פשוט ומשתלם: להגיע למאות אלפי לקוחות בעזרת מערכת ה-SMS

בעידן של היום, זה הרבה יותר פשוט להגיע אל כמות עצומה של לקוחות, והכל דרך לחיצת כפתור

מה הכי קשה בכדורגל? אייל ברקוביץ’ הוא דמות שנויה במחלוקת, אבל אין ספק שמדובר באחד משחקני הכדורגל הכי גדולים שהיו בישראל בכל הזמנים.

פעם הוא שאל את המראיין שלו: “אתה יודע מה הכי קשה בכדורגל?”, ואז השיב לשאלה של עצמו: “לשחק פשוט”.

ובמקרים רבים, הדבר נכון גם בשיווק.

לפעמים הראש של אנשי השיווק והקריאייטיב לוקח אותם למחוזות רחוקים ואף הזויים.

הם שוכחים, שלעתים, הכי קשה – זה בעצם שיווק פשוט.

אבל העיקרון הזה הוא לא מוחלט, ומי שמבין אותו באמת – מוצא שקל לו הרבה יותר לשווק ולפרסם את המוצר/שירות שלו או של הלקוח שלו.

הם שוברים את הראש, ובמקום לחפש את הפתרונות הפשוטים בנוגע לשאלה איך להגיע להמון לקוחות – ובקלות, הם מסבכים את העניינים וחושבים שיש נוסחאות קסם.

במאמר זה נציע לכם דרך פשוטה, זולה ובטוחה, שאתם יכולים להיות בטוחים שמעל 90% מהנמענים יפתחו ויקראו את המסר השיווקי שלכם – הודעת SMS בתפוצה רחבה.

אנחנו בסלקט (Cellact) תקשורת בע”מ, פיתחנו את מערכת ה-SMS האיכותית ביותר, זאת במטרה להעניק לכם פתרון – שתגיעו לכמה שיותר לקוחות בכמה שפחות השקעה ומאמץ.

איך עושים את זה?

לאחר שהתקשרתם אלינו *8715 וחיברנו אתכם למערכת הודעות ה-SMS שלנו, הגיע הזמן לכמה דברים טכניים.

האם יש לכם לקוחות שמעוניינים בשירותים נוספים שלכם?

האם אלו לקוחות קבועים שלכם?

השיגו את מספר הטלפון שלהם, על מנת שתוכלו להוסיף אותם לרשימת הנמענים שלכם. 

יש לכם רשימה כזאת? מעולה! עכשיו הגדירו את הרשימה במערכת ה-SMS וצאו לדרך! למידע נוסף, היכנסו לסרטון הבא שפרסמנו בעמוד היוטיוב שלנו.

הקמת קמפיין במערכת ה-SMS

עכשיו מגיע החלק הפרקטי, שבו אתם, בפשטות ובקלות, מקימים את קמפיין ההודעות שלכם, ומגדירים את הנמענים להם אתם רוצים לשלוח את הודעות ה-SMS. מה הכוונה בקמפיין? פשוט מאוד!

בקמפיין אתם מגדירים סוג הודעה למטרה מסוימת.

בנוסף, אתם בוחרים איך לתזמן את שליחת ההודעות שלכם. כלומר, מתי לשלוח ללקוחות שלכם הודעות SMS לפי שעה, תאריך, לכמה זמן וכו’.

מה שנותן לכם בתור בעלי עסקים נוחיות רבה, בדרך פשוטה מאוד.

מידע נוסף ניתן למצוא בסרטון הבא שפרסמנו בעמוד היוטיוב שלנו.

 

שליחת ההודעה דרך המערכת

לאחר שהקמתם קמפיין, אתם תרצו לכתוב את תוכן ההודעה שאתם שולחים.

רוצים נוסחה לטקסט שיווקי מנצח? לחצו כאן!

גם כאן יש לכם אופציות כמו בסעיף הקודם, למשל תזמון הודעת ה-SMS שאתם שולחים.

הוספת חתימה

בנוסף, יש לכם אופציה נחמדה שבה תוכלו להוסיף חתימה שלכם בסוף ההודעה, לדוגמא:

“שיהיה חג שמח, רונן ירקות”.

הוספת חתימה גורמת לכם להזדהות בקלות אל מול הלקוח.

ניתן לקבל מידע נוסף בסרטון הבא בעמוד היוטיוב שלנו.

התרשמתם מהמערכת שלנו? הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו 8715*