fbpx

כבר התקדמתם למערכות תקשורת אוטומטיות של הודעות תפעוליות עם עובדים ולקוחות?

אבל בפועל מרגישים שיצרתם לעצמכם רק יותר בעיות?

לסלקט יש את הפתרונות!

אנחנו נדאג לכם להפצת SMS איכותית

שיעבוד יעיל ומהיר בהתאם לכל החוקיות הנדרשת בתחום

0

הודעות SMS ו/או הודעות קוליות לכל צורך תפעולי נשלחות ביום

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

A27
0
לקוחות נכון לשנת 2024
0 שנים
ותק בתחום התקשורת
0 שנים
בעלי רישיון
משרד התקשורת
CELLACT

למה דווקא המערכת המתקדמת של CELLACT

הגעה של כ- 99.9% ליעד

עם סלקט, שליחת SMS הופכת לפשוטה, קלילה ונוחה ובעלת אחוזי הגעה גבוהים באופן מוכח אל נמעני הקצה, מנגנונים לאיתור ולטיפול בשגיאות כגון מספרי טלפון שגויים, תוכן הודעה לא חוקי או כשלי מסירה. טיפול נכון בשגיאות מסייע להבטיח שהודעות לא יאבדו או יתפרשו בצורה שגויה ומספק שקיפות על מסירות שנכשלו.

מערכת מתקדמת בעלת מספר שרתי גיבוי ומערכות על כשל

כדי להתמודד עם נפחים גבוהים של הודעות ולמנוע עומס יתר של המערכת, מערכת שליחת ה-SMS צריכה לתמוך במנגנוני מניעת הודעות ותורים. זה מבטיח שהודעות נשלחות בקצב מבוקר ומנוהלות ביעילות בתקופות שיא. מערכת שליחת ה-SMS אמורה להבטיח מסירה אמינה ובזמן של הודעות. צריכים להיות בו מנגנונים לטיפול בבעיות רשת, עיכובים וכשלים כדי להבטיח שמשתמשים יקבלו את העדכונים הקריטיים באופן מיידי.

דוחות סטטיסטיים לשיפור

למערכת של CELLACT דוחות סטטיסטיים המאפשרים אישור מסירה ומעקב: למערכת שליחת SMS כ- 23  סוגי חיוויים למעקב אחר מצב המסירה של הודעות. זה עוזר בפתרון בעיות וזיהוי כל בעיה במשלוח הודעות, ומבטיח שהמשתמשים מקבלים את קודי ה-OTP שלהם בצורה מהימנה.

web reputation copy

התממשקות למערכות קיימות

אינטגרציה חלקה עם מערכות ארגוניות אחרות, כגון כלים לניהול פרויקטים, מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) או מערכות תכנון משאבים ארגוניים (ERP), היא חיונית. האינטגרציה מאפשרת שיתוף של מידע ונתונים רלוונטיים על פני פלטפורמות שונות, ייעול זרימות עבודה תפעוליות ומקל על קבלת החלטות יעילה.

תקנות וחוקיות

מערכת הודעות CELLACT תואמת לתקנות החלות, כגון חוקי פרטיות הנתונים והגבלות על הודעות לא רצויות. זה מתוכנן לכבד את העדפות המשתמש, לאפשר ביטולי הסכמה ולספק מנגנונים לניהול הסכמה.

80 Security & Antivirus 3

רישיון
מפעיל

סלקט תקשורת מחזיקה ברישיון כללי אחוד אשר הוענק לה ע”י משרד התקשורת. העדיפות לרכישת שירות מערכת סמס דרך החברה יעילה מעצם סיווג ההודעות הנשלחות כ- “הודעות מפעיל” שאינן בדרכן אל הנמען, לעומת “הודעות תוכן חיצוניות” המשווקות  ע”י מתחרים רבים במחירים מוזלים

לחברת CELLACT הצלחות רבות המוכיחות שהמערכת שלה היא הטובה ביותר

הנה שתי דוגמאות להמחשה

צרו קשר

כל הדרכים ליצור אתנו קשר

דואר אלקטרוני

זמינים עבורכם בכל עת גם באמצעות דוא”ל:
מוקד מכירות: sales@cellact.co.il
מוקד טכני: support@cellact.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר

עיקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כל הזכויות שמורות | סלקט בע"מ

Page By | VIZELMARKETING

נגישות