כניסה למערכת

המספר הנוסף לעסקים

  • הקלטת שיחות (יש לרכוש חבילה מתאימה).
  • רכישת מספר לעובד בחברה.
  • קבלת שיחה נכנסת בכמה מספרים במקביל.
  • קבלת מספר טלפון נייד נוסף לעסק (קידומת 05572, 05571, 05570)
  • קבלת מספר טלפון קווי נוסף לעסק (קידומת 07972)
  • תזמון שעות פעילות המספר.
  • הפניית שיחה לתא קולי או למספר אחר מחוץ לשעות הפעילות.
  • רכישה של עד 5 מספרים נוספים בכל מכשיר.
  • החלפת מספר למספר רנדומלי אחר(כרוך בעלות של חבילת החלפת מספר).
  • ההרשמה למספר הנוסף מתבצעת ע"י קבלת קוד רישום למספר הסים שלכם. מי שמדבר אתכם לא יודע את המספר הראשי שלכם ולא יכול לזהות אותו. לנו אין מידע עליכם, חוץ מהמספר הנוסף שרכשתם והמספר שאליו קיבלתם את קוד הרישום לפני רכישת המספר.
  • ניתן לחסום קבלת שיחות ממספרים חסומים.
  • ניתן לבחור האם להשתמש בספר הטלפונים של המכשיר שלכם, או ליצור ספר טלפונים פרטי באפליקציה.

מחירים

מחירי החבילות מופיעים בחנות(לאחר הורדת האפליקציה וקבלת קוד אימות), כולל הסבר מקיף על היתרות והתכונות הייחודיות לכל חבילה.

קבלת חשבוניות

לקוחות Apple – החשבונית יוצאת ישירות מחנות App store.

לקוחות Google Play – ניתן לבקש חשבונית מס ישירות מ-Google Play כפי שמתואר במדריך בעברית או מדריך באנגלית או לפנות ל-Google Play.

לקוחות שרוכשים באמצעות Paypal – לקבלת חשבונית העבירו אלינו למייל num2@cellact.com את הפרטים הבאים:

– שם מלא

– ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.

– מספר הטלפון של המספר הנוסף

– כתובת דוא"ל

– התקופה עבורה מבקשים את החשבונית

– האם מעוניינים להמשיך לקבל חשבונית באופן 


תשלום עבור אדם אחר

האופציה קיימת עבור מנויים המורידים את האפליקציה למכשירי אנדרואיד ובוחרים לשלם באמצעות פייפאל.

יש להתקדם בתהליך הרכישה ולאחר מכן לשלוח את קישור הרכישה לאדם שרוצים שיבצע את התשלום מחשבון הפייפאל שלו.


הרישום לאפליקציה פשוט ביותר ומורכב משלושה שלבים:

  1. הורדת האפליקציה מחנות האפליקציות.
  2. קבלת קוד אימות למספר הסים שלכם (לא נדרש שום מידע נוסף, חוץ ממספר הטלפון שלכם, לשם קבלת קוד אימות). 
  3. רכישת חבילת שירות מתחדשת וקבלת מספר טלפון ישראלי מאיתנו (ניתן לבטל את החידוש בכל עת).
  • הקלטת שיחות – האפשרות קיימת בחבילה המורחבת של 3,000 דקות.  בסיום כל שיחה נשלח מייל עם קובץ ההקלטה, לכתובת המייל שהגדרתם בתוך האפליקציה(במסך אפשרויות באפליקציה).
  • הקלטת תא קולי – בחבילה של 1,500 דקות ושל 3,000 דקות, במידה ומפעילים את התא הקולי, ישלח קובץ ההקלטה למייל שהוגדר.
  • תמלול תא קולי – בחבילה של 1,500 דקות ושל 3,000 דקות, במידה ומפעילים את התא הקולי, יופיע תמלול של ההודעה שהושארה. התמלול יופיע גם ביומן השיחות וגם ישלח למייל.  (התמלול מתבצע אך ורק אם איכות ההקלטה היא מעל 70 אחוז).
  • שימוש במספר הנוסף בחו"ל – בחבילה של 1,500 דקות ושל 3,000 דקות, ניתן להכנס לאפשרויות ולהפעיל אפשרות בשם VOIP. כך ניתן להשתמש במספר הנוסף בחו"ל, כל עוד יש לכם במכשיר תקשורת אינטרנט פעילה מ-WIFI או מסים מקומי.
  • שיחה קבוצתית – אפשר להפנות שיחות וסמסים נכנסים לעד 5 מספרים נוספים אחרים. 

ניתן להעביר לאפליקציה כל מספר ישראלי, נייד או נייח, וכך להשתמש בשני מספרי טלפון, בלי צורך בשני מכשירים או במכשיר בעל שני סימים.

יחד עם זאת, הדבר דורש מכם להיות בעלי שני מספרים ישראלים שונים.

מספר אחד – המספר איתו אתם נרשמים לאפליקציה(את המספר הזה אי אפשר להעביר לאפליקציה).

מספר שני – המספר אותו אתם רוצים לנייד לאפליקציה(הפעולה של העברת מספר ממפעיל אחד למפעיל אחר נקראת ניוד). חברתנו, סלקט תקשורת, הינה מפעיל סלולרי וירטואלי בישראל MVNO.

למעבר לחנות