משיחת ההיכרות ועד הטיפול.

המת”לים מספרים: “אצלנו הלקוח מרגיש יחיד במינו”

סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ היא אולי מפעילת התקשורת היחידה שמצמידה מנהל או מנהלת תיק לקוחות צמוד לכל לקוח!

הפעם, במקום שאנחנו נכתוב פוסט בעצמנו, נתנו למת”לים שלנו לספר לכם על העבודה והתהליך.

לקוחות, שהופכים לחברים

“המטרה שלנו לסייע ללקוח עם הכלים שיש לנו ולהתאים לו את המוצרים המדויקים. זה אומר שאני ארצה להכיר לעומק את הלקוח שלי ואת האתגרים שלו, על מנת שאוכל להתאים לו מוצרים שייעלו את תפקוד העסק שלו ויחסכו לו. אנחנו דוגלים ב”לא למכור ללקוח משהו שהוא לא צריך”.

מרגע שלקוח סוגר עסקה עם סלקט, ישנה חלוקה של לקוחות חדשים למת”לים. את פרטי המוצרים, הרקע ומידע נוסף מקבל המת”ל, שמטעין את הפרטים למערכת.

מכאן נפתח קייס למת”ל ל”שיחת היכרות” עם הלקוח. הלקוח מגיע אלינו לשיחת היכרות. אנו קובעים פגישת היכרות ומפתחים יחסים מקצועיים אל מול הלקוח, ולעיתים אף קצת יותר אישיים. בעצם ללקוח יש צורך מסוים בשירותינו והוא מוצא אותו במוצרים שלנו.

ישנם לקוחות שממש נהפכים ל”חברים” ואנו מנהלים שיחות אישיות בוואטסאפ, נפגשים איתם (לפעמים יש לנו אפילו תחביבים משותפים וכך נוצר קשר וחברויות) ולעיתים גם סתם מתעניינים לשלומם.

אחרי הכל, אנחנו עוזרים אחד לשני והחיבור בין הלקוח לבנינו הוא חשוב ומתבקש. מה שאני הכי אוהב בקשר עם הלקוחות זה החיבור, ההבנה והצורך בעבודה משותפת.

להכיר אנשים חדשים זה תמיד נחמד!

הלקוח אצלנו מקבל יחס אישי, שירות טוב וזמין ומרגיש שהוא לא עוד אחד, אלא מיוחד במינו. אנחנו מכירים את הצרכים שלו ונדע להתאים את המוצרים והפתרונות שרלוונטיים במיוחד עבורו.

עצם העובדה שאנו ספק תקשורת גדול, יש לנו יכולת לאפשר מתן שירות ללקוח קודם כל מול מנהל התיק שלו – ולא לחכות למענה ממחלקת תמיכה טכנית.

המענה הזה בעצם מרגיע את הלקוח שיש מישהו שמטפל בפנייה שלו, במקרה של תקלה או תמיכה שהוא צריך, והוא יכול לדעת שהבקשה שלו התקבלה והיא מועברת לטיפול הנכון בהתאם לצורך.

המת”ל יודע בדיוק למי מהגורמים הרלוונטיים להפנות את הבקשה וזה חוסך המון זמן וטיפולים מיותרים. החשיבות של מנהל תיק לקוח היא רבה. מנהל התיק יודע למי להפנות בקשה או שאלה לגורם שיידע לטפל בה. מנהל תיק לקוח זמין ללקוח באופן אישי באמצעים שונים כגון: מיילים, טלפון אישי ואפילו בווטסאפ.

תקשורת זו היא מהירה, אישית והלקוח מקבל מענה מיידי לכל דבר שיצטרך, ללא צורך בהמתנה בחיוג למספר “כללי” של החברה או פנייה למחלקה טכנית לשאלות.

החיסכון בהמתנה זה זמן. זמן זה כסף. המת”ל מקצר את כל ההליכים בכדי לתת מענה מהיר יסודי ונכון.

עובדים באהבה, בכל בוקר מחדש

מה שאני הכי אוהבת בעבודה שלי זה עצם העובדה שכל יום ניתן להכיר בן אדם חדש, חברה חדשה, פעילות חדשה שנוצרת ויש לה צרכים שאני יכולה לתת מענה עליהם, לעזור ולתת פתרונות.

אני אוהבת את החיבור עם אנשים וקשרים חדשים שנוצרים. מקום העבודה שלנו הוא משפחתי חם וכיפי, וכיף להגיע אליו בבוקר.

אם נפתחה תקלה, חשוב לאורך הדרך לתת ללקוח את ההרגשה שלמרות שלרוב מקור התקלה לא אצלנו, ננחה אותו מה לעשות ונעזור במידת האפשר.