אנא בדוק את ההגדרות הבאות:
- ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה
הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data. יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications. במכשירים בעלי מערכת הפעלה של Android, ניתן להיכנס להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> למצוא את אפליקציית Num2 >> לעבור להרשאות ולוודא כי ההרשאה ניתנה. לקוחות iPhone יכולים לבדוק את הגדרות קבלת התראות במכשירכם במדריך הבא בעברית או באנגלית. חפשו במדריך 'עדכונים עבור אפליקציות ספציפיות' / notifications for specific apps.
- ווידוא כי לא מוגדר מצב "רשימת מותרים" באפליקציה
מצב "רשימת מותרים" חוסם את השיחות וההודעות הנכנסות, פרט לרשימה סגורה של מספרים ספציפיים. עליך לוודא כי מצב זה לא מוגדר באפליקציה. ניגשים לתפריט הראשי באפליקציה >> הגדרות >> חסימת מספרים יש לוודא כי ההגדרה היא "רשימת חסומים". במידה וההגדרה הקיימת היא "רשימת מותרים", יש לשנות אותה ל"רשימת חסומים".
- ניתן לנסות להסיר התקנה ולהתקין מחדש. לפני הסרה והתקנה מומלץ לעשות גיבוי ליומן שיחות וספר טלפונים של היישום.
- לעתים בעיה זו תתלווה בבעיית זיהוי מתקשר בשיחות נכנסות – מומלץ לבדוק לפי שלבים בשאלה ' בקבלת שיחות, במקום זיהוי המתקשר האמיתי, מופיע המספר הנוסף כמקור השיחה'.
במידה וכל השלבים בוצעו אך עדיין לא ניתן לקבל הודעות SMS, יש לפנות אלינו במייל num2@cellact.com