איך תכתבו דף נחיתה מנצח?

מה משמעות המילה “נחיתה”? • לדעתנו יש שתי דרכים לפרש אותה, ששזורות זו בזו • עשה ואל תעשה בדפי נחיתה

בעידן הדיגיטלי, כנראה שאין מישהו שקורא את השורות הללו ולא יודע מה המשמעות של צמד המילים “דף נחיתה”.

אבל בואו נדבר על המילה “נחיתה”.

איך המילה הזאת קשורה בעצם לדף שיש לו מטרה שיווקית/מכירתית.

אז ככה:

לדעתנו, למילה “נחיתה” יש בעצם שתי משמעויות, ששתיהן נכונות.

ראשית, הלקוח בעצם “נוחת”, כלומר, אם מדמים את כל התהליך השיווקי לטיסה, עצם ההגעה לדף הנחיתה היא הנחיתה.

עכשיו נותר לו רק “לצאת מהמטוס”, לעבור ביקורת דרכונים ולהנות מהטיסה.

כלומר, דף הנחיתה נמצא בהליך השיווקי קרוב למכירה (ההליך השיווקי לא מסתיים במכירה כי אחריו יש שלבים של שירות ושימור).

 

הלקוח הגיע לדף הנחיתה שלכם? זה סימן מצוין!

 

כאמור, עצם העובדה שהלקוח הפוטנציאלי הגיע לדף הנחיתה שלכם, בתוך בליל המידע האינטרנטי – מהווה שלב מספיק מתקדם, שאם ממשילים אותו לטיסה מדובר על שלב ה”נחיתה”.

הפירוש השני הוא שהלקוח “נוחת” על הרובריקה של השארת הפרטים.

כלומר, אותה הרובריקה ספציפית חייבת להיות בולטת, מעוצבת למשעי ובשפה תקנית. אותו דף הנחיתה מדומה למסלול הנחיתה עבור אותו הלקוח הפוטנציאלי. כמו שהמטוס נוחת על המסלול, כך הלקוח הפוטנציאלי “נוחת” במטרה להשאיר פרטים.

 

אז מה הדגשים הבולטים לדף נחיתה טוב? איזה דף נחיתה יתרום לדירוג קמפיין גבוה בגוגל?

 

1.      הלימה בין התכנים של הקמפיין לתכנים של דף הנחיתה.

2.      הלימה בין הצבעים של המותג, צבעי הקמפיין וצבעי דף הנחיתה.

3.      דף מהיר, ללא בעיות טכניות.

4.      דף קצר – בולטות להשארת הפרטים.

5.      שפה שיווקית למשעי.

6.      הגהה טובה, בלי ריווחים מיותרים ובלי פאדיחות.

 

לנו בסלקט (Cellact) תקשורת בע”מ יש המוןןןןן פתרונות טכנולוגים לעסקים קטנים, בינוניים, גדולים, מלכ”רים, תאגידים וחברות – שירותי אסמס והודעות SMS בתפוצה רחבה, מספרי כוכבית, סקרים וכפי נחיתה, מספר שני, מספרים וירטואליים, כרטיסי סים ועוד ועוד.

מוזמנים לפנות אלינו.