כניסה למערכת

החלפתי SIM במכשיר למספר ראשי אחר, וכעת האפליקציה הפסיקה לעבוד. מה עליי לעשות?

תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על המספר הסים הראשי החדש. ראו "איך לבצע העברת חשבון". מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי […]

העברתי את כרטיס ה-SIM למכשיר אחר. האם האפליקציה תמשיך לעבוד?

אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי. תגיות: #החלפתי טלפון  #החלפתי מכשיר  #החלפת מכשיר  #החלפת טלפון  #העברתי כרטיס  #העברתי סים  #העברתי SIM  […]

אינני מקבל הודעות SMS כאשר האפליקציה לא פתוחה במכשיר

בחלק ממכשירי Android כגון Huawei, OnePlus, ובחלק ממכשירי LG ו- Xiaomi קיים צורך להוסיף את האפליקציה לרשימת יישומים המורשים לרוץ ברקע כאשר המכשיר מפעיל מצב שמירת סוללה, על מנת לקבל נוטיפיקציות בזמן שהאפליקציה סגורה. בעת שאפליקציות עולמיות (כמו WhatsApp, Facebook ו-Google Mail) מוספות באופן אוטומטי על ידי יצרן המכשיר, אפילקציות אחרות (ובהן המספר הנוסף) צריך […]

אני לא מצליח להשלים שיחת ועידה באמצעות האפליקציה: היישום נתקע כאשר אני לוחץ על "חבר"

בדוק אם במכשירך מופעלת הגדרת wifi calling ובטל אותה: היכנס להגדרות המכשיר וחפש הגדרת wifi callingאם לא מצאת את ההגדרה, ניתן להיכנס להגדרות Wifi ולחפש את ההגדרה שם:לאחר שההגדרה נמצאה, עליך להיכנס ולבטל אותה תגיות: #שיחת ועידה  #שיחת וועידה  #לחבר ועידה  #לחבר וועידה  #להשלים ועידה  #להשלים וועידה  #להשלים חיבור  #לחבר שיחה

אני לא מקבל שיחות נכנסות

מצב בו איננו מקבלים שיחות נכנסות למספר הנוסף, יכול לנבוע מהגורמים הבאים: נגמרה לנו חבילת השיחות ברגע שניצלנו את כלל יתרת דקות השיחה היוצאות בחבילה שלנו, לא נוכל לקבל גם שיחות נכנסות. ע"י כניסה לתפריט האפליקציה, נוכל לראות בחלק העליון מה יתרת הדקות שלנו. ניתן להמתין עד למועד חידוש החבילה שלנו, או לבטל את החבילה […]

כאשר אני מסנכרן שעון חכם עם המכשיר הנייד שלי, אני מפסיק לקבל שיחות נכנסות

לשעונים חכמים של Google/Apple המסונכרנים עם מכשירים סלולריים קיימת אפשרות הגדרת מצב DND (נא לא להפריע/Do not disturb), אשר גוברת על הגדרות המכשיר. במקרה כזה שיחות נכנסות (VOIP בלבד) והודעות SMS לא יתקבלו לאפליקציה. מילות מפתח: שעון חכם, שעון, Bluetooth, נא לא להפריע, DND, VOIP, שיחות נכנסות, שיחה נכנסת, לא מקבל שיחות, לא נכנסות שיחות.

אינני מקבל הודעות SMS משירותים ספציפיים, לדוגמא טלגרם

ספקי שירות שונים בחו"ל שולחים הודעות SMS במספר ערוצים שונים, לכן אנו ממליצים לבצע ניסיון רישום נוסף בעוד מספר שעות. לחילופין, ברוב האתרים ניתן להירשם גם באמצעות קבלת  שיחה קולית או דוא"ל במקום הודעת SMS. בנוסף, נוכל להציע לך לפנות לצוות האתר / השירות ממנו ניסית לקבל הודעות SMS ולבקש מהם לפתור את הבעיה. צוות האתר / השירות יוכל לפנות לתמיכה הטכנית […]

אינני מקבל הודעות SMS לאפליקציה, על אף שאני מצליח לשלוח הודעות ולהוציא שיחות

אנא בדוק את ההגדרות הבאות: ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data. יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications. במכשירים בעלי מערכת הפעלה של Android, ניתן להיכנס להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים  >> למצוא את אפליקציית Num2  >> לעבור להרשאות ולוודא כי ההרשאה ניתנה. לקוחות iPhone יכולים […]

התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"

יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com תגיות: #שגיאה  #אינו פעיל  #לא פעיל  #לא עובד  #אין שירות  #לא עובדת  #לא מתקשר  #בעיה  #תקלה

הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד

על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות: וודא שהגלישה פתוחה וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך […]