כניסה למערכת

האם קיימת הגבלת שיחות ו-SMS בתוכנית Premium?

משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות. היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו. תגיות: Premium#  #פרימיום  #מנוי בתשלום  #שירות בתשלום  #הגבלה  #הגבלת  #מוגבל  #הגבלת שיחות  #הגבלת דקות שיחה  #הגבלת הודעות  #הגבלת SMS

מה היתרונות של שירות Premium?

ביצוע שיחות ושליחת הודעות SMS מהאפליקציה ללא הגבלה וללא חסימה. אפשרות הקלטת שיחות ביישום למשתמשי Android. במקרה של אי שימוש, האפליקציה תשמור על המספר הנוסף, בעוד משתמשים ללא תוכנית Premium יאבדו את המספר לאחר 90 יום ללא שימוש. בעתיד יתווספו אפשרויות נוספות למשתמשי תוכנית Premium, למשל שיחות ליעדי חו"ל. תגיות: Premium#  #פרימיום  #מנוי בתשלום  #שירות […]

הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?

במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה. תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #תא קולי  #אין מענה

האם ניתן לחייג מהמספר הנוסף למספרי חירום?

בחיוג מהאפליקציה למספרי חירום, כגון 100, 101 או 102 – המשתמש יועבר לחייגן המכשיר, והחיוג יבוצע בפועל מהמספר הראשי של מכשירכם. תגיות: #שיחה יוצאת  #הוצאת שיחה  #שיחות יוצאות  #חיוג  #לחייג  #100  #101  #102  #מספרי חרום  #חרום  #חירום  #משטרה  #מד"א  #כיבוי

כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?

הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts: פתחו את הגדרות המכשיר ורשמו בשורת חיפוש 'sync' בחרו באפשרות Google Contacts sync ברובריקת Sync device contacts פתחו Manage settings הפעילו סנכרון […]

רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?

ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP. תגיות: #VOIP#  SIP  #אינטרנט  #Voice over IP

האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?

המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות: עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות […]

כיצד לאפשר נוטיפיקציות במכשירי Android השונים

במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם. מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות: כנס להגדרות המכשיר הקש על "ישומים" בחר Num2 […]

כיצד לשנות את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר על מנת לאפשר פעילות תקינה של המספר הנוסף?

בחלק מהמכשירים יש לשנות מצריכת חשמל אוטומטית לידנית, ולאפשר לאפליקציית המספר הנוסף לרוץ ללא חיסכון בסוללה. במכשירים אחרים, יש לוודא כי לא מופעל מנגנון שמירת חיי סוללה (Power saving mode – off), וכי מוגדרת אפשרות ריצת נתונים ברקע (Allow background data). כיצד לכבות מיטוב סוללה במכשירי OnePlus 1. פתח את תפריט ההגדרות במכשיר שלך והקש […]

הגדרתי באפליקציה הפניית שיחה למספר אחר. האם כאשר מתקשרים למספר הנוסף זמן השיחה עם המספר אליו בוצעה ההפניה נחשב לזמן שיחה של המספר הנוסף?

מאחר ובעת הפניית השיחה באמצעות האפליקציה המערכת מבצעת השלמת שיחה ליעד ההפניה, דקות השיחה נחשבות כדקות שיחה של המספר הנוסף. תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #העברת שיחה  #העברת שיחות  #שיחות מועברות  #שיחות מופנות  #משך שיחה  #דקות שיחה  #זמן שיחה