האם ניתן להשתמש במספר הנוסף רק עבור אפליקציות חיצוניות כמו WhatsApp וטלגרם? האם שירות זה הוא ללא עלות?
על מנת להפעיל את שירות המספר הנוסף וכן להירשם באמצעות המספר לשירות WhatsApp, יש לרכוש חבילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. שימו לב, כי המספר נשאר ברשות המשתמש כל עוד החבילה פעילה ובמקרה של סיום או ביטול החבילה המספר יוחזר למאגר המספרים הפנויים ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במקרה כזה על המשתמש הנוכחי לבטל את החשבונות […]
האם קיימת מגבלה בשיחות או SMS לאחר רכישת שירות Premium?
בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה. המערכת עושה שימוש גם בערוץ DATA (אינטרנט) של הקו הראשי, ותלויה בקיומה של חבילת אינטרנט למשתמש בעת הקמת שיחה או קבלת או […]
כיצד אוכל להבטיח שהמספר הנוסף שקיבלתי יישאר אצלי ולא יתחלף למספר אחר?
המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר […]
האם ניתן לשלוח הודעות SMS מהאפליקציה למספרים נייחים?
מהאפליקציה ניתן לשלוח הודעות SMS רק למספרים ניידים. תגיות: #הודעות SMS #הודעות סמס #מספר נייח #מספרים נייחים #מספר קווי #טלפון נייח #טלפון קווי #בזק #נייח #קווי #לשלוח הודעות
האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?
כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה. תגיות: #הגבלה #מוגבל #שיחות נכנסות #השיחות הנכנסות #בשיחות נכנסות #בשיחות הנכנסות #דקות שיחה
האם בעת ניוד מספר שלי לרשת סלקט לצורך הגדרתו כמספר הנוסף אפסיק לשלם למפעיל הנוכחי ואתחיל לשלם לכם תשלום חודשי?
בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. כמו כן, לאחר רכישת חבילת שירות במספר הנוסף, כל עוד יש ברשותך חבילה פעילה אתה משלם תשלום חודשי לחברת סלקט, עבור השימוש בשירות(בהתאם […]
האם אני יכול לנייד מספר הנמצא במסלול פריפייד/Prepaid (תשלום מראש) מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף?
לאפליקציית המספר הנוסף ניתן לנייד מספרים הנמצאים ברשת המקור במסלול Prepaid או Postpaid כאחד. תגיות: #להתנייד #לנייד #ניוד #פריפייד #Prepaid# Pre-paid #טוקמן #ביגטוק #HOTALK# Talk & go# Talk&Go# GOLANtalk# 012Talk #בתשלום מראש
האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם […]
האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?
משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il. יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך […]
האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?
קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום. תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר #לבחור מספר #לבחור את המספר […]