לאפליקציית המספר הנוסף אין תא קולי. מה שיקרה באין מענה תואם את מה שקורה בשיחה לקו הראשי הפרטי:

  • אם יש משיבון הוא יענה ויש לקחת זאת בחשבון.
  • אם המספר בעקוב אחרי הוא יצלצל במספר אחר.
  • אם אין הפניה מיוחדת לא יהיה מענה.

מה שניתן לעשות: להעלות את מספר הצלצולים הנדרש לפני מעבר למשיבון כך שהשיחה לא תעבור למשיבון של המספר הראשי הפרטי. לחילופין ניתן לבטל תא קולי, או לאפיין את המשיבון כך שלא יציג את המספר הראשי.

תגיות: #פרטיות  #לא עונה  #לא עניתי  #אין מענה  #שיחה נכנסת  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #מענה קולי  #משיבון
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *