שליחת SMS לרשימת תפוצה תוך הגדלת החשיפה

מה ההבדל בין שליחת SMS ללקוחות קיימים לבין הודעה הנשלחת ללקוחות חדשים? איך מגדילים את אחוזי ההגעה של ההודעות אל הנמען?

רשימת תפוצה משמשת בעלי עסקים בהעברת הודעות חשובות. עם זאת, יש הבדל בין רשימת תפוצה של לקוחות קיימים לבין רשימת תפוצה של אנשים שעשויים להתעניין במוצר או בשירות ולמעשה להפוך ללקוחות חדשים. אם רוצים להגדיל את הסיכוי שההודעה תשיג את מטרה ותביא לגיוס לקוחות חדשים, צריך לנסח כל הודעה בהתאם. כמו כן, חשוב להשתמש בפלטפורמה המתאימה שתגדיל גם היא את אחוזי ההצלחה של הודעות SMS.

SMS שולחים עם סלקט

סלקט מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים ועוזרת לך להתרחב ולצמוח: אנו מאפשרים לך להשתמש במערכת משוכללת המאפשרת שליחת הודעות SMS ללקוחות חדשים – או כאלה שעוד לא הפכו ללקוחות.

אצלנו, העסק שלך מגובה במעל 60 עובדים עם ידע טכני נרחב וה-SMS נשלח דרך מפעיל סלולרי וירטואלי עם רישיון של משרד התקשורת. כתוצאה מכך, אנו מגיעים לאחוזי הצלחה מרשימים ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

הכנת רשימת תפוצה חדשה

את רשימת התפוצה של קהלי יעד שעשויים להתעניין במוצר או בשירות של העסק מכינים על בסיס מידע מנומק. קודם כל, אפשר לאסוף “לידים” מקמפיין שיווקי ספציפי ולבנות רשימת תפוצה שתשרת את העסק בטווח הקצר והארוך. על בסיס רשימת תפוצה כזו, ניתן לנסח הודעות שפונות אך ורק ללקוחות חדשים עם מבצעים מיוחדים או הודעות שמניעות אותן לפעולה בערוצי תקשורת אחרים – כמו למשל ביקור בחנות או באתר האינטרנט.

שנית, כדאי להכין רשימת תפוצה נפרדת של אנשים שהיו לקוחות של החברה או העסק אבל עזבו אותה. כאן, הדגש הוא על ניסוח הודעת SMS שתזכיר לאותם לקוחות מדוע מלכתחילה הם היו מעוניינים במוצר או בשירות: כמו לדוגמא בגלל המחיר, הזמינות וכן הלאה.

מה עושים עם רשימת התפוצה?

ברשימת התפוצה שכוללת בתוכה פרטים על מספרי טלפון ניידים משתמשים על מנת לשלוח הודעות SMS. בניגוד לדואר אלקטרוני שקשה לדעת לאן הוא יגיע וכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחריו, הודעת SMS מנוטרת מהרגע הראשון והיעד שלה הוא בכל מקרה הנייד הצמוד ללקוח.

במילים אחרות, רשימת תפוצה מאפשרת ליהנות מהיתרונות של SMS ולשלוח אותו לכמות גדולה של אנשים בעת ובעונה אחת. כך עסקים מתרחבים במינימום מאמץ ומקסימום תועלת וכך הם גם יכולים למקד את המשאבים שלהם בגיוס לקוחות. במקביל, שליחת SMS לרשימת תפוצה חדשה לא אמורה לבוא על חשבון האפשרות לשלוח הודעות כאלה גם לרשימת תפוצה של לקוחות קיימים.

איך המערכת משפיעה על המסר?

אבל מה שקורה מאחורי הקלעים של מערכת SMS לשליחת הודעות חשובה לא פחות מהאופן שבו מנסחים אותן. נכון להיום, בעלי עסקים שרוכשים מערכת SMS דרך חברה שאין לה רישיון מפעיל סלולרי וירטואלי מסוג MVNO של משרד התקשורת – למעשה גורמים לכך שההודעות יסווגו כ”הודעות תוכן חיצוניות”. בפועל, הודעות כאלה נחסמות אוטומטית אצל הרשתות הסלולריות ועבור לקוחות שביקשו לא לקבל אותן.

מנגד, מערכת SMS של חברה עם הרישיון הרלוונטי תסווג את ההודעות כ”הודעות מפעיל”. הסיווג הזה מגדיל משמעותית את אחוזי הגעת ההודעות אל היעד וכך גם משפיע על העברת המסר.

שליחת SMS לרשימת תפוצה מתחילה כאן

נציגי סלקט יסבירו לך על הבדלים בין מערכות לשליחת הודעות ועל פתרונות התקשורת שרלוונטיים עבורך. אם הגעת למסקנה שהעסק צריך להתקדם, נשמח לקבל פרטים בשביל לעזור לך לבצע שליחת SMS לרשימת תפוצה של לקוחות חדשים וקיימים כאחד.