כניסה למערכת

ניוד מספר לאפליקציה

  • ניוד הינה פעולה של העברת מספר טלפון ממפעיל סלולרי אחד למפעיל סלולרי אחר.
  • על פי חוק ניידות מספרים בישראל, כל אדם ראשי להעביר את מספר הטלפון שלו בין מפעילים סלולריים בארץ.
  • לאחר רכישת חבילת שירות מתחדשת, תקבלו מאיתנו מספר טלפון שבו תוכלו להשתמש.
  • אם תרצו להשתמש במספר אחר שנמצא בבעלותכם, תוכלו לנייד אותו לאפליקציה(בחינם, ללא עלות) במקום המספר שקיבלתם מאיתנו.

השלבים לניוד מספר ישראלי בחו"ל

  • רכישת סים מקומי.
  • הורדת האפליקציה וקבלת קוד הרישום לסים המקומי בחו"ל.
  • רכישת מספר ישראלי עם חבילת שירות חודשית מתחדשת מהאפליקציה. וקבלת מספר ישראלי זמני מאיתנו.
  • הגשת בקשה לניוד מספרכם ע"י שליחת מייל עם הפרטים הבאים:

 

מספר הטלפון שלכם בחו"ל.

המספר שקיבלתם מאיתנו לאחר רכישת החבילה.

המספר אותו תרצו לנייד.

חשבונית אחרונה מספק הסלולר שלכם(לשם הוכחת בעלות על המספר שאתם רוצים לנייד).

את המייל יש לשלוח לכתובת – support@num2.com

 

השלבים לניוד מספר ישראלי בארץ

    • הורדת האפליקציה לטלפון.
    • קבלת קוד אימות למספר הישראלי שלכם.
    • רכישת מספר ישראלי עם חבילת שירות חודשית מתחדשת מהאפליקציה וקבלת מספר ישראלי זמני מאיתנו.
    • כניסה לתפריט ושימוש בכפתור "ניוד מספר", בכדי לנייד מספר ישראלי שנמצא בבעלותכם(לא המספר שאליו קיבלתם את קוד הרישום לאפליקציה) לאפליקציה.
    • במידה ולא קיבלתם את קוד האימות לניוד בסמס, או שאין באפשרותכם לשלוח אותו בחזרה, שלחו לנו מייל עם הפרטים הבאים:

 

מספר הטלפון שלכם בחו"ל.

המספר שקיבלתם מאיתנו לאחר רכישת החבילה.

המספר אותו תרצו לנייד.

חשבונית אחרונה מספק הסלולר שלכם(לשם הוכחת בעלות על המספר שאתם רוצים לנייד).

את המייל יש לשלוח לכתובת – support@num2.com

כדי לנייד מספר לאפליקציה, צריך קודם כל לרכוש חבילת שירות חודשית מתחדשת.

לאחר הרכישה של חבילת השירות, תקבלו מאיתנו מספר טלפון בקידומת ,05570,05571,05572(המספר נבחר באופן רנדומלי).

 

 

במידה וברצונכם להחליף את המספר שקיבלתם, קיימות עבורכם שתי אפשרויות:

אפשרות ראשונה

להחליף אותו במספר רנדומלי אחר ממאגר המספרים שלנו(הפעולה הזו מבוצעת ע"י רכישה של "חבילת החלפת מספר" מתוך החנות באפליקציה).

אפשרות שניה

לנייד לאפליקציה מספר ישראלי אחר, אשר נמצא ברשותכם. 

פעולת הניוד תגרום לפעולות הבאות:

  • ניתוק המספר מהמפעיל הנוכחי שלכם(לדוגמא: פלאפון, סלקום, פרטנר, רמי לוי, טלזר וכו'…)
  • הפסקת החיובים שלכם לאותו המפעיל, בגין שירותי הסלולר שרכשתם ממנו(שימו לב, אם יש לכם תשלומים נוספים כגון תשלום על מכשיר שרכשתם מהמפעיל, אז התשלום הזה ככל הנראה ימשיך).
  • העברת המספר למפעיל סלולרי בשם "סלקט תקשורת"(אנחנו).
  • הגדרת המספר באפליקציה, במקום המספר הקודם שקיבלתם מאיתנו.

 

חשוב לדעת – בכל רגע נתון, תוכלו לנייד את המספר שלכם מהאפליקציה, לכל מפעיל אחר בישראל.

סיבה ראשונה – מנוי חסום עסקית 

המספר שלכם חסום לניוד מהמפעיל, בגלל בקשה עסקית שאתם או מישהו אחר ביקש להגדיר. 

מה עושים?

מתקשרים למפעיל הסלולרי ומבקשים ממנו לבטל את החסימה.

 

סיבה שניה – אתם מנסים לנייד את המספר איתו נרשמתם לאפליקציה

במידה ונרשמתם לאפליקציה עם המספר שאתם רוצים לנייד,

לא יהיה ניתן לנייד את המספר לאפליקציה כך שישמש כמספר נוסף בעצמו.

מה עושים?

נרשמים עם מספר טלפון אחר לאפליקציה(זה יכול להיות מספר ישראלי או מספר חו"ל שאיתו אתם בוחרים להירשם).

ואז ניתן לנייד את המספר שרציתם לאפליקציה.

התשובה היא, בהחלט.

בכל רגע נתון ניתן לנייד את המספר שלכם לכל מפעיל ישראלי שתרצו.

תהליך הניוד מתבצע ע"י המפעיל שאליו אתם רוצים לעבור.

תהליך הניוד הינו פשוט ומורכב לרוב מקבלת סמס או שיחה קולית לאימות.

למעבר לחנות