עליך לבדוק אם הגדרת דחיית שיחות או הפניית שיחות גורפת או בשעות מסוימות: עבור למסך אפשרויות ובדוק אם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף או לפי תזמון.

או

בנוסף, בדקו האם מוגדר באפליקציה מצב “רשימת מותרים” – מצב בו כל השיחות הנכנסות נחסמות, מלבד שיחות ממספרים ספציפיים. לביטול ההגדרה, ולמעבר לקבלת שיחות מכלל המספרים, שנו לרשימת חסומים:

תגיות: #לא מקבל שיחות  #שיחות נכנסות  #תקלה  #תקלה בשיחות נכנסות  #קבלת שיחות  #תקלה בקבלת שיחות
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *