כניסה למערכת

הלקוח שלכם חוגג יום הולדת? זו דרך מצוינת לחדש או לשמור איתו על קשר!

 

הלקוח שלכם חוגג יום הולדת? זו דרך מצוינת לחדש או לשמור איתו על קשר!

יש לכם הזדמנות מצוינת לייצר קמפיין הודעות SMS ולגרום ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים

לקוחות רבים מפנקים עצמם ביום הולדת ביום חופש וסבב קניות. תנו להם הטבה – ותעשו את זה בכיף, ובחוכמה

יום ההולדת של לקוח שלכם הוא יום של הזדמנות לגרום לו להרגיש מיוחדים.

אחת הדרכים לעשות את זה, היא באמצעות קמפיין יום הולדת באמצעות הודעת SMS דרך המערכות של סלקט (Cellact) בע"מ.

ביום זה, ניתן לבצע חיבור בין הלקוח לבין המותג, ולשלוח לו מסר יום הולדת אישי, שנשלח בתזמון הנכון – ומכיל את התוכן הנכון, שמלמד את הנמען שאכפת לך ממנו.

אל תשכחו שרבות (ורבים) לוקחות (ולוקחים) חופשה ביום ההולדת, או מפנקים את עצמם באמצעות מסע קניות.

לכן, יום ההולדת של הלקוח מהווה מפגש חד שנתי של אינטרסים בינך לבין הלקוח (ישנם עוד ימים כלליים כאלו בשנה, אבל כאן מדובר על יום יותר ספציפי).

אז למה לפספס את זה? ביום ההולדת ניתן לייצר "הנעה כפולה לפעולה".

ההנעה הראשונה נמצאת כבר אצל הלקוח, שרוצה לחגוג לעצמו – וההנעה השנייה תהיה שלכם או של הארגון שלכם, זאת באמצעות קמפיין SMS חד ומהוקצע.

ההטבה הייחודית

כמובן שהלקוחות שלכם יצפו ביום ההולדת להטבה מכם, אז אל תשכחו להעניק לו הטבה כזאת, בגדר "הצעה שלא ניתן לסרב לה".

ניתן לשלב בפרטי התוכן הטבות או קופונים, שיניעו לפעולה את הנמען.

התהליך:

הזמן הטוב ביותר לשליחת המסרון הראשון הוא 3 ימים לפני יום הולדתו של איש או אשת הקשר בשעה 10:00.

שלחו לו הודעת מזל מסוגננת וערוכה היטב, מבוססת קופון, כך שהלקוחות יקחו אתכם בחשבון ביום ההולדת עצמו.

המסרון השני צריך להתקבל ביום ההולדת עצמו, באותה השעה, על מנת לתזכר את הלקוח בנוגע להטבה שאתם מציעים.

תזמון אוטומטי

הפיצ'ר של סלקט (Cellact) מאפשר תזמון הודעה פעם בשנה על פי תאריך.

לעתים זה יום הולדת, תאריך שבו מסתיימת חברות מועדון, יום נישואין ועוד.

כמובן שהמערכת שלנו יודעת להתאים את המסרון לכל נמען, שיקבל הודעה מיוחדת עבורו – הטבה ליום הולדת, תזכורת חידוש חברות מועדון וכו'.

כמובן שלא חייב לדבוק בשיטה שאנו מציעים, וניתן להיות יצירתיים.

ניתן, למשל, להחליט שקמפיין יום ההולדת יימשך לאורך כל החודש, ולקבוע תוואי לחודש של הטבות.

בכתיבת הודעת SMS ללקוח, הקפידו על תוכן תמציתי וטון מחויך, שדרו קלילות וכיף. מדובר על אירוע משמח, אז כנסו לאווירה – והיא תדבק גם בלקוח 🙂