הודעות קוליות – M-Enterprise

הודעות קוליות אוטומטיות ושידור קולי הן הדרכים היעילות ביותר לשליחת התראות, תזכורות, קידומים, דוחות ועוד.

מדובר ביכולת חדשנית במיוחד הנקראת Text to Speech) TTS), או בעברית המרת טקסט לקול.

להודעות קוליות יש עוצמות שאין להודעת SMS רגילה. הנמען שומע את הקול וחש את המוען באופן אישי יותר וקרוב יותר.

קל להתחבר לדמות שמאחורי ההודעה הקולית וזה גורם לנמען להרגיש חשוב ובעל משמעות. שר, חבר כנסת, מנהל תאגיד או ראש מועצה פנו ישירות למוען – בקולם.

הודעות קוליות – קצת על המזלג

בשנים האחרונות העולם התקדם ורבים מאתנו עברו להקלטת הודעות קוליות ושליחתן בפלטפורמות חברתיות שונות, כמו WhatsApp, לנמען אשר נמצא מהעבר השני.

בקליק אחד מבלי להקליד הודעות SMS כתובות, פשוט מקליטים ושולחים. ניתן להמיר את היכולת המופלאה של שליחת הודעה קולית לקהל הלקוחות גם בעולם העסקי.

שירות של הודעות קוליות (Voice) מאפשר למוענים לשלוח את הודעות קוליות בתפוצה רחבה למספר רב ורחב של נמענים.

השירות מומלץ בשל היותו פשוט ואינטואיטיבי, וכן ניתן לתזמן את שליחת ההודעות ולעלות אותן מרשימת אקסל פשוטה. האיכות של השמע היא גבוהה ביותר, וקיימת אפשרות להסרה מרשימת התפוצה.

המערכת של סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ כוללת דו”חות מפורטים בנוגע להגעת ההודעות ללקוחות וסטטיסטיקת שימוש, וכן, דו”חות משלוח מפורטים. קצב השליחה הוא גבוה ביותר וניתן להגביל את שעות המשלוח.

השליחה מתבצעת באמצעות מערכת ה-M-Enterprise, כאשר הלקוח יוכל לבחור מבין שתי אפשרויות שליחה.

הודעות TTS

מערכת טכנולוגית מתקדמת, פרי פיתוחה של חברת סלקט, המתרגמת טקסט שהוזן בגוף ההודעה לקול.

המערכת מאפשר בחירה בין קול נשי לגברי, מהירות הקראת ההודעה, הזנת שדות דינאמיים משתנים (כגון, הקראת שמו של הלקוח, שעות, תאריכים) ועוד.

הודעות IVR

מדובר ביכולת בה המשתמש מעלה קובץ קולי למערכת ומבצע את הפצתו למספר נמענים רב.

לקוחות המבצעים שימוש בשירות זה: מועמדים פוליטיים, עמותות לצורך איסוף תרומות ועוד. מודול הודעות קוליות מאפשר להפיץ בצורה פשוטה מסרים למספרי טלפון ניידים ונייחים.

המערכת מאפשרת להכין רשימות תפוצה במערכת ולבצע משלוח מתוזמן של ההודעות בצורה ידנית או אוטומטית. לרשות הלקוח עומדים דוחות מפורטים הכוללים סטטיסטיקה מלאה על המשלוח, זמן הקשבה ממוצע ועוד.

השימוש נפוץ בקרב עיריות שמפיצות מודעות תפעוליות לתושבים; פולטיקה – קמפיינים והפצת מודעות של מועמדים כמו שכולנו מכירים; רשויות – מפיצים הודעות תפעוליות לאזרחים.