מצב בו איננו מקבלים שיחות נכנסות למספר הנוסף, יכול לנבוע מהגורמים הבאים:
נגמרה לנו חבילת השיחות
ברגע שניצלנו את כלל יתרת דקות השיחה היוצאות בחבילה שלנו, לא נוכל לקבל גם שיחות נכנסות.
ע"י כניסה לתפריט האפליקציה, נוכל לראות בחלק העליון מה יתרת הדקות שלנו.
ניתן להמתין עד למועד חידוש החבילה שלנו, או לבטל את החבילה הנוכחית ולרכוש חבילת שירות חדשה.
חסימות שנגרמות מהגדרות בסים שלנו
מספר הסים שלנו(המספר אליו קיבלנו את קוד הרישום לאחר הורדת האפליקציה) חסום לשיחות נכנסות.
הגדרנו את המספר הנוסף כמספר חסום בסים שלנו. יש לבטל את החסימה כדי לקבל שיחות נכנסות. (ניתן לחפש בגוגל, לפי סוג המכשיר שלנו, כיצד חוסמים מספרים וכיצד משחררים מספרים שחסמנו).
יש לנו מכשיר עם שני סימים. והסים שנרשמנו איתו לאפליקציה כבוי. – יש להפעיל את הסים.
חסימות שנגרמות מהגדרות שהגדרנו באפליקציה
הגדרנו חסימה או הפניה לשיחות נכנסות בתוך האפליקציה.
עברו למסך אפשרויות ובדקו האם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף, או לפי תזמון:
לביטול ההגדרה, ולמעבר לקבלת שיחות מכלל המספרים, עברו למצב "רשימת חסומים".