השירות של סלקט – שיחסוך לכם זמן, כסף וכוח אדם!

עדיין אין לכם חבילה לניהול תורים? • חבל על הכסף והמאמץ של בדיקת אישורי ההגעה לתורים או אירועים! • אחוזי אישורי ההגעה דרך ה-SMS גבוהים מאוד!

האם אתה מגיע?

בצד ההוצאות: עשרות אגורות, עשרות שקלים או מאות שקלים (תלוי בחבילה).

בצד החיסכון: מאות, אלפי, עשרות אלפי ומאות אלפי שקלים פוטנציאליים (תלוי בגודל הארגון ובשימוש נכון בחבילה).

נסביר:

שירות הודעות ה-SMS של חברת סלקט הינו חדשני, טכנולוגי ושירותי באופן יחיד במינו בארץ!

איך השירות שלנו יכול לחסוך לכם המון זמן, בירוקרטיה, כוח אדם, ניירת, עצבים, צעקות וכסף?

השירות שלנו יחסוך לכם בשני אפיקים מהותיים – חיסכון בכסף, כוח אדם וטלפונים מיותרים.

אם יש משהו שיכול להרוס את היום – זה לשמור למישהו תור והוא לא מגיע. לקבוע פגישה, ולחכות לזה שלא התכוון לבוא.

גם אם אתם עסק בינוני – הגיע הזמן ליישר קו עם החברות הגדולות, קופות החולים והתאגידים – ולהתחיל לעבוד מסודר יותר, עם אישורי הגעה ותזכורות לתורים באמצעות SMS.

לא מדובר על נחלתם של ה”גדולים” בלבד. התועלת עולה בהרבה על העלות.

 איך זה חוסך לי?

בעלות של תור אחד או מוזמן אחד שלא הגיע, תוכל לוודא הגעתם של כ-5000  מוזמנים אחרים.

קיים אחוז מסוים של מוזמנים (לאירועים או לתורים), שלא מגיע אך לא יודיע מיוזמתו.

תחשבו שהנציגה שלכם או אתם,  מתקשרים לאדם על מנת לאשר את הגעתו. כמה עולה לך הזמן של המזכירה ושלך? כמה זמן צריך להתעסק עם זה כל יום?

הודעת SMS מאפשרת ללקוח את המרחב לענות לאחר שבדק את סדר היום שלו.

אחוזי אישורי ההגעה דרך ה-SMS גבוהים מאוד.

 

הגיע הזמן להיות חלוצים – מקום אחד לפני כולם!

כל עסק שמקבל לקוחות לפי תור (קוסמטיקאיות, ספרים, מכוני יופי ועוד), כל אירוע רב משתתפים כגון: חתונה, הצגה, הרצאה ועוד הגיע הזמן להיות חלוצים ולהשתמש בשירותים מתקדמים שיקלו עליכם ועל הלקוחות שלכם מהמתח והלחץ הנפשי.

 

גם המיתוג שלכם חשוב

מערכות טכנולוגיות מתקדמות שמסייעות ללקוחות, ממצבים אתכם במקום נהדר על מול המתחרים שלכם.

המערכות שלנו ימצבו אתכם כחדשניים ומקצועיים, גדולים שלא חוששים מטכנולוגיה חדישה.

 

מערכת חכמה

המערכת שלנו יודעת להתממשק עם כל מערכת ניהול לקוחות על ידי מתן קוד API ללקוח, שאותו הוא מטמיע במערכת ניהול הלקוחות שלו.

לדוגמא, ספר, רופא או קוסמטיקאית יכולים להגדיר במערכת באופן אוטומטי, שיום לפני התור, יופעל טריגר שיגרום לשליחת הודעות לכלל הלקוחות של התורים למחרת.

כמובן שמדובר בהודעה חכמה, עם כל הפרטים בצורה פרסונלית (לכל אחד הודעה עם השם שלו, התאריך, השעה וכו’).

ניתן לצרף גם לינק שיוביל לדף נחיתה מעוצב עם פרטים נוספים כגון הוראות לפני בדיקה, ניווט למרפאה, פרסום של הצגה ועוד.

מי שאין לו מערכת לניהול לקוחות או שלא מעוניינים להתממשק, ניתן פשוט להעלות את רשימת התורים או האירועים יחד עם רשימת התפוצה ולתזמן במערכת שלנו, מראש, כך שההודעות ישלחו יום לפני האירוע.

 

שירות מספר וירטואלי

כמו כן, ניתן להשתמש בשירות “מספר ווירטואלי” (כתבנו עליו בעבר) של סלקט, לצורך קבלת האישורים מהלקוחות.

קיבלתם כאן טיפ ענקי איך לחסוך בנציגי שירות שישבו ויתקשרו וינסו במשך שעות להשיג את כל האורחים או המוזמנים.

קיבלתם כאן טיפ ענקי איך לחסוך המון כסף, כי מספיק שמוזמן אחד לא מגיע וזה הפסד של מאות שקלים, כאשר העלות היא כמה אגורות.

בין לקוחותינו: אולמות אירועים, בתי חולים, משרדי ממשלה וכו’.