כניסה למערכת

רכשתי שירות subscription מתחדש, והחלפתי מכשיר טלפון. כיצד ניתן להעביר את שירות המנוי באפליקציה בין שני המכשירים?

במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת […]

רכשתי חבילה ואני לא מעוניין בה. כיצד אוכל להחליף אותה בחבילה אחרת?

לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים.  במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת […]

אילו שירותים בתשלום יש במספר הנוסף? ומה מחירי החבילות?

כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. ישנן חבילות חד פעמיות או מתחדשות. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה:  בתפריט הראשי >> Go to store/לחנות. תגיות: #חבילות  #כמה עולה  #שירותים  #בתשלום  #מחיר  #מחירון  #חנות  #רוצה לקנות  #לקנות  #לרכוש

מדוע חבילת מספר נוסף נייח יקרה יותר מחבילת מספר נוסף נייד?

לעומת קו נייח פיזי רגיל, למספר נייח על גבי המספר הנוסף היתרונות הבאים: זה קו נייח שאפשר לקחת לכל מקום – למענה הוא "נייד", לא מחובר לקיר. ברכישת חבילת מספר נוסף נייח, מתאפשרת הקלטת שיחה עם שליחת ההקלטה ללקוח במייל. ניתן לשימוש גם בחו"ל (כרגע חבילת מספר נוסף נייח זמינה על גבי סים ישראלי). אפשרות […]

האם שיחות מהמספר הנוסף עולות כסף?

במידה והמספר הראשי(המספר אתו נרשמת לאפליקציה) הינו מספר חו"ל, דקות השיחה יורדות אך ורק מיתרת הדקות של תוכנית המספר הנוסף הנרכשת באפליקציה.   במידה והמספר הראשי(המספר אתו נרשמת לאפליקציה) הינו מספר ישראלי והסים במצב פעיל(כלומר, נמצא בישראל, או נמצא בחו"ל עם חבילת שיחות מהמפעיל הישראלי שלו), דקות השיחה יורדות גם מיתרת הדקות בחבילת המספר הנוסף […]

האם המספר הנוסף משתמש בגלישה סלולארית?

למרות שהמספר הנוסף משתמש ביכולות החיוג של המכשיר ואינו מבצע את השיחה דרך גלישה סלולארית, עדיין נדרשת גלישה סלולארית לצורך הפעלה תקינה של השרות. תגיות: #גלישה  DATA#  #אינטרנט

האם שיחות של המספר הנוסף יופיעו לי בחשבון הטלפון?

כן. שיחות של המספר הנוסף ירשמו אצל המפעיל בו המכשיר מנוי כשיחות רגילות מהמכשיר. יש לקחת בחשבון שמספרי המקור והיעד שחוייגו או חייגו מהם – לא יופיעו אצל המפעיל – אלא מספרים אחרים. תגיות: #חשבון  #חשבונית  #שיחות שביצעתי  #שיחות שעשיתי

רכשתי שירות בתשלום, אך איני מעוניין בו. כיצד ניתן לקבל זיכוי?

ללקוחות iOS על מנת לבקש זיכוי עלייך להיכנס לקישור הבא: reportaproblem.apple.com התחברי לחשבון ה-iTunes עם שם משתמש וסיסמא שלך. לחפש את אפליקציית SecNum ולהקיש על כפתור Report a Problem ללחוץ Choose Problem ובחרי באפשרות "Didn't mean to purchase this item" לרשום הסבר קצר על סיבת בקשת זיכוי, וללחוץ Submit. אנו נקבל את הבקשה באופן מיידי והזיכוי […]