תם עידן בזבוז הזמן, ההתנצלויות והניתוקים באמצעות סקרים טלפוניים מסורבלים ולא יעילים
הגיע העת לעבור לסקרים ממוקדים ומדויקים באמצעות מערכת הודעות SMS של סלקט, ולהטיב עם הארגון שלכם
כיצד שירות הסקרים שלנו עשוי להועיל לארגון שלכם? פרטים נוספים בכתבה הבאה.
שירות הסקרים דרך מערכת הודעות ה-SMS של סלקט הולך וצובר תאוצה עם השנים.
ארגונים רבים בוחרים לעשות בו שימוש, ולא בכדי.
הסקרים משמשים את העסקים למען קבלת תמונה מדויקת תוך זמן קצר יחסית, והעלות נמוכה בהרבה מאשר סקרים טלפוניים.
מדובר על סקרים עם תשובות מדויקות מסקרים טלפוניים, בהם הסקר מפתיע את הלקוח, והוא יענה במהירות בלי להשקיע מחשבה.
כמו כן, סקרים טלפוניים שואבים זמן ואנרגיה – וכוללים ניסיונות שכנוע מצד הסוקר וטריקות של טלפונים.
לעומתם סקרים באמצעות מערכת SMS של סלקט (Cellact) בע"מ, חוסכים לארגון אנרגיה וזמן.
מהירות ושכפול
יתרונות נוספים גלומים במהירות ובשכפול. נסביר:
במקום לבצע מאות שיחות טלפון ולהתחנן לבצע סקר שיארך מספר דקות – ניתן לשלוח מאות, אלפי, מאות אלפי ואף מיליוני סקרים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים תוך מספר דקות באמצעות מערכת הודעות SMS שלנו.
חיסכון כספי
כמובן שמדובר בחיסכון כספי אדיר, שכן ארגונים רבים משקיעים המון משאבים עבור סקרים לצורך שיפור ומדידת איכות השירות והמוצר.
ביצוע סקר באמצעות הודעת SMS לא דורש העסקה של חברת קבלן או תשלום לסוקרים.
יתרונות נוספים בביצוע סקר באמצעות המערכות שלנו, הוא בכך שאצלנו, אחוזי ההגעה והמענה יהיו כ-100%, תזכו למנהל תיק לקוחות אישי וטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר.
דיוק וניתוח
יתרון נוסף בסקר הוא דיוק ברמה גבוהה.
הודעות SMS וסקרים אינטרנטיים נבחנו והוכחו כיעילים לאיסוף פידבקים מן הלקוחות ברגע האמת.
כמו כן, סקר בהודעות SMS מאפשר ניתוח מהיר יותר של התוצאות, שמגיעות אליכם בשיא המהירות ובאופן ישיר.
מצדו של ממלא הסקר, מדובר על נוחות מירבית, מפני שמערכת סקרים באמצעות הודעות SMS נוחה במיוחד למשתמש, לא גוזלת זמן מיותר – והוא יכול לבצע את הסקר בזמן ובמקום שנוחים לו.
חשובה לא פחות קלות השימוש לחברה שעורכת את הסקר, שכן המשלוח יתבצע במהירות, היישר לרשימת התפוצה או הקבוצה הרלוונטית, וכן קבלת הנתונים תתבצע אוטומטית.
עיצוב ומיתוג
יתרון נוסף מקורו בקלות העיצוב והמיתוג.
המערכת של סלקט מאפשר לכם לעצב ולמתג את הסקר כרצונכם, וכן, להתאים את הסקר למשתתפים (אוטומציה).
בסקר טלפוני עלולים לגלות אחרי בזבוז של משאבים שהנמען כלל לא מתאים.
אצלנו, בכל שלב ניתן לבחון האם הסקר הוא עבור המשתתף. נניח אם מדובר על בני 30 פלוס, רווקים שמגדלים כלב – סקר באמצעות הודעת SMS שלנו יבין את זה מהר מאוד ולא יבזבז עוד זמן ומשאבים עבור הקהל או הארגון – מבלי התנצלויות וניתוקים מביכים.
ושוב, נציין את יתרון הגמישות, שמאפשר לענות על הסקר מכל שעה או מקום, מה שמייצר לשני הצדדים גמישות מירבית.
בסקר ניתן לבחון גורמים רבים, ביניהם: שביעות רצון משירות, עניינים פוליטיים כלליים, פוליטיקה מוניציפלית, סקר שיווקי (איזה שיר של בן אל וסטטיק אתם הכי אוהבים?), ומסייע בפילוח לקוחות ודאטה.