קו שני על אותו מכשיר סלולרי, איך זה עובד?

לא פעם הינו שמחים שיהיה לנו מספר נוסף על אותו מכשיר נייד שברשותנו. המספר הנוסף שונה מהמספר בו אנו עושים שימוש יומיומי מגוון סיבות אפשריות כגון: פרסום מוצר או שירות באתר פומבי, יצירת קשר עם בני זוג שאינם קבועים במסגרת דייטים, צורך בהפרדה בין חיים אישיים ועבודה ועוד סיבות אשר לכולן משותף הצורך בשמירה על פרטיות המספר הקבוע שלנו.

עם כל הרצון לשמירה על פרטיותנו, כיום, פניה ממספר חסוי זוכה לחשדנות ממקבל השיחה ובמקרים רבים עתידה לא להיענות, ולכן יש צורך בפניה ממספר טלפון, גלוי, שניתן לחזור אליו ואף לשמור אותו לשימוש עתידי ממקבל השיחה במסגרת שירות מתמשך. על מנת ליהנות משני העולמות ולהתקשר ממספר שונה, עלינו לרכוש כרטיס סים ומכשיר טלפון נוסף והתהליך הופך מורכב ומסורבל.

ובכן, כיצד נוכל לבצע שיחה ממספר שונה באמצעות הורדת אפליקציה בלבד?

המספר הנוסף

אלטרנטיבות, מי מהן באמת עובדת?

כיום, ישנן מספר אפשרויות לקבלת קו שני נוסף. לעיתים, אפשרויות אלו עלולות לגרור עלויות חיוב גבוהות וברוב המקרים אף מסתמנות כלא יעילות ומסורבלות לשימוש. האלטרנטיבה השכיחה לקו שני, הינה רכישת קו סלולרי מאחת החברות הסלולריות הקיימות. חלק מצומצם מאוד של מכשירים סלולריים מאפשר הכנסת כרטיס סים נוסף, אולם מדובר במכשירים ייחודיים ובמספר דגמים מצומצם.

רוב המכשירים אינם מאפשרים שימוש זה ולכן, יהיה עלינו לרכוש מכשיר טלפון נוסף אשר ישמש כמכשיר ייעודי להוצאת שיחות מכרטיס הסים שנרכש ויגרור את הצורך לשאת שני מכשירים עם אי הנוחות הברורה הכרוכה בכך. אפשרות נוספת היא הצטרפות לשירותי קו נוסף, המאלצים הוספת קידומות מיוחדות בטרם הוצאת שיחה. לרב מדובר בשירותים מסורבלים הכרוכים בעלות גבוהה יחסית, וכאלו שאינם מעניקים מענה מידי למשתמשי הקצה.

אפליקציית “המספר הנוסף” – קו שני מיידי, דיסקרטי וניתן להחלפה בקלות

רוצים להוציא שיחה ממספר טלפון נייד נוסף אמיתי, בר החלפה בכל עת, במסלול התואם את שימושיכם וצרכיכם המשתנים?

אנו בחברת סלקט מבינים את הצורך בהוצאת שיחה ממספר שונה, דיסקרטי כזה שאיננו מוכר למקבל השיחה, או מקושר ישירות למחייג ולכן, פיתחנו את אפליקציית המספר הנוסף. הורדת האפליקציה פשוטה וידידותית, היא ניתנת להורדה בחנויות השונות של גוגל ואפל, כשבסיום ההרשמה מתקבל קו שני נוסף על-גבי המכשיר הסלולרי הנמצא ברשות המשתמש.

היתרון המובהק של האפליקציה הינו יכולתה לספק איכות שיחה זהה לשיחה המבוצעת בשימוש בכרטיס סים, לעומת האיכות הנמוכה של שיחות המבוססות  VOIP והתלויות באיכות רשת האינטרנט, המוצעות באפליקציות האחרות.

בנוסף, אפליקציית המספר הנוסף מציעה מבחר פיצ’רים ויכולות נוספות כגון: הקלטת שיחות, חסימת קבלת שיחות, היכולת להפנות למספר אלטרנטיבי בשעות נבחרות ועוד.

במידה ואתם בעלי עסק ויש לכם שירות מספר כוכבית מקוצר, תוכלו לקשרו ישירות למספר הנוסף ובכך לקוחות אשר יחייגו אל הכוכבית יגיעו ישירות לקו הסלולרי השני שיצרתם.

אל תהססו לשאלות אותנו שאלות, נשמח לסייע וזמינים עבורכם בטלפון 8715*.