דמיינו: ימי הקורונה הסתיימו והמדינה החליטה על פתיחת חיי הלילה והמועדונים – כמובן שעם הגבלות ותנאים מיוחדים
תמי (22) מת"א ציפתה לרגע הזה והחליטה שהיא רוצה לבלות אחרי המון זמן במועדון
תמי יושבת על הספה בביתה בתחילת השבוע ומפנטזת על יציאה של כל החברות למועדון בסוף השבוע.
פתאום היא מקבלת הודעת SMS לטלפון ומייל על ממועדון תל אביבי שעבר שיפוץ במהלך תקופת הקורונה ונפתח מחדש – ההודעה מעוצבת בצורה מגניבה ומציעה לה לבוא לאירוע הפתיחה המחודש.
תמי חושבת על העניין בחיוב אך לא לגמרי בטוחה בעצמה. הימים עוברים ובכל יום תמי ממשיכה לקבל את הודעת הפרסום מהמועדון.
לאחר התלבטויות, משכנעת את חברותיה והן מחליטות ללכת למועדון בשבת.
תמי ראתה באופן מפתיע וייחודי שניתן לענות ל- SMSולאשר הגעה ללא הסתבכות של שיחת טלפונית.
לאחר שליחת הודעת אישור הגעה, מקבלת תמי הודעה אישית מהמועדון – "היי תמי, מחכים לראותך ביום חמישי. השערים נפתחים ב-22:00, הכניסה תתבצע דרך שער א-1. יש להציג תעודת מחוסן קורונה או הוכחה שנשאת קורונה בעברך או בדיקת קורונה שלילית עד 24 שעות לפני האירוע". תמי שמחה מהיחס האישי שמעניק לה המועדון ומתחילה להיערך לקראת היציאה.
פתרונות תקשורת לעסקים – עם מגבלות הקורונה
סוף סוף יום היציאה הגיע אחרי מעל לשנה.
תמי חברותיה מתרגשות לקראת היציאה למועדון, לאחר שנה ארוכה ובדיוק מקבלות הודעה נוספת – "היי תמי, מחכים לראותך היום בשעה 22:00 בכניסה א1. לא לשכוח להביא את התיעוד".
שמחות ומתרגשות מגיעות למועדון למקום לכניסה המתאימה. בדיקת התעודות מתבצעת כפי שנכתב והבנות נכנסות למועדון ומבלות.
תמי חוזרת לביתה שמחה ומאושרת מהמסיבה במועדון והולכת לישון.
כשמתעוררת, מקבלת הודעת SMS לטלפון שלה מהמועדון, "היי תמי, נשמח לשמוע משוב ממך על המסיבה אתמול, לפניך סקר קצר על החוויה שלך אתמול. נשמח לראותך שוב".
תמי כמובן מופתעת לטובה מהיחס האישי שמעניק לה המועדון ומכך שמעוניין לשמוע את דעתה בדרך פשוטה ביותר על ידי סקר לנייד.
כיוון שהסקר נשלח יום למחרת המסיבה, תמי זוכרת את כל החוויה שלה ומשיבה בהתאם לשאלות הסקר.
בעלי מועדונים ורוצים שכל הלקוחות שלכם יהיו כמו תמי? יקבלו הודעות פרסום על בסיס קבוע ללא הגבלה? קשר אישי והנחיות ברורות ליצירת פיקוח על מגבלות קורונה? קבלת דעה אישית מכל לקוח ויצירת משוב מסודר לשיפור המועדון? חייגו ל- 8715* !