כניסה למערכת

האם ניתן להגדיר פתיח של תא קולי באנגלית?

פתיח ברירת מחדל כרגע קיים בעברית בלבד. ניתן להקליט פתיח אישי בשפה הרצויה. תגיות: #תא קולי  #פתיח  #משיבון  #לשנות שפה  #אנגלית  #להקליט פתיח  #להקליט הודעה  #לשנות הודעה

האם המספר הנוסף באפליקציה נשאר אצלי ללא הגבלת זמן?

המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת […]

האם ניתן להוציא שיחות מהמספר הנוסף למספרים זרים / מספרי חו"ל?

ניתן לרכוש מספר נוסף הולנדי ולהוציא באמצעותו שיחות למספרים בתוך הולנד(בחבילה הבסיסית) או למספרים גם בתוך הולנד וגם למספרים במדינות האיחוד האירופי(בשתי החבילות המורחבות יותר). תגיות: #שיחות יוצאות  #להוציא שיחות  #להתקשר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #מספרי חו"ל  #מספרי חול  #מספר זר  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי  #מספר בחו"ל  #לחוץ לארץ  #לחוץ לישראל

האם ניתן לקבל שיחות מחו"ל למספר הנוסף?

ניתן לקבל שיחות שחויגו ממספרים זרים / מספרי חו"ל למספר הנוסף. חשוב לזכור, כי שיחה ממספר חו"ל שמתבצעת למספר נוסף ישראלי הינה שיחת חו"ל עבור מי שמחייג מחו"ל למספר הנוסף. תגיות: #שיחות נכנסות  #לקבל שיחות  #לקבל שיחה  #מספר חו"ל  #מספר חול  #מספרי חו"ל  #מספרי חול  #מספר זר  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי  #מספר בחו"ל  […]

האם ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ראשי שאינו ישראלי?

ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי. בטבלה הבאה ניתן לראות את המדינות בהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל את קוד הרישום למספר טלפון מקומי. הטבלה מתעדכנת מעת לעת. מועד העדכון האחרון הינו חודש […]

האם שירות המספר הנוסף הקיים על מכשיר יעבוד גם בחו"ל?

ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי. להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות התומכת באפשרות זו בחנות האפליקציה(כלל החבילות, חוץ מחבילת 120 דקות, תומכות באפשרות של שימוש ב-VOIP). לאחר […]

האם ניתן לייבא ל-Whatsapp את אנשי קשר המוגדרים תחת ספר טלפון של Num2 ולא את אנשי הקשר של המכשיר?

נכון להיום עדיין לא קיימת אפשרות לייבא את אנשי הקשר המוגדרים תחת המספר הנוסף. בעת ייבוא אנשי קשר ל-WhatsApp ניתן לייבא רק את אנשי הקשר של המכשיר. כן ניתן לייצא את ספר הטלפונים של האפליקציה לקובץ CSV ולטעון אותו לספר הטלפונים של המכשיר.שימו לב כי כדי שאנשי קשר המופיעים בספר הטלפונים של מכשיר הטלפון יופיעו ברשמת אנשי הקשר של WhatsApp צריכים להתקיים […]

האם אוכל להפעיל את אפליקציית WhatsApp במספר הנוסף?

חשבון WhatsApp שני על מכשיר טלפון נתמך היום במרבית הטלפונים החדשים עם מערכת הפעלה Android 8 ומעלה. אנו ממליצים להגדיר בחשבון WhatsApp אימות דו שלבי, שיבטיח את פרטות חשבון WhatsApp עבור המספר הנוסף. לאופן הגדתר אימות דו שלבי ב-WhatsApp לחץ כאן. לצפייה במדריך להגדרת האפשרות במכשירך לחץ כאן. במכשירי Android ישנים יותר ניתן להתקין אפליקציית WhatsApp for Business […]

האם באפליקציה קיימת אפשרות הקלטת שיחות?

אפשרות הקלטת שיחות זמינה ללקוחות אשר רכשו חבילת 3,000 דקות למספר נייד, או חבילה למספר נייח, בחנות האפליקציה. עקב מדיניות הספקיות Google Play ו-Apple, אפשרות הקלטת שיחה אינה מובנית ביישום המספר הנוסף, אלא ניתנת כהטבה לאחר רכישת שירות בתשלום, אצל מפעיל הרשת הסלולרית אליה משתייך המספר הנוסף (רשת סלקט תקשורת). הקלטת השיחה מתבצעת במערכות המפעיל ונשלחת למשתמש באמצעות […]