כניסה למערכת

שאלות ותשובות – ניוד מספר לאפליקציה

  • האם המספר הנוסף באפליקציה נשאר אצלי ללא הגבלת זמן?
    המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו. במקרה של הפסקת שימוש באפליקציה, במידה והמשתמש נרשם לאתרים ושירותים שונים באמצעות המספר הנוסף, על המשתמש לבטל את הרישום ולהסיר את החשבונות שפתח, מאחר והמספר שחזר למאגר פנויים עשוי להיות מוקצה כעת למשתמש אחר.
    תגיות: #נשאר אצלי  #נשאר שלי  #הגבלת זמן  #כמה זמן  #לא משתמש  #לא השתמשתי  #לא אשתמש
  • האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?

    משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il.

    יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך מחוץ לרשת סלקט, על מנת לבטל את התשלומים, נדרשת פעולה יזומה שלך בחנות בה רכשת את השירות – Google playPayPal או App store. לצפייה בהנחיות לביטול תשלומים עבור שירות מתחדש ראו שאלה " רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?"

    תגיות: #לנייד  #להתנייד  #לעבור לרשת  #ניוד  #לעבור רשת
  • האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
    כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם לרגולציה, המשתמש יוכל גם לנייד את המספר בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף, וזאת לאחר שרכש שירות בסכום מצטבר של 30 ש"ח. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
    תגיות: #מספר שלי  #להפוך את המספר  #להפוך למספר הנוסף  #מספר ברשותי  #מספר ששייך לי  #להתנייד  #לנייד  #ניוד  #לעבור אליכם  #להעביר אליכם  #לעבור רשת  #לעבור לרשת
  • האם אני יכול לנייד מספר הנמצא במסלול פריפייד/Prepaid (תשלום מראש) מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף?
    לאפליקציית המספר הנוסף ניתן לנייד מספרים הנמצאים ברשת המקור במסלול Prepaid או Postpaid כאחד.
    תגיות: #להתנייד  #לנייד  #ניוד  #פריפייד  #Prepaid#  Pre-paid  #טוקמן  #ביגטוק  #HOTALK#  Talk & go#  Talk&Go#  GOLANtalk#  012Talk  #בתשלום מראש
  • האם בעת ניוד מספר שלי לרשת סלקט לצורך הגדרתו כמספר הנוסף אפסיק לשלם למפעיל הנוכחי ואתחיל לשלם לכם תשלום חודשי?
    בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. כמו כן, לאחר רכישת חבילת שירות במספר הנוסף, כל עוד יש ברשותך חבילה פעילה אתה משלם תשלום חודשי לחברת סלקט, עבור השימוש בשירות(בהתאם לתנאי החבילה).
    תגיות: #ניוד  #לנייד  #להתנייד  #אתנייד  #אנייד  #לשלם  #מפעיל סלולרי  #סלקט  #תשלום  #חשבון  #חשבונית  #אשלם  #חיוב  #תחייבו  #לחייב  #סלקום  #פלאפון  #פרטנר  #הוט  #גולן  #רשת