כך השירותים שלנו מאפשרים ליישובים להתנהל מול התושבים

  • עדכונים לכלל התושבים.
  • שיפור בגביית הארנונה.
  • חיזוק הקשר עם התושבים.
  • סיוע בסדר וארגון פעילות המועצה או העירייה.

הם רק חלק מהדרכים בהן יישובים משתמשים בשירותים של סלקט

איך סלקט מסייעת ליישובים ולתושבים? הפירוט במאמר הבא

 

 

מערכת הודעות SMS מנגישה את העירייה לתושבים, משפרת את השירות ומאפשרת לכל תושב את התחושה והביטחון שדואגים לו באופן אישי.

רוצים לתת שירות יוצא דופן?

מה יישובים עושים עם מערכת SMS?

  • עדכונים עם אירועים.
  • עדכונים על מפגעים.
  • כיום, עדכונים על תחנות בדיקות וחיסוני קורונה.
  • שליחת אינפורמציה על מצב התחלואה בעיר.
  • אישורי תשלומים.
  • אישורי פניות למוקד 106.

אלא שיישובים לא משתמשים רק במערכת הודעות ה-SMS שלנו, אלא בכלל שירותי פתרונות התקשורת שיש לנו להציע.

שימוש במספרי כוכבית – מספרים מקוצרים קלים לזיכרון שתמיד יישארו בראש של התושבים.

משתמשים בשירות הסקרים שלנו, בשביל לשלוח סקר לכל תושב שטופל על ידי עובד עירייה המטרה לשפר את השירות ולתגמל את העובד, שליחת סקר לכל מי שפנה למוקד השירות בסיום הטיפול, שליחת סקרים לצרכים פוליטיים ומוניציפליים ועוד.

יישובים משתמשים באפליקציית “המספר הנוסף” של סלקט, על מנת לתת מספר נוסף לעובדי העירייה, במקום לרכוש מכשירים נוספים.

TTS: שליחת הודעות לכשרים ונייחים, שליחת הודעות לתושבים. 

הודעות SMS שיווקי דפי נחיתה: פרסום עדכונים לתושב ודבר ראש העיר, עדכון באירועים חודשיים.

הודעות SMS תפעולי: תזכורת לתשלום ארנונה, אישור תשלום, אירועים ביטחוניים, אישור פניה ל-106, עדכון בדיקת מונה מים.

IVR : שליחת הודעות מוקלטות לתושבים, בקולו של ראש העיר.

מס’ וירטואלי: לצורך קבלת תשובות מנמענים ולצורך הסרות.

מיילים תפעולי: תזכורת לתשלום ארנונה, אישור תשלום, אירועים ביטחוניים, אישור פנייה ל-106, עדכון בדיקת מונה מים.

מיילים שיווקיים: פרסום עדכונים לתושב ודבר ראש העיר, עדכון באירועים חודשיים, פרסום עדכונים לתושב ודבר ראש העיר.

לסיכום, מערכות SMS של סלקט בע”מ מסייעות לחיבור בין המטה לתושבים, מזכירות לתושבים שיש מי שדואג להם – ובעלי חשיבות גם מבחינה פוליטית.

הגיע הזמן שכל היישובים בישראל יעבדו עם מערכות מנצחת לפתרונות תקשורת.