חשיבות התיעוד בעולם העסקי: אפליקציית המספר הנוסף של Cellact מקליטה שיחות באופן איכותי!

מספקים שירות לקוחות ורוצים להקליט שיחות?

אנשי מכירות שטח ומתנהלים מחוץ למשרד?

מנהלים אלפי שיחות בחודש וצריכים ארגון פשוט?

נא להכיר – גרסת הפרמיום של אפליקציית “המספר הנוסף” מספקת שירות הקלטות מיוחד

הקלטת שיחות במקומות עבודה שונים היא פעולה נפוצה חוקית ואף הכרחית.

מקומות עבודה רבים, לדוגמה שירות מכירה טלפוני מקליטים באופן קבוע את שיחותיהם.

הקלטת השיחות מקנה יכולת ניהול ופיקוח על שיחות העובדים, ומאפשרת בדיקה במקרה של תלונה של לקוח לאחר שיחה.

כמו כן, ניתן לנהל מעקב כללי של שיחות יוצאות ונכנסות.

אז מה מיוחד ושונה בשירות ההקלטות של אפליקציית “מספר נוסף”? ואילו יתרונות מקנה ביחס למצב הנוכחי?

אז מהי אפליקציית “המספר הנוסף” ומה מיוחד בשירות הפרמיום?

חברת “Cellact” השיקה את אפליקציית המספר הנוסף לפני שנים בודדות.

האפליקציה מאפשרת לכם שימוש בשני מספרי טלפון על בסיס כרטיס סים אחד.

כלומר, קבלה והוצאת שיחות, וכן שירות הודעות SMS על בסיס מספר טלפון נוסף.

שימוש באפליקציה זאת מומלץ לבתי עסק אשר דורשים מספר נוסף לכל עובד כמו: שירות לקוחות, מכירות, סוכני ביטוח ועוד.

בנוסף, השיקה החברה פיצ’ר נוסף באפליקציה – גרסת הפרמיום בתוספת תשלום.

בגרסה זו, אתם יכולים להקליט את כל השיחות שאתם מבצעים.

לאחר סיום השיחה ההקלטה תישלח ישירות באופן אוטומטי למייל שלכם.

פיצ’ר ההקלטות הוא חלק מהאפליקציה “המספר הנוסף” וזמין בכל מקום ובכל זמן.

לגרסת הפרמיום ופיצ’ר ההקלטות ישנם יתרונות רבים:

1. ארגון וסדר:

לאחר סיום השיחה, ההקלטה תישלח באופן אוטומטי למייל.

כל בית עסק יכול לממשק את ההקלטות במייל למערכת שלו או לרכז את כלל ההקלטות בתיקייה מוגדרת.

ריכוז ההקלטות יוצר סדר רב בכלל השיחות היוצאות והנכנסות של עסק.

2. זמינות בכל מקום:

כיום, ישנה דרישה של פיקוח והקלטות של שיחות בעת מכירות או שירות לקוחות.

שימוש בפיצ’ר ההקלטות של האפליקציה, מאפשר לעשות זאת בכל מקום וזמן – ללא הימצאות במשרד.

שיחות של אנשי מכירות בשטח, מתווכי דירות, עובדי חיי לילה ועוד.

3. חוסך הרבה כסף:

שימוש בגרסת הפרמיום מתאים לבעלי עסקי קטנים עד בינוניים.

כיום עלות השימוש במערכת הקלטות מרכזית הוא יקר מאוד.

פיצ’ר ההקלטות באפליקציה מאפשר לעשות את אותה העבודה בזול ובפשטות.