף?
    ניתן לבצע שיחת ועידה באמצעות יישום המספר הנוסף: בזמן ביצוע שיחה יוצאים למסך הבית של אפליקציה ונכנסים פעם נוספת ליישום המספר הנוסף.מחייגים למספר הרצוי. לאחר מענה לוחצים על Merge לאיחוד השיחות.
    תגיות: #ועידה  #וועידה  #שיחת ועידה  #שיחות וועידה
  • איך ניתן לחסום קבלת שיחות ממספר ספציפי?
    ניתן לחסום קבלת שיחות ממספר ספציפי באמצעות הוספת המספר לרשימת חסימה. אפשרות 1: ניגשים לתפריט ראשי >> הגדרות >> חסימת מספרים. מוודאים שהאפליקציה נמצאת במצב "רשימת חסומים" / Black mode. לוחצים על סימן +, מזינים את המספר אותו רוצים לחסום ושומרים את המספר רשימת המספרים החסומים תופיע בחלק התחתון של מסך חסימת מספרים.אפשרות 2: מתוך יומן שיחות לוחצים על שורת שיחה של המספר הרלוונטי ובוחרים אפשרות "הוסף לרשימת חסומים".
    תגיות: #לחסום שיחות  #חסימת שיחות  #חסימת מספר  #לחסום מספר  #שיחות נכנסות  #מטריד  #רשימה שחורה  #רשימת חסימה  #רשימת חסומים
  • כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?

    הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts:

    • פתחו את הגדרות המכשיר ורשמו בשורת חיפוש 'sync'
    • בחרו באפשרות Google Contacts sync
    • ברובריקת Sync device contacts פתחו Manage settings
    • הפעילו סנכרון וגיבוי אוטומטיים:  Automatically back up & sync device contacts

    • בחרו חשבון Google אליו תרצו לסנכרן את אנשי הקשר
    • כעת סנכרון אוטומטי מופעל.

    2. ייצוא אנשי קשר מ-Google לקובץ

    • עברו למסך ניהול אנשי קשר Google. זאת תוכלו לעשות באמצעות חזרה לדף Google Contacts sync ולחיצה על קישור contacts.google.com, או באמצעות חיפוש ביישום Google chrome של 'Contacts google'.
    • וודאו כי אתם פותחים את דף ניהול אנשי קשר בדפדפן/יישום Google chrome!
    • בדף ניהול אנשי קשר, פתחו תפריט
    • ובחרו באפשרות 'ייצוא'.

    • בחרו לייצא לקובץ Google CSV
    • וודאו כי הקובץ ירד בהצלחה.

    3. ייבוא קובץ אנשי קשר לאפליקציית המספר הנוסף

    • פתחו את יישום המספר הנוסף
    • פתחו את התפריט הראשי וודאו כי ניהול אנשי קשר מופעל

    • פתחו מסך אנשי קשר
    • פתחו תפריט משני (סימן )  ובחרו 'יבא מקובץ CSV של Google'
    • עברו לתיקיית Download בה נמצא הקובץ, ובחרו אותו.
    • אשרו והשלימו את ההעלאה.

    4. נתקלתם בבעיה? וודאו כי במכשירכם מותקנת אפליקציה לניהול קבצים!

    • למעבר לחנות Google Play להתקנת יישום Files for Google לחצו כאן.
  • הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?

    במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה.

    תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #תא קולי  #אין מענה
  • האם אוכל להפעיל את אפליקציית WhatsApp במספר הנוסף?
    חשבון WhatsApp שני על מכשיר טלפון נתמך היום במרבית הטלפונים החדשים עם מערכת הפעלה Android 8 ומעלה. אנו ממליצים להגדיר בחשבון WhatsApp אימות דו שלבי, שיבטיח את פרטות חשבון WhatsApp עבור המספר הנוסף. לאופן הגדתר אימות דו שלבי ב-WhatsApp לחץ כאן. לצפייה במדריך להגדרת האפשרות במכשירך לחץ כאן. במכשירי Android ישנים יותר ניתן להתקין אפליקציית WhatsApp for Business ובה להגדיר את המספר הנוסף. להורדת אפליקציית WhatsApp business למכשירך לחץ כאן.
    תגיות: #WhatsApp  #ווטסאפ
  • האם ניתן לייבא ל-Whatsapp את אנשי קשר המוגדרים תחת ספר טלפון של Num2 ולא את אנשי הקשר של המכשיר?
    נכון להיום עדיין לא קיימת אפשרות לייבא את אנשי הקשר המוגדרים תחת המספר הנוסף. בעת ייבוא אנשי קשר ל-WhatsApp ניתן לייבא רק את אנשי הקשר של המכשיר. כן ניתן לייצא את ספר הטלפונים של האפליקציה לקובץ CSV ולטעון אותו לספר הטלפונים של המכשיר.שימו לב כי כדי שאנשי קשר המופיעים בספר הטלפונים של מכשיר הטלפון יופיעו ברשמת אנשי הקשר של WhatsApp צריכים להתקיים התנאים הבאים:
    • לאיש הקשר קיים WhatsApp
    • בוצעה לפחות התקשרות אחת מול אותו איש הקשר
    מילות מפתח: WhatsApp#  #ווטסאפ  #אנשי קשר  #אנשי הקשר  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #ייבוא  #לייבא
  • כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?
    ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר.
    תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי לקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #ייצוא לקובץ #ייצוא לגיבוי #לגבות #לייצא לגיבוי #לייצא לקובץ
  • האם שירות המספר הנוסף הקיים על מכשיר יעבוד גם בחו"ל?
    ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי. להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות התומכת באפשרות זו בחנות האפליקציה(כלל החבילות, חוץ מחבילת 120 דקות, תומכות באפשרות של שימוש ב-VOIP). לאחר הרכישה על המשתמש לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> הפעלת שימוש ב-VOIP.  וודאו כי החבילה שרכשתם מאפשרת שימוש במצב VOIP! היכולת להפעיל את המצב תלויה בגודל החבילה ובמדינה בה התקנת את האפליקציה. כמו כן, קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף עבור משתמשים ללא חבילה הכוללת שימוש ב-VOIP, תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת שיחות בחו"ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא. שירות שיחות תקין תלוי בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו"ל ומפעיל הרשת של המנוי. שימו לב, כי מכיוון שהמספר הנוסף עושה שימוש בשיחות וגלישה של המספר הראשי, אנו ממליצים בעת השהיה בחו"ל להפעיל את האפליקציה במצב VOIP על גבי סים מקומי או Wi-Fi, ולא על גבי סים במצב נדידה (Roaming), זאת על מנת להימנע מחיובים חריגים אצל מפעיל הרשת אליו משתייך הסים.
    תגיות: #בחו"ל  #בחול  #בחוץ לארץ  #מחוץ לישראל  #לא בישראל  #לא רק בישראל
  • רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?
    ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP.
    תגיות: #VOIP#  SIP  #אינטרנט  #Voice over IP
  • האם ניתן לשים את השיחות למספר הנוסף במצב "השתק"/להחליף צלצול לשונה מהמספר הראשי?
    הצלצול במספר הנוסף הוא כמו במספר הראשי, ולכן תלוי בו. אם הטלפון יהיה במצב שקט, גם הצלצול של המספר הנוסף יהיה כזה.
    תגיות: #להחליף צלצול  #לשנות צלצול  #רינגטון  #ringtone  #להשתיק  #השתק  #צלצול שונה  #צלצול אחר
  • קיבלתי התרעה כי נגמר המקום ביומן השיחות. מה עליי לעשות?
    קיימת הגבלת כמות רשומות ביומן השיחות ויומן הודעות ל5,000 שיחות ו-2,000 הודעות SMS. אם הגעת למגבלה, תקבל נוטיפיקציה המנחה אותך להגדיר מנגנון auto clean – ניקוי רשומות אוטומטי, המבצע מחיקה של רשומות ישנות. תוכל להגדיר את הניקוי האוטומטי על ידי אישור בהתרעה שקיבלת, או באמצעות כניסה למסך Log/יומן ❯ לחיצה על כפתור  בפינה ימנית עליונה של האפליקציה והגדרת מצב auto clean. אחרי שהגדרת את המנגנון, הוא יפעל באופן אוטומטי ויתזמן ניקוי רשומות בפרקי זמן קבועים.
    תגיות: #התרעה  #נוטיפיקציה  #מגבלה  #יומן שיחות  #יומן SMS  #יומן  #הגבלה  #מוגבל  #ניקוי  #auto clean  #auto-clean
  • כיצד ניתן להגדיר הפניית שיחה במקרה שאני לא זמין או לא עונה?
    נכון להיום ניתן להגדיר הפניית שיחות גורפת דרך האפליקציה. בגרסאות הבאות של האפליקציה נוסיף אפשרות להגדיר הפניית שיחה גם במקרה של אי זמינות או אין מענה.
    תגיות: #להפנות שיחה  #להפנות שיחות  #להפנות את השיחות  #להעביר שיחות  #להעביר את השיחות  #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #העברת שיח  #העברת שיחות #forward  FWD#  #לא זמין  #אין מענה  #לא עונה  #לא יכול לענות  #תפוס  #ממתינה
  • הגדרתי באפליקציה הפניית שיחה למספר אחר. האם כאשר מתקשרים למספר הנוסף זמן השיחה עם המספר אליו בוצעה ההפניה נחשב לזמן שיחה של המספר הנוסף?
    מאחר ובעת הפניית השיחה באמצעות האפליקציה המערכת מבצעת השלמת שיחה ליעד ההפניה, דקות השיחה נחשבות כדקות שיחה של המספר הנוסף.
    תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #העברת שיחה  #העברת שיחות  #שיחות מועברות  #שיחות מופנות  #משך שיחה  #דקות שיחה  #זמן שיחה
  • האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?
    המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
    תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
  • האם כדי לקבל שיחות או SMS האפליקציה צריכה להיות פתוחה?
    אין צורך שהאפליקציה תהיה במצב "פתוח". להשבתת השירות ניתן להגדיר במסך "אפשרויות"(אייקון של גלגל שיניים במסך הראשי) חסימה לשירות או הפנייה ליעד אחר.
    תגיות: #אפליקציה פתוחה  #אפליקציה סגורה  #לסגור את האפליקציה  #יישום סגור  #היישום סגור  #רצה ברקע  #לרוץ ברקע  #פתוחה במכשיר  #לפתוח במכשיר
  • האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?

    כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה.

    תגיות: #הגבלה  #מוגבל  #שיחות נכנסות  #השיחות הנכנסות  #בשיחות נכנסות  #בשיחות הנכנסות  #דקות שיחה
  • אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה

    עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.

    תגיות: #יתרה  #יתרות  #יתרת שיחות  #יתרת הודעות  #יתרת סמס  #יתרת SMS  #יתרת מסרונים  #ניצול  #שימוש  #כמה השתמשתי  #כמה ניצלתי  #חידוש חבילה  #חידוש  #לא התאפס  #לא התעדכן
  • מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?

    כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.

    תגיות: #קבצים  #הרשאת גישה  #הרשאות גישה
  • האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?

    ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.

    פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על מנת שיצרו איתך קשר וביחד תוכלו לבחור מספר מתוך רשימה ולרכוש את השימוש בו.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר
  • האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?

    קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר  #לבחור מספר  #לבחור את המספר  #לשלם על מספר  #מספר לבחירה  #מספר לבחירתי
  • האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?

    משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il.

    יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך מחוץ לרשת סלקט, על מנת לבטל את התשלומים, נדרשת פעולה יזומה שלך בחנות בה רכשת את השירות – Google playPayPal או App store. לצפייה בהנחיות לביטול תשלומים עבור שירות מתחדש ראו שאלה " רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?"

    תגיות: #לנייד  #להתנייד  #לעבור לרשת  #ניוד  #לעבור רשת
  • האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
    כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם לרגולציה, המשתמש יוכל גם לנייד את המספר בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף, וזאת לאחר שרכש שירות בסכום מצטבר של 30 ש"ח. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
    תגיות: #מספר שלי  #להפוך את המספר  #להפוך למספר הנוסף  #מספר ברשותי  #מספר ששייך לי  #להתנייד  #לנייד  #ניוד  #לעבור אליכם  #להעביר אליכם  #לעבור רשת  #לעבור לרשת
  • היכן נשמרים פרטי אנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה, ואיזה שימוש נעשה בהם?
    פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר
  • היכן נשמר קובץ אנשי קשר שייצאתי מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה?
    עבור לקוחות Android, קובץ ייצוא מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה נשמר בתיקיית אחסון ראשית של מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה או על SD card. ללקוחות iPhone, מערכת IOS אינה מאפשרת ייצוא אנשי קשר מהאפליקציה.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר  #קובץ  #ייצוא  #לייצא
  • הפעלתי מצב כהה במכשיר שלי, אך צבע יישום המספר הנוסף לא השתנה. מדוע?
    יישום המספר הנוסף אינו תומך במצב כהה (Dark mode) במכשירי Android. ניתן לשנות את צבע היישום באמצעות כניסה לתפריט >> הגדרות >> צבע.                 
    מילות מפתח: #צבע, #ערכת צבע, #מצב כהה, #מצב #אפל, #Dark mode, Android, #אנדרואיד
  • לאיזו רשת שייך המספר המוקצה על ידי האפליקציה? האם החברה מקליטה את השיחות אותן אני מבצע באמצעות האפליקציה?

    היישום פותח על ידי חברת סלקט.

    הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה.

    תגיות: #רשת  #מפעיל #מפעילה סלולרית  #מקליטים  #הקלטת שיחות  #פרטיות
  • האם שיחות מהמספר הנוסף מופיעות ביומן שיחות של המכשיר?
    ביומן של המכשיר יופיעו שיחות נכנסות ויוצאות, ההתקשרות מופיעה אל מול המספר הנוסף, ולא מול המתקשר המקורי או המספר שחויג. זאת בהתאם לדרישה של Google Play לפיה אפליקציה לא תוכל לבצע שינויים ביומן שיחות במכשירי Android, כפי שלא מבוצע שינוי במכשירי IPhone. המספר שיופיע ביומן הוא המספר הנוסף המוגדר באפליקציה. המספר שביצע את החיוג או שחויג – לא יהיה חשוף ולא יופיע ביומן שיחות. למשתמשים שרכשו חבילה הכוללת ביצעו שיחות במצב VOIP, שיחות שבוצעו לאחר הפעלת מצב VOIP לא יופיעו ביומן שיות של המכשיר.
    תגיות: #יומן שיחות  #רשימת שיחות  #לוג שיחות  #פרטיות  #VOIP
  • האם נאספים פרטי אנשי קשר מהטלפון הנייד שלי?

    לא. אנשי הקשר אישיים ומתאפשרת אליהם גישה רק לצורך חיוג. המערכת לא אוספת אותם ולא מעבירה אותם לשרתי השרות. אין לנו צורך במידע ואנו מעוניינים לשמור על פרטיות הלקוח.

    תגיות: #פרטיות  #אנשי קשר  #ספר טלפונים  #אוספים  #שומרים
  • מה קורה לשיחה נכנסת באין מענה? האם לאפליקצייה יש תא קולי?

    לאפליקציית המספר הנוסף יש תא קולי, אולם יש להגדירו תחת מסך "אפשרויות"(אייקון של גלגל שיניים במסך הראשי).

    • אם יש משיבון במספר הראשי(המספר איתו נרשמתם לאפליקציה) הוא יענה במקום המשיבון של האפליקציה ויש לקחת זאת בחשבון. ניתן לבטל את המשיבון של המספר הראשי כך שמה שיענה זה המשיבון של המספר הנוסף.
    • אם המספר הראשי נמצא בעקוב אחרי הוא יצלצל במספר שאליו הוא מפנה בעקוב אחרי.
    תגיות: #פרטיות  #לא עונה  #לא עניתי  #אין מענה  #שיחה נכנסת  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #מענה קולי  #משיבון
  • הגדרתי תא קולי באפליקציה ועדיין בעת דחיית שיחה היא לא עוברת למענה קולי של המספר הנוסף אלא למספר הראשי.

    כאשר מוגדר למנוי בהגדרות המכשיר שלו ללכת לתא קולי באין מענה, דחיה או תפוס אזי אלו פעולות שתופסות בעדיפות ראשונה.

    מבחינת המספר הנוסף ההפניה לתא קולי היא מענה שיחה.

    המנוי יכול לשלוט על זה על ידי הגדרות call setting a More settings a Call Forwarding a voice call  ולכבות את ההגדרות שם. (לא כל המפעילים נותנים לבצע זאת)

    תגיות: #פרטיות  #תא קולי  #מענה קולי  #לא עובר  #שיחה מועברת  #שיחה עוברת  #משיבון
  • רכשתי שירות subscription מתחדש, והחלפתי מכשיר טלפון. כיצד ניתן להעביר את שירות המנוי באפליקציה בין שני המכשירים?

    במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון.האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:

    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).

    את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלבי העברת חשבון: – בחירת חשבון לניהול החבילה

    • במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים, הישן והחדש, חבילת מנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש.
    • במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש.
    • גם במקרה של מעבר מ-Android ל-IOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת.

    – אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש, האשף ינחה להסיר אותו, באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים.– לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת שיחות ו-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה/התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים.

    תגיות: #מנוי  #מתחדש  #subscription #להעביר  #החלפתי  #להחליף  #מכשיר חדש  #SIM חדש  #לבטל  #Paypal  #פייפל