מספר כוכבית מקוצר

ידעת שלקוחות לא מוצאים אותך כי הם לא זוכרים מה מספר הטלפון של העסק שלך? חייג 8715*

אנו כבעלי עסקים חושבים כיצד לגרום לעסק שלנו להצליח. המוח העסקי שלנו חושב פעמים רבות כיצד נוכל להגדיל את ההכנסות ובאילו דרכים אפקטיביות ניתן לבצע זאת. אולם, ישנן לא מעט דרכים שיווקיות המסוגלות להגדיל את ההכנסות לעסק ונשאלת השאלה, מהי הדרך המועדפת? האם ישנן דרכים חלופיות נוספות שביכולתן לגרום לעסק שלנו לצמוח?

מספר כוכבית מקוצר

נבדל, לא רק בכדורגל

לא מעט פעמים שאלנו את עצמנו כיצד נוכל לבדל את עצמנו משאר המתחרים בשוק. האם באמצעות בידול מהמתחרים נוכל לגרום לעסק שלנו להצליח עוד יותר? אם כך, התשובה היא בהחלט. כמה פעמים קרה שניסיתם ליצור קשר מול בית עסק מסוים, אולם נדרשתם לחפש את מספר הטלפון שלו באחת מהמדיות הקיימות כיום? דמיינו כמה לקוחות ניסו לחפש את העסק שלכם, אך כאשר הגיעו למנוע החיפוש של גוגל, מצאו מתחרים נוספים בתחום שגרמו להם לחשב מסלול מחדש. כבעלי עסקים אשר השקיעו רבות על מנת להביא הצלחה לבית העסק, בוודאי שאלתם את עצמכם כיצד תגרמו ללקוחות לדקלם את מספר הטלפון שלכם ולהגדיל את המודעות למותג? הגדלת המודעות נוצרת, בין היתר על ידי שליחת SMS לצורך שמירה על הקשר עם הלקוחות או באמצעות חיוג הלקוח למספר של בית העסק אליו הוא בחר לחייג מבין כלל העסקים המתחרים באותו תחום. אם שיחק לכם המזל, הלקוח אכן יצור עמכם קשר. מעבר למזל תוכלו לגרום ללקוח להתקשר באמצעות כלי פשוט אשר יעצב את תדמיתכם מחדש. המטרה המרכזית היא לגרום ללקוח להתקשר אליכם מהסיבה בה הוא מאמין כי אתה הוא נותן השירות הנכון עבורו. הכירו את שירות מספר כוכבית לעסק, מספר טלפון קליל בן 4 ספרות בלבד כך שלקוחות באמת זוכרים אותו.

להגיע לעסק במהירות

בשנים האחרונות החלו עסקים רבים לפרסם מספרים קצרים הכוללים כוכבית וארבע ספרות בלבד לצורך חיוג מהיר. בתחילה, היו אלו החברות הגדולות במשק הישראלי אשר מיהרו לרכוש מספר קצר וקליט לפרסום אשר הניב עלייה בכמות הפניות הטלפוניות ואף עיצב את תדמיתן של החברות כבעלות עוצמה. במהלך הזמן, עסקים רבים החליטו להיפרד מהמספר הישן והארוך והשיגו לעצמם מספר מקוצר במטרה לשפר את נראותם ולאפשר ללקוחות לחייג אליהם במהירות. למספר כוכבית בן 4 ספרות ישנם יתרונות רבים. המספר המקוצר מעניק תדמית מקצועית ורצינית כבית עסק כמצליח. בתחומים רבים יגרום המספר המקוצר לבידול בולט מהמתחרים ולחיזוק המותג עצמו.

בחברת Cellact תוכלו לבחור מספר כוכבית קצר לעסק שלכם במחיר הוגן ומשתלם במיוחד. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו 8715*.