האם ניתן להירשם עם יותר ממספר טלפון אחד לווטסאפ?
לווטסאפ יש שתי אפליקציות: ווטסאפ מסנג'ר(הווטסאפ הרגיל שכולם מכירים). ווטסאפ ביזנס. בווטסאפ ביזנס אי אפשר להיות עם יותר משני מספרים על אותו המכשיר. בווטסאפ מסנג'ר באייפון ניתן להירשם רק עם מספר אחד. בווטסאפ מסנג'ר באנדרואיד ניתן להירשם עם עד שני מספרים באותו המכשיר. להסבר כיצד לבצע זאת באנדרואיד, כנסו לקישור הבא: ווטסאפ – חשבונות מרובים […]
אני לא מקבל את קוד הרישום לווטסאפ
בדקו האם אתם מקבלים סמסים רגיל למספר הנוסף. בידקו זאת ע"י שליחת סמס מהמספר הרגיל שלכם, למספר של האפליקציה. אם לא קיבלתם את הסמס, ככל הנראה לא נתתם לאפליקציה גישה להתראות ולכלל ההרשאות. הסבר לגבי מתן הרשאות, ניתן למצוא בקישורים הבאים: מתן הרשאות – אייפון מתן הרשאות – אנדרואיד לאחר מתן ההרשאות, המתינו עשר דקות […]
אני לא מקבל את קוד רישום לאפליקציה שאני מנסה להירשם אליה
בדקו האם אתם מקבלים סמסים רגיל למספר הנוסף. בדקו זאת ע"י שליחת סמס מהמספר הרגיל שלכם, למספר של האפליקציה. אם לא קיבלתם את הסמס, ככל הנראה לא נתתם לאפליקציה גישה להתראות ולכלל ההרשאות. הסבר לגבי מתן הרשאות, ניתן למצוא בקישורים הבאים: מתן הרשאות – אייפון מתן הרשאות – אנדרואיד אם גם לאחר מכן, לא קיבלתם […]
אני לא מקבל את קוד הרישום לטלגרם
נכון לחודש יוני 2025, אפליקציית טלגרם לא מצליחה לשלוח קוד אימות בסמס או בשיחה קולית למספר הנוסף.
האם ניתן להירשם עם המספר הנוסף לווטסאפ?
ניתן להירשם עם אפליקציית המספר הנוסף לווטסאפ מסנג'ר רגיל, או לווטסאפ ביזנס.
כיצד ניתן להגדיר תא קולי באפליקציה?
על מנת להגדיר תא קולי עם פתיח אישי, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות : באפליקציה ,תחת לשונית אפשרויות (אייקון של גלגל שיניים במסך הראשי) –> מפעילים את התא הקולי ( מעבירים את הכפתור לירוק ) –> מתחת לתא הקולי ישנם 2 שדות: דואר אלקטרוני –> יש לעדכן את כתובת המייל שלך, אליה יגיעו ההקלטות שיושארו בתא הקולי […]
האם ניתן לרכוש יותר ממספר נוסף אחד באפליקציה?
ניתן לרכוש עד 20 מספרים נוספים באפליקציה. בכדי לעשות זאת עקבו אחר ההסברים הבאים לאנדרואיד ולאייפון.
אפשרות "שיחה קבוצתית"
הפיצ'ר של "שיחה קבוצתית" מאפשר לכם להפנות כל שיחה שתכנס אליכם, לכמה מספרים נוספים אחרים. לדוגמא, אם יש לכם טלפון של מוקד מכירות ששייך לאפליקציית המספר הנוסף ולכל הנציגים שלכם גם יש את אפליקציית המספר הנוסף, תוכלו לגרום לכך שכל שיחה שתכנס אליכם, תצלצל אצל כולם ומי שיענה ראשון ייקח את השיחה. לחילופין, תוכלו להגדיר שהשיחה […]
כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך…" מה עליי לעשות?
בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר […]
רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה
כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר. תגיות: #קניתי #שילמתי #לא עובד #לא קיבלתי #לא התעדכן #פרימיום #Premium #שירות בתשלום #לא מצליח