המספר הנוסף מוגרל על ידי מערכת בזמן רישום לאפליקציה ונמצא בשימושך, כאשר השימוש החינמי באפליקציה מוגבל לתקופת התנסות חד פעמית של 5 ימים.

בתום 5 ימים, לא  ניתן יהיה להמשיך להשתמש בשירות האפליקציה, אלא על ידי רכישת חבילת שירות בחנות האפליקציה. המספר שהוגרל למשתמש בעת הרישום, שמור למשך 3 חודשים, כך שאם רכשת חבילה בתוך 3 חודשים מההתקנה – תקבל את אותו המספר. בתום 3 חודשים מהתקנת האפליקציה, המספר חוזר למאגר מספרים פנויים, ובמקרה של רכישת שירות, תתבקש לבצע רישום מחדש ויתכן ויוגרל לך מספר אחר.

עבור משתמשים הרוכשים שירות Premium (ללא הגבלה) יישמר המספר הנוסף לכל תקופת השירות גם אם לא עושה בו שימוש בפועל. עם זאת, במידה והסתיימה תקופת שירות Premium והמשתמש לא חידש אותו, המספר יוחזר למאגר במקרה של אי שימוש בתום 3 חודשים.

תגיות: #לא עובד  #לא עובדת  #הפסיקה לעבוד  #אין שירות  #לא השתמשתי  #אי שימוש  #לחדש שירות  #להחזיר שירות  #3 חודשים  #שלושה חודשים  #90 יום
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *