אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת, המכילה 500 דקות שיחה/SMS, או חבילת החלפת מספר נוסף – אפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש את החבילה הסטנדרטית (חבילה חודשית חד-פעמית או מתחדשת).

תגיות: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *