יש אנשי שיווק שיגידו שללא שלב זה אין תוחלת לקמפיין. במאמר זה נרחיב, איך לבצע הנעה לפעולה במערכת הודעות SMS או MAIL
הנעה לפעולה הוא מונח שמוכר לאנשי הפרסום והשיווק. מדובר ברכיב בעל חשיבות עליונה בהליך ההמרה ובשלב ההפיכה של לקוח פוטנציאלי מהזדמנות – למכירה.
יש שיגידו שבלי הנעה לפעולה אין תוחלת לקמפיין.
מכאן, בואו נתמקד בהודעות SMS. מטרת ההודעה היא להוביל להנעה לפעולה ומטרת ההנעה לפעולה כשמה כן היא, להניע את הלקוח הפוטנציאל לבצע את הפעולה המדויקת שעבורה שלחתם את ההודעות והשקעתם את המאמצים.
לייצר תגובה מיידית
על מנת לבצע את ההנעה לפעולה, יש לבצע "קריאה לפעולה", האמירה שלנו כלפי הנמען, שמטרתה לייצר תגובה מיידית.
התגובה מיידית שאנו מעוניינים שתתרחש יכולה להיות, למשל, ביצוע רכישה, הרשמה למועדון לקוחות, מסירת פרטים לקבלת דיוורים והודעות, יצירת קשר לקבלת הצעת מחיר, מתן תרומה, שיתוף, הורדה, הקלקה, מעקב ועוד.
יש כלל חשוב בהנעה לפעולה.
אם לא תגידו לקוראים מה לעשות, הם לא יעשו.
הלקוח לא שותף להבנה של המשווק.
הצעד הבא, איננו מובן מאליו.
מבלי אמירה ישירה וברורה, לצד המוטיבציה שתעודד את הביצוע, ההשקעה עלולה לרדת לטמיון.
אנו בסלקט (Cellact) בע"מ מייצרים את החוויה שתסייע לכם להניע לפעולה.
איך ניתן להניע לפעולה ע"י שימוש בהודעות SMS/MAIL ?
ראשית, הפרסונליזציה.
אנחנו יכולים לייצר עבורכם הודעות, לפיהן כל נמען יחוש שהמודעה שלו נתפרה למידותיו.
שנית, ניתן להוסיף להודעת ה-SMS שלנו אלמנטים ויזואליים, כאשר הטקסט יכול להיות גנרי או מותאם אישית.
טיפים נוספים להנעה לפעולה
– להתחיל מהסוף: אם יש תוצאות, ככל הנראה שההנעה לפעולה עובדת טוב. אם לא, יש לנסות לשנות את ההנעה לפעולה ולשלוח הודעות נוספות.
– להאכיל בכפית: תהיו מדויקים עם הפעולה שאתם מעוניינים שהנמען יבצע. לא בערך, בדיוק.
– מוטיבציה: לא מספיק להגיד לו מה לעשות, אלא מה הערך שיצא לו מזה. איך החיים שלו ישתפרו?
– הגשה וגרפיקה: כל השפה של הודעת ה-SMS צריכה להיות מעוצבת ולהתכתב עם ערכי המותג, צבעי המותג ועוד.
מוזמנים ליצור איתנו קשר 8715*.