בידול, מיתוג ושכנוע

בשנות התשעים מספר החשיפות המוערך ביום לפרסומות נסב סביב ממוצע יומי של 1,500 פרסומות פר יום לאדם.

מכאן, עברו לא מעט מים בנהר, ובשנת 2000 פורסם ב”גלובס” כי אני חשופים לכ-3,000. כיום, מאז כניסת הרשתות החברתיות, ההערכה כי המספר עלה ל-4,000. 

המשמעות היא שיש כמות מטורפת של רעשים והסחות דעת בקרב הצרכנים ובקרב הלקוחות הפוטנציאליים, שכדי להתמודד עמו חשוב לשמור על קו מסרים קצר, פשוט ואחיד.

לא רק זה, חשוב גם שדווקא העסק, החברה, התאגיד או העמותה שלכם יופיעו כמה שיותר פעמים מתוך ה-4,000 פרסומות אליהם נחשף האדם ליום.

מספר כוכבית קצר ומהיר

המספר המקוצר משתלב במסר הקצר והקולע, ומאפשר ללקוחותיכם מענה שלם ויעיל למערך המכירה והשירות אותו אתם מפעילים.

מספר כוכבית מקוצר מוביל לאינטראקציה מוגברת עם העסק, וכן מגדיל את הזמינות שלכם, זאת מבלי שתצטרכו לבצע פעולה נוספת מלבד רכישה או התניידות.

דו”חות ונתונים

מספר כוכבית מקוצר מגיע עם מערכת יעילה של מדידה, שמאפשרת לכם לעקוב אחר השימוש במספר ומספק נתונים לגבי שעות פעילות, מקורות ההפניה למספר ועוד.

כך תוכלו להמשיך ולשפר את מערך השירות ולייעל את הקמפיינים הפרסומיים שלכם, כפי שעושה כיום כל חברה גדולה במשק.

מספר כוכבית לעסק תורם למכובדות ומקצועיות המותג שלכם, מאפשר הטמעה פשוטה ואינטואיטיבית בזיכרון של הלקוחות ומשפר את התקשורת המתבצעת ביניכם.

בעידן של תחרות עסקית גבוהה וצורך עקבי במסרים מובלטים, כוכבית המותג תאפשר לכם להרוויח קשר פשוט ונוח עם הלקוחות מבלי לפספס אף פניה ולגרום לכך שתמיד תישארו אצלם בתודעה.

שליחת הודעות SMS בתפוצה רחבה משאירות את העיניים של הלקוח תמיד עליכם.

כשהלקוח רואה אתכם כל העת (בטווח הנורמה ומבלי להוות מטרד) הוא מבין שיש חברה גדולה ורצינית ושיש על מי לסמוך, זה בתוספת ליתרונות רבים נוספים של ה-SMS.

מבצעים חסרי תקדים

סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ הינה חברה מובילה באספקת שירותי כוכבית ושליחת הודעות SMS בעל רישיון מפעיל תקשורת ממשרד התקשורת.

חוץ משירות ברמה עולמית ומנהלת תיקי לקוחות קבועה עבור כל לקוח, אנו יוצאים כעת גם במבצעים חסרי תקדים. מוזמנים לפנות אלינו.