כניסה למערכת

האם ניתן להירשם עם יותר ממספר טלפון אחד לווטסאפ?

ניתן להירשם עם המספר הנוסף לווטסאפ, אולם חשוב להכיר את ההבדלים בין שתי האפליקציות של ווטסאפ. לווטסאפ יש שתי אפליקציות ווטסאפ מסנג'ר מאפשר רישום רק עם מספר נייד – קידומת 05 באנדרואיד – ניתן להירשם עם שני מספרים שונים. באייפון – ניתן להירשם רק עם מספר אחד. ווטסאפ ביזנס ניתן להירשם עם מספר נייד (קידומת […]

אני לא מקבל את קוד הרישום לווטסאפ

בדקו האם אתם מקבלים סמסים רגיל למספר הנוסף. בדקו זאת ע"י שליחת סמס מהמספר הרגיל שלכם, למספר של האפליקציה. אם לא קיבלתם את הסמס, ככל הנראה לא נתתם לאפליקציה גישה להתראות ולכלל ההרשאות.   הסבר לגבי מתן הרשאות: כניסה להגדרות הטלפון >>> יישומים >>> המספר הנוסף (או num2) >>> עדכונים/התראות >>> אפשר הכל   לאחר […]

אני לא מקבל את קוד רישום לאפליקציה שאני מנסה להירשם אליה

בדקו האם אתם מקבלים סמס רגיל למספר הנוסף. בדקו זאת ע"י שליחת סמס מהמספר הרגיל שלכם, למספר של האפליקציה.   אם לא קיבלתם את הסמס, ככל הנראה בעת ההרשמה לא נתתם לאפליקציה גישה להתראות/עדכונים ולכלל ההרשאות.     כיצד לאפשר גישה להרשאות/עדכונים   אנדרואיד כניסה להגדרות הטלפון >>> יישומים >>> המספר הנוסף או(num2) >>> עדכונים/התראות […]

כיצד ניתן להגדיר תא קולי באפליקציה?

על מנת להגדיר תא קולי עם פתיח אישי, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות : באפליקציה ,תחת לשונית אפשרויות  (אייקון של גלגל שיניים במסך הראשי) –> מפעילים את התא הקולי ( מעבירים את הכפתור לירוק ) –> מתחת לתא הקולי ישנם 2 שדות: דואר אלקטרוני –> יש לעדכן את כתובת המייל שלך, אליה יגיעו ההקלטות שיושארו בתא הקולי […]

אפשרות "שיחה קבוצתית"

הפיצ'ר של "שיחה קבוצתית" מאפשר לכם להפנות כל שיחה שתכנס אליכם, לכמה מספרים נוספים אחרים.   לדוגמא, אם יש לכם טלפון של מוקד מכירות ששייך לאפליקציית המספר הנוסף ולכל הנציגים שלכם גם יש את אפליקציית המספר הנוסף, תוכלו לגרום לכך שכל שיחה שתכנס אליכם, תצלצל אצל כולם ומי שיענה ראשון ייקח את השיחה.   לחילופין, תוכלו […]

כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך…" מה עליי לעשות?

בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר […]

רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה

כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר. תגיות: #קניתי  #שילמתי  #לא עובד  #לא קיבלתי  #לא התעדכן  #פרימיום  #Premium  #שירות בתשלום  #לא מצליח