לקוחות מספרים: “מערכת ה-SMS של סלקט הזניקה לי את העסק והגדילה לי את הרווחים וצמצמה הוצאות, בעשרות אחוזים”

פשוט, בקלות, ובתפוצה רחבה מאוד. הלקוחות שלנו מספרים איך המערכת הזניקה להם את העסק – “הגענו לרווחים נאים ביותר”. כך היא תשפר את הפרסום והשיווק גם של העסק שלכם.

“המכירות שלנו גדלו בקצב פנומנלי”

רשת אופנה גדולה, עם חנויות בארץ ובחו”ל, השתמשה במערכת ה-SMS של Cellact על מנת לעדכן את לקוחותיה בכך שהיא מוציאה לשוק ליין חדש של בגדים.

כך, אותה הרשת הגדילה את הרווחים שלה בזמן קצר משמעותית ביחס למתחרים.

מנכ”ל החברה סיפר: “המכירות שלנו גדלו בקצב פנומנלי ביחס לשנה שעברה בזכות המערכת של סלקט, חבל שלא השתמשנו בה עוד לפני. בהחלט יש הבדל בין מערכת טובה ומהירה למערכות אחרות שעבדנו איתן”.

חברת אשראי מהגדולות במשק משתמשת גם היא במערכת ה-SMS של Cellact למגוון של סוגי הודעות: הודעות שיווקיות, הודעות תפעוליות של סיסמאות חד פעמיות לכניסה לחשבונות הלקוחות והודעות אינפורמטיביות עם עדכוני מצב חשבון וחיובים ללקוחות החברה.
“כבר שנים שאנו משתמשים במערכת ה-SMS של סלקט וכל הזמן מחפשים עוד אפיקים שניתן להעביר את השירותים שלנו לשליחת הודעות אישיות לסלולר של הלקוחות שלנו. השימוש באמצעי זה, חסך לנו מאות אלפי שקלים בשנים האחרונות ושיפר לנו את השירות ללקוח בצורה יוצאת דופן”.

דוגמה נוספת לבעל עסק קטן של ציוד משרדי בת”א, שבעזרת שימוש במערכת ה-SMS של Cellact, פנה לקהלי היעד שלו: מרצים, מורים, סטודנטים, הורי תלמידים ועוד.

הוא הביא לתשומת לבם שהוא מוכר ציוד משרדי איכותי במחירים אטרקטיביים.

אותו בעל העסק שיווק ופרסם את עצמו בצורה יעילה בעזרת מערכת ה-SMS שלנו, וציין כי “מערכת ה-SMS של סלקט הזניקה לי את העסק והגדילה לי את הרווחים בעשרות אחוזים. מבחינת יחסי עלות תועלת, מדובר באחת ההחלטות העסקיות היותר נבונות שביצעתי”.

כל רטט מקפיץ אותנו

בעידן בו אנשים לא עוזבים את הטלפון שלהם, כל צליל או רטט גורם לנמען לפתוח את הטלפון ולראות איזו הודעה או התראה קיבל. ניתן לקרוא עוד על הנושא בכתבה הבאה בבלוג שלנו.

אל תישארו מאחור

מערכת ה-SMS של Cellact מוכיחה את עצמה כמערכת מאוד יעילה שעוזרת לעסקים בפרסום, תפעול ובשיווק, להניע לקוחות לפעולה ואף להגיע ללקוחות חדשים, בתפעול פשוט ובתקציבים זניחים ביחס לפתרונות מסוגים אחרים.

עדיין אין לכם מערכת הודעות SMS? ואם כן, האם מדובר על מערכת איכותית? מערכת ה-SMS של סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ תוביל אתכם למקסימום תוצאות!

גם אתם רוצים מערכת SMS מנצחת? התקשרו עוד היום 8715*