תוכנה לשליחת SMS

מה התכונות הנדרשות לטובת שליחת SMS? איזה מפרט טכני נדרש כדי להפעיל תוכנה כזו? למה חשוב לשלוח SMS במערכת פשוטה וקלה לתפעול?

תוכנה ייעודית לשליחת הודעות SMS יכולה לשרת בעלי עסקים בתחומים שונים במשק. מטרת התוכנה היא לסייע בשליחת כמויות גדולות של SMS לרשימת נמענים ספציפית, כמו גם להפיץ מסרים שיווקיים בהתראה קצרה. עם זאת, יש הבדלים בין סוגי התוכנות שבהן ניתן להשתמש וכדאי להכיר אותם.

התוכנה שלנו צריכה להיות חלק מהעסק שלך

בחברת סלקט מעמידים לרשותך נציגי שירות שידריכו אותך לגבי שימוש נכון בתוכנה לשליחת SMS. עם ניסיון של מעל 19 שנה וכמות של 60 עובדים, באפשרותך לחסוך זמן יקר וכמובן הוצאות מיותרות. אנו מזמינים אותך לשיחת היכרות ובטוחים שנוכל למצוא פתרון תקשורת שמתאים לעסק שלך.

תכונות מובילות של תוכנה לשליחת SMS

תוכנה בסיסית שמיועדת לטובת שליחת הודעות SMS כוללות בראש ובראשונה אפשרות לניהול רשימות תפוצה. במקום לבחור בנפרד את רשימת הנמענים, אפשר להגדיר רשימת תפוצה ולהשתמש בה בלחיצת כפתור. כמו כן, במערכת מובילה קיימת אפשרות לניסוח SMS בהתאמה אישית לנמען, פונקציית ניהול הודעות שמורות ואפילו תכונה של שליחת SMS אוטומטי בימי הולדת.

סטטיסטיקה מאחורי שליחת SMS

תוכנה מתקדמת של שליחת הודעות SMS מציעה גם ממשק תפעול נוח ומעקב אחר סטטיסטיקה. בעזרת הסטטיסטיקה ניתן להפיק דוחות, לבדוק אחוזי המרה של הודעות SMS לפעולה מסוימת ולתכנן את מסגרת התקציב אחת לתקופה. למעשה, האפשרות של הפקת סטטיסטיקה ודוחות היא בין היתרונות המובהקים של שימוש בתוכנת SMS לעומת שליחת הודעות בצורה הרגילה.

חשיבות התפעול במערכת שליחת SMS

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד זקוקים למערכת שליחת הודעות נוחה לתפעול. התפעול הנוח חוסך זמן יקר עבור בעלי עסקים, הוא מונע טעויות והוא גם מאפשר ניצול אופטימאלי של התכונות הקיימות במערכת. אם למשל בעלי העסקים לא מחזיקים ברקע טכני מקיף, תפעול ידידותי יעזור להם לשלוח הודעות SMS לעשרות ומאות הודעות בלי לסכן את התדמית שלהם.

אנחנו תומכים בך עוד לפני שההודעה יוצאת לדרך

סלקט מספקת פתרונות תקשורת שונים ובהם מספרי כוכביות, דפי נחיתה סלולריים ומערכות שונות לשליחת SMS. כתוצאה מכך, יש לנו ידע מקיף וניסיון מוכח עם עבודה שוטפת מול שורה ארוכה של עסקים. בחיוג למספר 055-7005555 או בהשארת פרטים באתר נוכל לצרף גם אותך למערכת המתקדמת ולבחור עבורך תוכנה לשליחת SMS בהתאמה אישית.