שליחת SMS לעסקים

איך מבצעים שליחת SMS לעסקים ואיך נהיה בטוחים שהוא מגיע ליעדו מבלי להיחסם? לאיזה חברה פונים כדי לרכוש מערכת לשליחת הודעות? הגיע הזמן להרחיב את מאגר הלקוחות של העסק שלך. הגיע הזמן לפנות גם לעסקים ולא רק ללקוחות פרטיים. הרחבת מעגל הלקוחות הוא חשוב בהתנהלות של עסק. לקוחות וותיקים בשלב מסוים, מפסיקים באופן טבעי את ההתקשרות שלהם עם העסק ולכן חשוב תמיד להיות עם יד על הדופק על מנת לא להישאר עם מעט מידי לקוחות.

שליחת SMS לעסקים

חברה המתמחה בשליחת SMS עבור עסקים

על מנת לרכוש שירות שליחת מסרונים לעסקים, שירות שיהיה אמין ויעיל, יש לפנות אך ורק לחברה מוכרת ובעלת רישיון מוכח ממשרד התקשורת. העדרו של רישיון כזה עלול ליצור בעיות, בין השאר חסימה של לקוחות את המסרונים. הודעות המגיעות דרך שירות של חברה המחזיקה ברישיון יגיעו ליעדן ב-99.9% מהמקרים לעומת 30% מחברה ללא רישיון.

סלקט – פתרונות תקשורת לעסקים

חברתנו מחזיקה ברישיון מתאים ממשרד התקשורת ואנשינו הטכניים הם מקצועיים, מוסמכים ומנוסים. אצלנו תקבלו שירות מהיר ואדיב מתוך היכרות מקיפה של התחום והאפשרויות, העומדות בפניכם. מגוון מוצרים כמו מספר כוכבית מקוצר, קו שני, הודעות קוליות, דפי נחיתה סלולריים, שליחת SMS לעסקים ועוד, עומדים לרשותכם ויכולים לשדרג מאוד את התקשורת הרציפה עם הלקוחות.

שליחת SMS לעסקים מגדילה את היקף המכירות

כבר מזמן הוכחה יעילותם של ההודעות הכתובות. לעומת שיחת מכירה טלפונית, ההודעה הכתובה מכילה את כל האינפורמציה הדרושה כדי שהלקוח ירים את הכפפה. ההודעה הכתובה מגיעה ישר ללבו של הלקוח מבלי שהוא מרגיש מאוים או תחת מכבש לחצים המופעל בידי משווקים אגרסיביים.
לכן היום כבר ברור שתרומתם של המסרונים ללקוחות היא משמעותית.

אל תישארו מאחור

עסקים המסתפקים במנגנוני השיווק הרגילים והמיושנים נשארים מאחור והיקף המכירות שלהם קטן משמעותית מהעסקים המדביקים את קצב התפתחות השוק. הטכנולוגיה מתפתחת במהירות בלתי נתפסת ומציעה לנו חדשות לבקרים מוצרים חדשים. מכירות טובות ובהיקף רחב הן תוצר של מקצוענות הכוללת הכרה מעמיקה עם עולמם של הלקוחות, יסודיות, תעוזה, נכונות להתחדשות, חשיבה מחוץ לקופסה ועוד.

שליחת SMS לעסקים כמקפצה של העסק שלך

חשיבה נכונה על ניסוח מסרונים לעסקים כלקוחות פוטנציאליים, יכולה ממש לחולל פלאים. עולם השיווק טומן בחובו לא מעט פסיכולוגיה והבנה בהתנהגות אנושית. טקסט נכון משולב בפעולה נכונה, ויש לנו מפתח לליבו וכיסו של הלקוח.

במספר 8715*, אנו בסלקט נקשיב ליעדים שהצבת לעצמך ונראה איך להגיע לשם יחדיו.