זהירות: אסור לכם לשלם מעט מדי כסף על מערכת SMS ומספרי כוכבית מקוצרים

שאלה שחשוב לשאול כל מי שמציע שירותי הודעות SMS, מספר כוכבית או כל פתרון אחר לעסק : “האם יש לך רישיון מפעיל מטעם משרד התקשורת”

כנראה שההורים של כולנו לימדו אותנו שפעמים רבות הזול הוא היקר.
למה לא לשלם מחירים זולים באופן מעורר חשד על חבילות SMS ומספרי כוכבית מקוצרים.
ראשית, נציין שאנחנו ממש לא כותבים שורות אלה מפוזיציה של “יקרים”.
ההפך, באופן יחסי לאיכות השירות והמוצרים שלנו – מי שיבחר לעבוד איתנו יקבל את ההצעות המשתלמות ביותר שיש כיום בשוק פתרונות התקשורת לעסקים.
כמפעיל תקשורת בוטיק במשך 20 שנים, יש לנו המון (!) ניסיון בתחום – ואנחנו מאוד מעוניינים לשתף אותו יחד איתכם כדי שלא תפלו בפח.
אז ככה, באתר של משרד התקשורת יש רשימה מצומצמת מאוד של חברות תקשורת בעלות “רישיון מפעיל אחוד”. סלקט תקשורת בע”מ היא אחת מהן.

חסימת מסרונים

באשר להודעות SMS רישיון כללי אחוד, לעומת רוב המתחרים, אומר שמי שישתמש בשירותים שלנו יוכלו לשלוח מסרונים ללא חשש לחסימתם באופן אוטומטי על ידי הרשתות הסלולריות.

כל עסק שלא בוחר בחברה כמו סלקט, בעלת רישיון ממשרד התקשורת, מסכן את עצמו בכך שהרשת הסלולרית “תיירט” את הודעות ה-SMS שהוא שילם עליהם עבור לקוחותיו – זאת משלל סיבות מבלי צורך לספק הסברים כלשהם!

 

חוק הספאם 

בנוסף, סלקט כמפעילת תקשורת *איננה כפופה לחוק הספאם*. מנויים רבים בישראל חסומים על ידי החברות הסלולריות לקבלת הודעות תוכן חיצוניות, בין אם ביקשו זאת או אחרת.

 

אחוזי הגעה ומהירות גבוהים

כמפעיל תקשורת בעל מערכות עצמאיות המחוברות באופן ישיר לשאר מפעילי התקשורת, אחוזי הגעת ההודעות ומהירות ההגעה שלהן, הינן הגבוהות בתחום.

 

מת”ל צמוד לכל לקוח! 

ומה קורה אם יש איזושהי תקלה או שתרצו סיוע כזה או אחר – למערכת הודעות ה-SMS, במרכזיית השיחות במספר כוכבית מקוצר, במספר וירטואלי, קו נוסף – או כל דבר אחר?!

בסלקט תקשורת בע”מ, לכל לקוח יש מנהל/ת תיקי לקוחות צמוד/ה, דבר שמפעילים זעירים לא יכולים להרשות לעצמם – וחברות תקשורת גדולות לא מעוניינות להוציא עליו כסף.

 

כך שסלקט, כמפעילת בוטיק שרואה את הקשר עם הלקוח כערך עליון, מספקת לכם את כלל המעטפת, כולל השירות.

מאמר זה מצטרף למאמרים רבים שפרסמנו שקשורים לאיכות, מהירות, אפקטיביות, ביטחון מידע ועוד.