איך ניתן למצוא את אפליקציית המספר הנוסף ב-Google play או App store?

שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או  "secondary number". ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים: ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/detai…

אני מנסה לרכוש שירות Premium ב-App store, אך החבילות מופיעות כלא זמינות

מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא - החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במק…

כאשר אני מנסה לחייג חזרה למספרים שחייגו למספר הנוסף שלי, האפליקציה מחייגת לעצמה במקום

וודאו כי לאפליקציה ניתנה הרשאה לגישה לאנשי קשר של המכשיר. ראו גם: איך לתת הרשאות לאפליקציה לאחר שהותקנה? מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת גישה לאנשי קשר? מילות מפתח: #מחייג לעצמי  #לא מצליח לחייג חזרה  #לא מצליח לחזור  #לחזור למי שהתקשר  #מתקשר…

אינני מקבל הודעות SMS ממספרי חו"ל

מנויי המספר הנוסף לא תמיד יקבלו הודעות SMS ממספרים זרים ושירותים הממוקמים בחו"ל – תלוי במדינה, מפעיל מקומי ויישום ממנו נשלחה ההודעה. תגיות: #SMS  #הודעות SMS  #סמס  #הודעות נכנסות  #לא מקבל הודעות  #לא מקבל סמס  #לא מקבל SMS  #הודעות לא מתקבלות  #הוד…

אני לא מצליח להשלים שיחת ועידה באמצעות האפליקציה: היישום נתקע כאשר אני לוחץ על "חבר"

בדוק אם במכשירך מופעלת הגדרת wifi calling ובטל אותה: היכנס להגדרות המכשיר וחפש הגדרת wifi calling אם לא מצאת את ההגדרה, ניתן להיכנס להגדרות Wifi ולחפש את ההגדרה שם: לאחר שההגדרה נמצאה, עליך להיכנס ולבטל אותה תגיות: #שיח…

כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך..." מה עליי לעשות?

בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- X…

רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה

כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר. תגיות: #קניתי  #שילמתי  #לא עובד  #לא קיבל…

אחרי רישום לאפליקציה כל השיחות שאני מוציא מהמכשיר יוצאות מהמספר הנוסף

במכשירך האפליקציה נבחרה כברירת מחדל לשיחות יוצאות. על מנת לשנות את ההגדרה, Samsung עם מערכת הפעלה Android 7, עליך להיכנס להגדרות המכשיר >> יישומים . בתפריט (לחיצה על שלוש נקודות בסרגל העליון) עליך לבחור יישומי ברירת מחדל >> יישום שיח…

אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App ID

ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שלך אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות. תגיות: #…

לא השתמשתי באפליקציה במשך תקופה מסוימת, וכעת האפליקציה אינה עובדת. מה עליי לעשות?

לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגו…