איך כותבים SMS מנצח?

לקוחות רבים שואלים אותנו – איך כותבים SMS שיווקי מנצח? אז קראנו את ספרו של אחד הקופירייטרים הטובים ביותר בעולם, ג’ון שוגרמן, ובהשראתו, החלטנו לרכז את מעט החוקים שהוא מציג, עם שינויים שמתאימים לעולם המסרונים. 

לדבריו, קופירייטינג הוא המפתח להצלחת כל מיזם של שיווק ישיר. ניתן להעניק את המוצר או השירות הטובים בעולם, אבל אם לא נדע איך להעביר אותם הלאה, איך הם יגיעו ללקוחות?

המשוכה הראשונה במסרון: שבכלל יפתחו אותו

בעידן המודרני אנשים מוצפים במידע – ובתוכו גם הרבה מידע מיותר. ומכאן – המשפט הראשון במסרון השיווקי שלכם הוא חשוב ביותר.

לכן, הוא צריך להיות קצר באופן קיצוני, חמוד וכמעט בלתי שלם, כדי שתהיה להם סיבה להמשיך לקרוא את המשפט הבא. אנחנו נוסיף שהמשפט צריך להיות גם מיוחד ומפתיע, כדי ש”יככב” ברשימת המסרונים.

ומה המטרה של המשפט הראשון? לגרום להם לקרוא את המשפט השני – לא פחות ולא יותר מזה – וכך, הלאה, עד המשפט האחרון, שמטרתו להוביל ללינק או לטלפון ממנו תתבצע המכירה הסופית.

מסרון טוב, כמובן, חייב להיות קצר וקולע ולא לעבור חמישה משפטים קצרים. וכן, עדיף לחתוך משפטים ארוכים לכמה קצרים, ליצור קיטועים ולמנוע מהקורא להתעייף או לאבד עניין.

דגש נוסף הוא לא לחשוב מה מעניין אתכם, מעולם התוכן שבו אתם חיים, אלא לשאול את השאלה “איזו מודעה תעניין את קהל הלקוחות הפוטנציאלי?”, כזה שלאו דווקא מתמצה בשירות אותו אתם מציעים. איזה משפט ישאיר אותו בעניינים – ואיזה יכול לעייף אותו?

תהיו יצירתיים – אבל פשוטים, חדים וברורים. תעברו על הטקסט כמה פעמים, ותראו שאין שגיאות עריכה, כתיבה או ריווחים כפולים, וכמובן, שימו לינקים קצרים ולא ארוכים ומסורבלים.

מעוניינים לברר עוד או להתייעץ? לחברת סלקט (Cellact) ניסיון רחב בכתיבה ושליחת מסרונים שיווקיים – מוזמנים לפנות אלינו. בהצלחה 🙂