ראשית, בדקו האם הבעיה בשיחות הנכנסות מתרחשת כל הזמן או בשעות מסוימות. כעת עברו למסך אפשרויות ובדוק אם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף:
![](https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2020/06/SET_Block-calls-enhanced_HEB-134x300.jpg)
או לפי תזמון:
בנוסף, בדקו האם מוגדר באפליקציה מצב "רשימת מותרים" – מצב בו כל השיחות הנכנסות נחסמות, מלבד שיחות ממספרים ספציפיים. לביטול ההגדרה, ולמעבר לקבלת שיחות מכלל המספרים, עברו למצב "רשימת חסומים". ![](https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2020/06/2-300x185.png)
![](https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2020/06/1-300x241.png)
![](https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2020/06/2-300x185.png)