שקט, מקליטים!

בשנים האחרונות העולם התקדם ורבים מאתנו עברו להקלטת הודעות קוליות ושליחתן בפלטפורמות חברתיות שונות, כמו WhatsApp, לנמען אשר נמצא מהעבר השני. בקליק אחד מבלי להקליד הודעות SMS כתובות, פשוט מקליטים ושולחים, כמה נפלא. נשאלת השאלה, האם ניתן להמיר את היכולת המופלאה של שליחת הודעה קולית לקהל הלקוחות גם בעולם העסקי? בכתבה הבאה נסביר כיצד ניתן לבצע זאת ומהן האפשרויות השונות העומדות לרשותנו.

מה אנו יודעים על עולם ה-SMS

כבעלי עסקים המבצעים שליחת SMS בתפוצה, חשוב שתדעו כי ישנם קהלים שאינן נגישים לסמס:

  • טלפון סלולרי כשר

הלקוחות מהמגזר החרדי מחזיקים בטלפון כשר. הטלפון הכשר מוגבל בין היתר לקבלת הודעות SMS ולכן לקוחות מסוג זה לא מקבלים הודעות כתבות.

  • בעלי נגישות

סוגי לקוחות שהנם בעלי מוגבלות ראייה יתקשו לקרוא את תוכן ההודעה שקיבלו, דבר אשר יכול למנוע את העברת המסר שנשלח.

  • שליחת SMS למספר טלפון נייח

שליחת הודעת SMS למספר טלפון נייח איננה אפשרית. לעיתים, קורה שבעלי עסקים שולחים הודעות כתובות ליעדים נייחים בשוגג. הדבר קורה כאשר מתבצעת שליחה לכמות גדולה של נמענים מתוך רשימה שנאספה ונטענה אל מערכת השליחה.

המרת טקסט לקול – הייתכן?

מערכת שליחת ההודעות של סלקט מעניקה ללקוחותיה מגוון אפשרויות שליחה שונות. במערכת תוכלו לשלוח הודעה כתובה ולבחור לבצע המרה של טקסט שכתבתם להודעה קולית, לבחור בקול נשי או גברי ואף לקבוע את מהירות הקראת ההודעה. מדובר ביכולת חדשנית במיוחד הנקראת TTS (Text to Speech), או בעברית המרת טקסט לקול. בלחיצה על כפתור השליחה הנמען יקבל שיחת טלפון ובמענה לה המערכת תשמיע את ההודעה שכתבתם. מדובר בפתרון אפקטיבי במיוחד המספק מענה לקהלים שצוינו קודם לכן. לקוחות בעלי טלפון כשר יוכלו לקבל את הודעתכם, בעלי מוגבלות ראייתית יקבלו את המסר שהועבר, ואילו שליחה למספר נייח תתקבל כשיחת טלפון רגילה.

הודעות קוליות AS-IS

יכולת שליחה נוספת מאפשרת ללקוח להעלות קובץ הקלטה למערכת השליחה והעברתו בתפוצה ללקוחות. בשליחת ההודעה כלל הנמענים יקבלו שיחת טלפון שבמענה לה תושמע ההקלטה. הדבר מוכר לנו לדוגמא בעת תקופת בחירות, כאשר אנו מקבלים שיחת טלפון ממספר לא מוכר שבמענה לה מושמעת הודעתו של המועמד.

מערכת שליחה עוצמתית מבית סלקט

מערכת השליחה החכמה מבית סלקט תספק עבורכם את המענה המידי לכל סוגי השליחה האפשריים. בין אם מדובר בשליחת הודעות SMS, TTS, Mail או הודעות קוליות. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר היום בטלפון 8715*.