הקלטת שיחות באייפון, מי קבע שלא?

כמה פעמים רצית לבצע הקלטת שיחות באייפון שלך ולא הצלחת? בין מדובר בשיחה עם מוקד שירות לקוחות או טלויזיה בכבלים, דווקא מכשיר האייפון הנחשב למתקדם בעולם נכשל במקום בו חבריו מבוססי אנדרואיד מצליחים.

אם אתם בעליהם הגאים של מכשיר אייפון, תשמחו לדעת שסוף-סוף תוכלו לבצע הקלטת שיחות במכשיר האייפון שלכם, כמו שחבריכם עושים זאת כבר שנים רבות, בצורה פשוטה ואינטואיטיבית.

הקלטת שיחות באייפון

אז מה המצב כיום?

במדינות רבות בעולם קיימת חקיקה משתנה בנוגע להקלטת שיחות, בישראל למשל, חוקי להקליט שיחה טלפונית רק על ידי המשתתפים בה, זאת לעומת מדינות שונות שבהן החוק אוסר הקלטת שיחות באופן מוחלט.

כיום, חברת אפל, יצרנית מכשירי האייפון איננה מאפשרת הקלטת שיחות באייפון באופן גורף, ללא תלות בחקיקה הרווחת במדינות השונות.

האם האפליקציות בחנות מציעות פיתרון אמיתי?

אפליקציות שונות המציעות פתרונות כאלה ואחרים לעניין ההקלטה באייפון נוצרות חדשות לבקרים, אך נשאלת השאלה האם באמת מדובר בפתרונות אשר עונים באופן מדוייק על הצורך של משתמש הקצה?

שימוש באפליקציית “המספר הנוסף” מבית Cellact להקלטת שיחות באייפון

מתוך הבנה עם מגוון צרכי המשתמש כגון שליחת SMS ממספר שונה או כאשר מדובר בבית עסק שברצונו לאפשר ניתוב שיחות דרך מספר כוכבית לטלפון הסלולרי, הצורך הבולט הוא הקלטת שיחות באייפון, ולכן פיתחנו את אפליקציית “המספר הנוסף” המאפשרת יצירת קו שני על מכשיר הטלפון הנייד.

חשוב לציין, כי על-פי מדיניות אפל אין אפשרות להקלטת שיחה ללא יידוע של הצד השני בזמן שהשיחה מוקלטת, עם זאת  אנו ב-Cellact מאפשרים בין מגוון האפשרויות שמציעה האפליקציה, גם הקלטה מלאה של השיחה. אפשרות זו קיימת גם במכשירי אפל.

יכולת ההקלטה מתאפשרת באמצעות שימוש במספר נוסף אותו מקבל המשתמש על גבי אותו מכשיר ברשת Cellact ולא באמצעות המכשיר עצמו.

הקלטת השיחה נשלחת עם סיומה לתיבת דוא”ל אשר הוגדרה מראש על ידי המשתמש.

חשוב לדעת כי איננו אוספים מידע וכי הקלטות הנשלחות אליכם אינן נשמרות בשרתי החברה ונמחקות אוטומטית מבלי שניתן לשחזר אותן.