שירות המספר המוביל
האם ניתן להוסיף לקבוצה מספרים שאינם שייכים ליישום המספר הנוסף?
ניתן להוסיף תחת הקבוצה כל מספר, ולא רק מספרים תחת "המספר הנוסף". שיחות יגיעו לכל היעדים, הודעות SMS יישלחו רק למספרים "הנוספים" שנמצאים בקבוצה.
האם ניתן להגדיר יותר ממנהל קבוצה אחד?
כן. ניתן לאפשר מספר מנהלים לאותו צלצול משותף.
האם השירות בתשלום? כמה הוא עולה?
השרות בתשלום וניתן לראות את מחירו ב-PayPal.
מהן אפשרויות תשלום על שירות המספר המשותף?
ניתן לרכוש את השירות באמצעות חשבון PayPal.
האם שירות האפליקציה קיים גם למשתמשי אייפון (iOS)?
השירות קיים עבור משתמשי Android בלבד.
האם אותו מספר נוסף יכול להיות משויך ליותר ממספר משותף אחד? (יותר מקבוצה אחת)
ניתן.
האם ניתן להגדיר תחת המספר המשותף את המספר הנוסף המגודר באותו מכשיר?
ניתן, מנהל הקבוצה שבמכשירו מותקנת גם אפליקציית "המספר הנוסף" יכול להוסיף אותו לקבוצה.
כיצד להסיר את שירות המספר המשותף?
לפני הסרת התקנת האפליקציה יש לבצע disable לכל המספרים הנוספים המשויכים לקבוצה:
כמה מספרים ניתן להגדיר תחת הקבוצה?
ניתן להגדיר עד 8 שלוחות בקבוצה תחת כל מספר מוביל.
למה שיחות למספר המשותף מגיעות לתא קולי של אחד מחברי הקבוצה?
במצב בו באחת השלוחות בקבוצה קיים תא קולי, אם אף אחד אחר מחברי הקבוצה לא יענה לשיחה קודם, השיחה תגיע לתא הקולי של החבר בקבוצה
אם באותו מכשיר מוגדר כי השיחה תגיע לתא קולי לאחר מספר צלצולי קטן, הדבר ישפיע גם על השיחות למספר המשותף.
למה בהתקשרות למספר מוביל מגיעים לשיחה ממתינה?
כאשר אחת השלוחות בקבוצה בממתינה – מתקשר למספר המוביל ישמע גם כן צליל שיחה ממתינה.
שירות הצלצול המשותף הפסיק לעבוד – שיחות נכנסות מקבלות הודעה כי השירות לא זמין
יתכן והסתיים תוקף השירות. ניתן לבדוק את תאריך התפוגה באפליקציית מנהל ניידים.
אחד החברים בקבוצה אינו מקבל הודעות SMS, וקיימת בעיה בזיהוי שיחות נכנסות
יש לבצע ניקוי נתונים ורישום מחדש לאפליקציית המספר הנוסף המותקנת במכשיר באמצעות כניסה להגדרות המכשיר -> מנהל ישומים -> ישום המספר הנוסף.
האם ניתן לנייד מספר לשירות המספר המשותף?
ניתן לנייד מספר לשירות המספר המשותף, וזאת בתנאי שהמספר אותו רוצים לנייד נמצא בבעלות הלקוח. לניוד מספר אנא פנה/י אלינו במייל ShareRing@cellact.com והעבר/י את הפרטים הבאים:
- מספר טלפון עליו מותקנת אפליקציית Mobile manager
- מספר משותף קיים שהוקצה אוטומטית על ידי האפליקציה
- מספר אותו ברצונך לנייד
לא ניתן לנייד מספר כשר.
האם ניתן להגדיר מספר נייח כמספר משותף?
קיימת אפשרות להגדיר מספר נייח של סלקט תקשורת או לנייד מספר נייח לשירות צלצול משותף. שירות עם מספר נייח יפעל לקבלת שיחות בלבד ללא SMS נכנס.
לפרטים נוספים וביצוע ההגדרה אנא פנו למנהל הלקוח שלכם, או לצוות תמיכה טכנית בכתובת: ShareRing@cellact.com
אחד המספרים הנוספים בקבוצה אינו מקבל שיחות או/ו-SMS
בעיה בקבלת שיחות ו-SMS אצל חבר בקבוצה יכולה לנבוע מאחת הסיבות הבאות:
- על מנת שמספר נוסף יוכל לקבלת שיחות ו-SMS עליו לוודא כי יש גלישת נתונים (אינטרנט) במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
- יתכן והמספר הנוסף שאינו מקבל שיחות הוא מנוי במסלול freemium שניצל את יתרת 10 דקות שיחה, וכעת השירות נחסם. במקרה כזה יש לרכוש למנוי זה שירות Premium מתאים.
- המנוי מעודכן כ-Disabled באפליקציית ניהול Mobile manager
- כל שלוחה שאינה "מספר נוסף" באפליקציה מותקנת – לא תוכל לקבל הודעות SMS
בעת שיחה נכנסת בחלק מהשלוחות לא רואים את המספר המתקשר, אלא את המספר המוביל אליו התקשרו
רק מספרי "המספר הנוסף" המוגדרים כשלוחות תחת מספר מוביל יוכלו לראות את פרטי המתקשר, ואת שם הקבוצה אליה נכנסה השיחה.
מספרים רגילים, ניידים או נייחים, שאינם משמשים כ"מספר הנוסף" יראה כי השיחה נכנסת מהמספר המוביל.
מי ואיפה יכול לראות את רשומת השיחה שנכנסה למספר מוביל?
משתמש אצלו מותקנת אפליקציית "מרכזייה בכף היד" יראה את רשומת השיחה הנכנסת תחת Log באפליקציה, כולל סטטוס השיחה. שם גם יופיע מספר שענה לשיחה.
בין משתמשי המספר הנוסף המהווים שלוחות תחת מספר מוביל – רק משתמש שענה לשיחה יראה את השיחה ביומן שיחות / Log באפליקציית המספר הנוסף. ביתר השלוחות לא תופיע רשומת שיחה ביומן באפליקציית המספר הנוסף.
שלוחות שאינן "מספרים נוספים" יראו את השיחה ביומן השיחות הרגיל של הטלפון.
האם ניתן להוסיף את אנשי הקשר השמורים במכשיר הטלפון כשלוחות במרכזייה?
כן, ניתן להוסיף שלוחות מתוך ספר הטלפונים של המכשיר על ידי בחירת אפשרות CONTACTS >> ובחירת אופציית local phonebook
האם ניתן להוסיף את המספרים הנוספים תחת הטאב Num2 כשלוחות במרכזייה?
כן, ניתן להוסיף שלוחות מתוך רשימת מספרים נוספים שהוגדרו תחת Num2 טאב באפליקציה על ידי בחירת אפשרות CONTACTS >> Num2 phone list >> בחירת מספר מתוך רשימה
האם ניתן לתת שמות לשלוחות מבלי להוסיף אותן לספר טלפונים של המכשיר?
ניתן להגדיר כינוי / Alias למספר הנוספים תחת האפליקציה ב-Num2 טאב:
המספר הנוסף חייב להיות משויך למספר ראשי, אך לא חייב להיות מאוקטב >>
לוחצים על המספר הנוסף >>
בוחרים אפשרות Set alias to number >>
בוחרים כינוי ושומרים >>
הכינוי יוצג ברשימת מספרים הנוספים מעל המספר
כאשר מוסיפים את המספרים הנוספים כשלוחות במספר המוביל (Externals tab), ניתן יהיה לראות את הכינוי שניתן למספר הנוסף בזמן בחירת המספר וגם בתצוגת שלוחות
שירות מספר נוסף ארגוני
האם ניתן לשייך מספרים נוספים שברשותי לאנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של המכשיר?
ניתן לשייך את המספר הנוסף למספר הראשי השמור בספר טלפונים של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה. לשם כך יש לבחור באופציית CONTACTS
פייסבוק