כניסה למערכת

שאלות ותשובות – שימוש בחו"ל

  • בניסיון חיוג, אני מקבל הודעת שגיאה "נא להפעיל אפשרות שימוש ב-VOIP" תחת ההגדרות"
    משמעות השגיאה היא כי בעת ניסיון חיוג מהאפליקציה, המערכת זיהתה כי המשתמש נמצא מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי (הסים) עליו מותקנת האפליקציה, וכן כי המשתמש רכש חבילה הכוללת אפשרות שימוש ב-VOIP. להפעלת מצב VOIP עליך לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> להפעיל את השימוש ב-VOIP. במידה ולא יצאת מחוץ לגבולות המדינה, יתכן ובמכשירך מופעלת אפליקציית VPN אשר מדמה גלישה באינטרנט מכתובת IP השייכת למדינה אחרת.
    תגיות:  #הודעה #התרעה #שגיאה #הודעת שגיאה #נוטיפיקציה #קבלת התרעה #קבלת שגיאה #VOIP #נא להפעיל #אפשרות שימוש #שימוש ב-VOIP
  • הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד

    על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

    1. וודא שהגלישה פתוחה
    2. וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
    3. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
    4. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
    תגיות: #לא עובדת #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה
    גם ב
  • כאשר אני נמצא בשיחה באפליקציה במצב VOIP, וישנה שיחה נוספת, במצב החזק (on hold) במכשיר הראשי, לא שומעים אותי בשיחה הפעילה
    השימוש בקלט המיקרופון של המכשיר תוכן באופן זה על ידי יצרן המכשיר – לשיחת GSM, הנמצאת במצב החזק על מכשירך, יש עדיפות גבוהה יותר לשימוש במיקרופון, מאשר לשיתוף המיקרופון עם אפליקציות VOIP.
    תגיות: #VOIP #לא שומעים #אין שמע #שתי שיחות #שיחה נוספת #שיחה אחרת #שיחה במצב החזק #מצב החזק #on hold
  • כאשר אני מחייג מהאפליקציה במצב VOIP, האפליקציה קורסת
    ככל הנראה ברשותך מכשיר מדגם HUAWEI עם גרסת Android 5 – לצערנו, עקב מגבלת דגם מכשיר זה, לא ניתן לבצע חיוג VOIP מהאפליקציה.
    תגיות: VOIP# HUAWEI # Android 5# #אפליקציה קורסת #תקלה #אין שיחות #שיחה יוצאת #שיחות יוצאות #חיוג #לא יכול לחייג
  • האם שירות המספר הנוסף הקיים על מכשיר יעבוד גם בחו"ל?
    ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי. להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות התומכת באפשרות זו בחנות האפליקציה(כלל החבילות, חוץ מחבילת 120 דקות, תומכות באפשרות של שימוש ב-VOIP). לאחר הרכישה על המשתמש לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> הפעלת שימוש ב-VOIP.  וודאו כי החבילה שרכשתם מאפשרת שימוש במצב VOIP! היכולת להפעיל את המצב תלויה בגודל החבילה ובמדינה בה התקנת את האפליקציה. כמו כן, קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף עבור משתמשים ללא חבילה הכוללת שימוש ב-VOIP, תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת שיחות בחו"ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא. שירות שיחות תקין תלוי בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו"ל ומפעיל הרשת של המנוי. שימו לב, כי מכיוון שהמספר הנוסף עושה שימוש בשיחות וגלישה של המספר הראשי, אנו ממליצים בעת השהיה בחו"ל להפעיל את האפליקציה במצב VOIP על גבי סים מקומי או Wi-Fi, ולא על גבי סים במצב נדידה (Roaming), זאת על מנת להימנע מחיובים חריגים אצל מפעיל הרשת אליו משתייך הסים.
    תגיות: #בחו"ל  #בחול  #בחוץ לארץ  #מחוץ לישראל  #לא בישראל  #לא רק בישראל
  • האם ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ראשי שאינו ישראלי?

    ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.


    תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • האם ניתן להגדיר מספר שאינו ישראלי בתור המספר הנוסף באפליקציה?
    בנוסף לאפשרות לרכישת מספר נוסף ישראלי, ניתן לרכוש גם מספר נוסף הולנדי.
     תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • האם ניתן לקבל שיחות מחו"ל למספר הנוסף?
    ניתן לקבל שיחות שחויגו ממספרים זרים / מספרי חו"ל למספר הנוסף. חשוב לזכור, כי שיחה ממספר חו"ל שמתבצעת למספר נוסף ישראלי הינה שיחת חו"ל עבור מי שמחייג מחו"ל למספר הנוסף.
    תגיות: #שיחות נכנסות  #לקבל שיחות  #לקבל שיחה  #מספר חו"ל  #מספר חול  #מספרי חו"ל  #מספרי חול  #מספר זר  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי  #מספר בחו"ל  #מחוץ לארץ  #מחוץ לישראל
  • האם ניתן להוציא שיחות מהמספר הנוסף למספרים זרים / מספרי חו"ל?
    ניתן לרכוש מספר נוסף הולנדי ולהוציא באמצעותו שיחות למספרים בתוך הולנד(בחבילה הבסיסית) או למספרים גם בתוך הולנד וגם למספרים במדינות האיחוד האירופי(בשתי החבילות המורחבות יותר).
    תגיות: #שיחות יוצאות  #להוציא שיחות  #להתקשר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #מספרי חו"ל  #מספרי חול  #מספר זר  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי  #מספר בחו"ל  #לחוץ לארץ  #לחוץ לישראל
  • רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?
    ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP.
    תגיות: #VOIP#  SIP  #אינטרנט  #Voice over IP
  • האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?
    המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
    תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
  • איני מוצא את האפליקציה בחנות Google Play

    הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.

    אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:

    • נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
    • לוחצים על Clear data
    • לוחצים על Force stop
    • נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא מוצא  #לא מוצאת  #לא נמצאת  #לא קיימת  #לא יכול למצוא  #לא יכולה למצוא  #לא מצליח למצוא  #לא מצליחה למצוא
  • אין לי אפשרות להוריד את האפליקציה מחנות google play במדינה בה אני נמצא/ת. האם ניתן לקבל קובץ התקנה (APK) שלא דרך החנות?

    הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא יכול להתקין  #לא יכולה להתקין  #לא מצליח להתקין  #לא מצליחה להתקין  #קובץ התקנה  #קובץ להתקין  #לשלוח קובץ  #לקבל קובץ
  • רכשתי שירות subscription מתחדש, והחלפתי מכשיר טלפון. כיצד ניתן להעביר את שירות המנוי באפליקציה בין שני המכשירים?

    במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון.האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:

    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).

    את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלבי העברת חשבון: – בחירת חשבון לניהול החבילה

    • במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים, הישן והחדש, חבילת מנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש.
    • במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש.
    • גם במקרה של מעבר מ-Android ל-IOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת.

    – אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש, האשף ינחה להסיר אותו, באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים.– לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת שיחות ו-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה/התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים.

    תגיות: #מנוי  #מתחדש  #subscription #להעביר  #החלפתי  #להחליף  #מכשיר חדש  #SIM חדש  #לבטל  #Paypal  #פייפל