המספר הנוסף שהוגרל על ידי האפליקציה יישאר ללא שינוי במהלך תקופת הניסיון של 5 ימים, וגם לאחר תקופת הניסיון למשך 90 יום מרגע התקנת האפליקציה. אם משתמש לא רכש שירות Premium במשך תקופת הניסיון (5 יום) או במשך 90 יום לאחר התקנת האפליקציה – המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים, ובמידה ומשתמש יחליט לרכוש את השירות, הוא יקבל מספר אחר.

במידה ומשתמש רכש שירות Premium (שירות ללא הגבלה) המספר הנוסף יישאר אצלו לכל אורך תקופת השימוש שנרכשה, גם אם לא בוצע שימוש באפליקציה.

במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.

תגיות: #נשאר אצלי  #נשאר שלי  #הגבלת זמן  #כמה זמן  #לא משתמש  #לא השתמשתי  #לא אשתמש
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *