האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?
כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה. תגיות: #הגבלה #מוגבל #שיחות נכנסות #השיחות הנכנסות #בשיחות נכנסות #בשיחות הנכנסות #דקות שיחה
האם בעת ניוד מספר שלי לרשת סלקט לצורך הגדרתו כמספר הנוסף אפסיק לשלם למפעיל הנוכחי ואתחיל לשלם לכם תשלום חודשי?
בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. כמו כן, לאחר רכישת חבילת שירות במספר הנוסף, כל עוד יש ברשותך חבילה פעילה אתה משלם תשלום חודשי לחברת סלקט, עבור השימוש בשירות(בהתאם […]
האם אני יכול לנייד מספר הנמצא במסלול פריפייד/Prepaid (תשלום מראש) מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף?
לאפליקציית המספר הנוסף ניתן לנייד מספרים הנמצאים ברשת המקור במסלול Prepaid או Postpaid כאחד. תגיות: #להתנייד #לנייד #ניוד #פריפייד #Prepaid# Pre-paid #טוקמן #ביגטוק #HOTALK# Talk & go# Talk&Go# GOLANtalk# 012Talk #בתשלום מראש
האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם […]
האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?
משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il. יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך […]
האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?
קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום. תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר #לבחור מספר #לבחור את המספר […]
האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?
ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store. פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על […]
באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?
ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים. תגיות: #רשת סלולרית #רשת מפעיל #מפעיל סלולרי #להתנייד #לנייד #סלקט #סלקום #פלאפון #פרטנר #גולן #הוט
מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?
כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים. תגיות: #קבצים #הרשאת גישה #הרשאות גישה
אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה
עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום. תגיות: #יתרה #יתרות #יתרת שיחות #יתרת הודעות #יתרת סמס #יתרת SMS #יתרת מסרונים #ניצול #שימוש #כמה השתמשתי #כמה ניצלתי #חידוש חבילה #חידוש #לא התאפס #לא התעדכן