כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?
הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts: פתחו את הגדרות המכשיר ורשמו בשורת חיפוש 'sync' בחרו באפשרות Google Contacts sync ברובריקת Sync device contacts פתחו Manage settings הפעילו סנכרון […]
רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?
ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP. תגיות: #VOIP# SIP #אינטרנט #Voice over IP
האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?
המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות: עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות […]
כיצד לאפשר נוטיפיקציות במכשירי Android השונים
במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם. מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות: כנס להגדרות המכשיר הקש על "ישומים" בחר Num2 […]
כיצד לשנות את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר על מנת לאפשר פעילות תקינה של המספר הנוסף?
בחלק מהמכשירים יש לשנות מצריכת חשמל אוטומטית לידנית, ולאפשר לאפליקציית המספר הנוסף לרוץ ללא חיסכון בסוללה. במכשירים אחרים, יש לוודא כי לא מופעל מנגנון שמירת חיי סוללה (Power saving mode – off), וכי מוגדרת אפשרות ריצת נתונים ברקע (Allow background data). כיצד לכבות מיטוב סוללה במכשירי OnePlus 1. פתח את תפריט ההגדרות במכשיר שלך והקש […]
הגדרתי באפליקציה הפניית שיחה למספר אחר. האם כאשר מתקשרים למספר הנוסף זמן השיחה עם המספר אליו בוצעה ההפניה נחשב לזמן שיחה של המספר הנוסף?
מאחר ובעת הפניית השיחה באמצעות האפליקציה המערכת מבצעת השלמת שיחה ליעד ההפניה, דקות השיחה נחשבות כדקות שיחה של המספר הנוסף. תגיות: #הפניית שיחה #הפניית שיחות #העברת שיחה #העברת שיחות #שיחות מועברות #שיחות מופנות #משך שיחה #דקות שיחה #זמן שיחה
כיצד ניתן להגדיר שני מספרים נוספים על האפליקציה?
ניתן להגדיר יותר ממספר נוסף אחד על גבי האפליקציה באמצעות התקנת אפליקציית 'מרכזייה בכף היד' של סלקט: 1. חפשו ב-Google play את אפליקציית 'מרכזייה בכף היד' (האפליקציה זמינה היום למשתמשי Android בלבד) והתקינו אותה על המכשיר.2. בלשונית Externals רכשו באמצעות Paypal מספר משותף (שישמש אתכם כמספר נוסף שני). רכישת מספר משותף היא בתשלום חודשי מתחדש.3. […]
כיצד ניתן להגדיר הפניית שיחה במקרה שאני לא זמין או לא עונה?
נכון להיום ניתן להגדיר הפניית שיחות גורפת דרך האפליקציה. בגרסאות הבאות של האפליקציה נוסיף אפשרות להגדיר הפניית שיחה גם במקרה של אי זמינות או אין מענה. תגיות: #להפנות שיחה #להפנות שיחות #להפנות את השיחות #להעביר שיחות #להעביר את השיחות #הפניית שיחה #הפניית שיחות #העברת שיח #העברת שיחות #forward FWD# #לא זמין #אין מענה #לא עונה […]
כיצד לבטל את שירות המספר הנוסף?
אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון בתפריט הראשי >> חשבון >> מחק חשבוןמחיקת החשבון: מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה. במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות. במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של […]
קיבלתי התרעה כי נגמר המקום ביומן השיחות. מה עליי לעשות?
קיימת הגבלת כמות רשומות ביומן השיחות ויומן הודעות ל5,000 שיחות ו-2,000 הודעות SMS. אם הגעת למגבלה, תקבל נוטיפיקציה המנחה אותך להגדיר מנגנון auto clean – ניקוי רשומות אוטומטי, המבצע מחיקה של רשומות ישנות. תוכל להגדיר את הניקוי האוטומטי על ידי אישור בהתרעה שקיבלת, או באמצעות כניסה למסך Log/יומן ❯ לחיצה על כפתור בפינה ימנית עליונה של […]