המפתח למכירה ולטקסט מנצח – הרמוניה


תשאלו את הלקוח הפוטנציאלי שאלות שהתשובה אליהן היא “כן”.
שאלות שהתשובה עליה היא כן – או הנהון או הסכמה מייצרים הרמוניה

תכירו את אורן, שמונה לתפקיד סמנכ”ל בחברת היי-טק.

אורן מעוניין לשדרג את הרכב הפרטי שלו, והולך לסוכנות רכב, שם הוא פוגש את איש המכירות אלעד.

אנשי מכירות טובים, במודע או לא במודע, עוסקים כל העת ביצירת הרמוניה אל מול הלקוח.

עכשיו, פוסט זה לא דן ביכולות בינאישיות פנומנליות, אלא במשהו אחר.

מהרגע שאלעד פגש את אורן, לחץ לו מרפק – התפקיד של אלעד, חוץ מהמקצועיות של הצגת הרכבים והמכירה עצמה – הוא ליצור הרמוניה מול אורן.

איך מייצרים הרמוניה? אומרים משפטים שהתשובה עליהם היא “כן”. משפטים שהלקוח ודאי יסכים איתם.

לדוגמא, אם הרכב הנוכחי של אורן הוא מאוד נקי, אלעד אמור להגיד לו: “איזה רכב נקי”, או “אני רואה שאתה אוהב להשקיע ברכב שלך”.

אם אורן מספר לאלעד שהוא קודם לתפקיד סמנכ”ל, אורן צריך להגיד לו: “אז מגיע לך להתפנק ברכב לכבוד התפקיד החדש”, או “אתה עובד קשה, לא מגיע לך עכשיו להתפנק ברכב חדש?”. ובינינו, מי חושב שלא מגיע לו להתפנק ברכב חדש?

שאלות שהתשובה עליהן היא כן

תשאלו את הלקוח הפוטנציאלי שאלות שהתשובה אליהן היא “כן”.

שאלות שהתשובה עליה היא כן – או הנהון או הסכמה מייצרים הרמוניה.

ברגע שאמרת משהו שהקונה לא מסכים איתו נוצר מתח שלילי.

בפוסט או פרסומות כתובה, הלקוח הפוטנציאלי יפסיק לקרוא. לדוגמא, אם היום יום אביבי ויפה – ואתה מוכר רכבים, ניתן להגיד ללקוח: “איזה יום יפה היום…”.

 כל רגע שהלקוח אומר “לא”… או לחלופין “אני לא באמת מאמין במה שהוא אומר” או “אני לא חושב שזה נכון” או “אני חושב אחרת”, מדובר על סכנה להפסיד את האדם כקורא או כלקוח.

אבל ככל שהוא אומר “כן”, או מאמין שמה שאתה אומר הוא נכון וממשיך להישאר בעניינים, ניתן לחיות עם הלקוח בהרמוניה ולצעוד איתו קדימה.

מכאן, גם בטקסטים ארוכים וגם בטקסטים קצרים, עצת הזהב בהרמוניה היא לגרום ללקוחות שלך להגיד “כן” ולחיות בהרמוניה עם המשפטים המדויקים והאמיתיים שלך כאשר הוא קורא את הקופי.

את אותה ההרמוניה ניתן לייצר גם בנתבי השיחות במספרי כוכבית וגם בהודעות SMS קצרות.

אנחנו בסלקט תקשורת בע”מ, מספקים פתרונות תקשורת לעסקים ולאנשים פרטיים. מוזמנים לפנות אלינו.