מערכת שליחת SMS

באיזה מערכת אפשר להשתמש כדי לשלוח הודעות SMS ומה התכונות הבולטות שלה? מי קהל היעד של המערכת? איך משפרים את ביצועי המערכת?

שליחת SMS היא פעולה שמטרתה העברת מסר בין מוען ונמען. עם זאת, לצד אנשים פרטיים שנעזרים בהודעות SMS ליצירת קשר יש גם שימוש נרחב בכלי טכנולוגי מן הסוג הזה למטרות שיווקיות. כאן המטרה היא לא רק ליצור קשר אלא גם להעביר מסר ספציפי ולהניע את קהל היעד לפעולה. בתוך כך, התנאי לקיום הקשר כמתואר הוא שימוש במערכת ייעודית לשליחת ההודעות.

המערכת שלנו עובדת בשבילך

חברת סלקט מספקת פתרונות תקשורת לעסקים וחברות בפריסה ארצית, כמו גם שירות מספר כוכבית מקוצר, הודעות קוליות ומערכות שליחה חכמות. אנו נקצה עבורך מערכת הפצת SMS שמתאימה לצרכים שלך ונאפשר לך לשלוח הודעות לרשימת נמענים שמספריהם מרוכזים בקובץ לבחירתך. כמו כן, החברה שלנו מחזיקה ברישיון של משרד התקשורת וההודעות שנשלחות דרכנו מגיעות ליעדן בסבירות של 99.9% – גם על קווים סלולריים עם חסימות.

מאפיינים של מערכת שליחת SMS

בעלי עסקים, עצמאיים ונציגי ארגונים או חברות שמעוניינים לנצל את היתרונות של שליחת SMS ככלי תקשורת צריכים לבחור את המערכת המתאימה. בראש ובראשונה, המערכת חייבת להיות נוחה ונגישה לשימוש כי לרוב יש צורך בשליחת SMS בהתראה קצרה. שנית, כדאי לתת עדיפות למערכת שלא דורשת שום סוג של רקע טכני או ניסיון קודם. באופן כזה אפשר להקצות את המערכת לכל עובדי העסק ולדאוג לשליחת מסרים באופן קבוע, ספונטני או מתוכנן מראש.

קהל היעד של שליחת SMS

שליחת SMS מהמחשב היא בין הכלים היחידים שבהם בעלי עסקים יכולים להשתמש בדיוק כמו חברות גדולות. לגודל החברה אין משמעות כל עוד מנסחים את ה-SMS המתאים – ומשתמשים במערכת הנכונה להפצת ההודעות. בפועל, הודעות SMS מגיעות למכשיר הסלולרי האישי של קהל היעד וכך הן מגדילות משמעותית את הסיכוי להניע את הלקוחות לפעולה מבוקשת.

תכונות מתקדמות של מערכת שליחת הודעות

הדרך לשפר מערכת סטנדרטית של שליחת הודעות SMS היא לשלב בתוכה אופציה של יצירת רשימת נמענים. מבחינה פרקטית, זה אומר שאפשר לשלוח את כל ההודעות לכל הנמענים ברשימה – ולא צריך לעבור נמען אחר נמען או לבזבז זמן יקר.

יש לך עסק? יש לנו הודעה בשבילך!

נציגי חברת סלקט מחזיקים בידע הטכני, בניסיון ובכלים שתמיד רצית לקבל בעסק. בחיוג למספר 8715* נראה לך את היכולות של מערכת שליחת SMS המתאימה לצרכיך – ונצרף אותך לרשימת העסקים המרוצים שכבר מפיקים ממנה את המרב.