קרה שרציתם לחסום הודעות טורדניות?

כמה פעמים קרה שקיבלתם הודעה מנמען בלתי מוכר אשר שלח אליכם הודעת פרסומת מבלי שהסכמתם לזאת? הודעות מסוג זה כוללות מידע שיווקי לעיתים טורדני בסגנון משתנה, כגון: “מעוניין לרכוש קרקע בדרום?”, “הלוואה לכל מטרה” וכדומה. באופן אינטואיטיבי אנו פשוט נוטים להתעלם מהודעה זו ולהמשיך בחיינו האישיים, אך נשאלת השאלה האם ישנה דרך לבצע חסימת הודעות SMS שיווקיות לצמיתות?

חסימת הודעות SMS

הודעות שיווקיות – היכן עובר הגבול

הודעות שיווקיות הן אחד הכלים המשמעותיים של בתי עסק לקדם את מוצריהם בפני לקוחות פוטנציאליים. הדבר נעשה בקלות יחסית על-ידי סגנון הודעת טקסט מכירתית ושליחתה ללקוחות באמצעות מערכת משלוח SMS חכמה. לקוחות רבים חשים מוטרדים כאשר נשלחות אליהם הודעות שיווקיות ללא הרף, למרות שאינם הסכימו לקבלן. עכב כך, חוקק “חוק הספאם” המגביל את אפשרותו של המוען לשלוח הודעות שיווקיות בתפוצה לנמענים. החוק כולל הגבלים שונים כגון: חיוב המוען לקבל את אישורו של הנמען לקבלת הודעות מסוג זה, להתיר לנמען אפשרות להסיר את עצמו מלקבל הודעות מסוג זה בעתיד באותו האופן בו קיבל את ההודעה וכדומה.

זהירות, אתם חשופים לתביעה

מאז חקיקת החוק המדובר, מוענים רבים נזהרים בשליחת הודעות שיווקיות היות והמשלוח חושף אותם לתביעות משפטיות שונות על-ידי לקוחות. מעבר על החוק עלול לגרור קנס בסכום של 1,000 ₪ עבור כל הודעת SMS שנשלחה מבלי לקבל את הסכמתו של הנמען. על-כן, מעבר לחובתכם לקבל את הסכמתו של הנמען לקבלת הודעות שיווקיות חובה לוודא כי קיימת האפשרות  להסרה  מרשימותיכם בגוף ההודעה. לכן, במהלך רכישת שירות מערכת שליחת SMS מהמחשב אל תקלו ראש ותדרשו לקבל את שירות המספר הווירטואלי. המספר הווירטואלי מאפשר לנמען להסיר את עצמו באופן עצמאי ומיידי מרשימת התפוצה באמצעות השבת הודעת “הסר” למסרון שקיבל, ובכך להימנע מלקבל מכם הודעות נוספות בעתיד.

סלקט – משלוח הודעות SMS בראש שקט

ברכישת מערכת שליחת SMS של סלקט תוכלו להוסיף את שירות המספר הווירטואלי אשר ינוהל על-ידנו באופן אוטומטי. אנו נדאג לבצע חסימת הודעות SMS לכלל הנמענים אשר השיבו הודעת “הסר” על מנת לספק לכם שקט נפשי. בפעמים הבאות שתנסו לשלוח הודעות לנמענים אשר ביקשו הסרה, ההודעות אליהם יחסמו באופן אוטומטי מבלי שאתם תהיו מחויבים על כך. לקבלת מידע נוסף אודות השירות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום אל מספר כוכבית בחיוג 8715*.